Kaksplus.fi

You Voted

10. tammikuuta 2014


Kokosin vuodenvaihteessa lemppareimmat asuni viime vuodelta samaan postaukseen. Asuja kertyi 12, joista te äänestitte lempparinne. Kaikki asut saivat ääniä, mutta kolmen parhaan joukkoon kipusi kaksi aika tuoretta asua, joissa on muutama sama elementti, sekä yksi täysin niistä poikkeava asu. TATTADADAA - tässä ovat suosikkinne:



Joukossa on kaksi omaa suosikkiani, voittaja sekä kolmannelle sijalle noussut. Voittoasussa on monta tämän hetkistä suosikkiani, joten ei ihmekään, että pidän siitä niin kovasti. Kolmannessa asussa on taas tuo maximekko, joka oli mun pelastukseni viime kesänä. Se näyttää oikein erityisen ihanalta college-kankaisen bikertakin kanssa.

Olin kovin yllättynyt siitä, että tuo toiseksi tullut asu pärjäsi noin hyvin! Se on nimittäin tosi hätäisesti koottu ja kuvattu. Se ei kuitenkaan ilmeisesti näkynyt teille asti, hyvä niin! ;) Tästäkin asusta löytyy omia suosikkejani, kuten tuo huivi, pipo sekä nahkatakki. Ja on se kai taas todettava, tykkään hirmuisesti mekon ja neuleen yhdistelmästä. Tuo musta kahdeksan punnan Primark-mekko on ollut kyllä joka pennosen arvoinen!

Kiitos kaikille teille, jotka annoitte äänenne. Arvostan! Mahtavaa, että osallistuitte. Mä niin tykkään tästä vuorovaikutteisuudesta. Se on parasta blogin pitämisessä!

6 kommenttia :

  1. Tuo 1.asu on kyllä upea, sopii sulle ihan mahottoman hyvin! :>

    VastaaPoista
  2. Älyttömän ihana maximekko, erikoinen kuosi mutta tykkään! Ensimmäisen asun kengät ovat myös ihanat ja rakastuin tuohon punaiseen laukkuun. Ykkös asu on mun lemppari!:3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Maxi on kyl mahtava! Mä ajattelin sovittaessani sitä, et onkohan se liian värikäs ja villi mun harmaaseen tyyliini, mut eipäs ollutkaan. Rakastuin! Ja joo, kengät ja laukut on lemppareitani. :>

      Poista