Kaksplus.fi

Wanted!

23. tammikuuta 2014



Kuvat ja tuotteet: ASOS

Mulla on jo jonkin aikaa ollut muutama himotuksen kohde. Välillä on juttuja, jotka unohtuu muutamassa päivässä. Välillä taas jotkin himotuksen kohteet palavat verkkokalvolle, eikä niitä saa mielestä millään. Mä sain ajatuksen koota teille nämä pitkäaikaiset himotukset, joten tartuin heti tuumasta toimeen.

Viime kesästä lähtien mua on himottanut kaikki leokuosinen! Kuinka siistit olis leokuosiset kengät?! Ne toimisivat mahtavasti muuten yksinkertaisen asun kanssa. Ja toi leoreppu, niin cool! Mun siskollani on ihan supermakee leoturkki, jonka perään kuolaan aina. Aaaah!  Löytyykö teistä leohulluja vai onko kuosi liian villi teidän makuunne? 

Pyöreiden aurinkolasien "tuleminen" on tuskin jäänyt keneltäkään huomaamatta. Mä olin vuosi sitten sitä mieltä, että ne on ihan kamalat. John Lennon oli mun mielessäni ainoa, jolle ne joskus sopivat. No, niin se vaan munkin mieleni on muuttunut! Mun on pakko saada jostakin pyöreät aurinkolasit. PAKKO. Yleensä suosin vain merkkilaseja, mutta luulenpa, että tällaiset kannattaa ostaa halvempina. Pyöreät arskat saattavat nimittäin olla ohimenevä trendi. Haaveiletteko te vastaavista? 

En olis ikinä uskonut haaveilevani kipparilakista! En tiedä, miten mä saisin tuollaisen istumaan omaan tyyliini, mut silti sellainen houkuttaa. Jos löydän jostakin tällaisen suht edullisesti, ostan varmasti! Välillä on kiva tuoda vähän haasteita pukeutumiseen. ;) Löytyykö sun kaapistasi kipparilakkia? Jos ei, haluaisitko sellaisen?

Mitä löytyy teidän WANTED-listaltanne? 

12 kommenttia :

  1. Haha yksi leohullu täällä myös! Vitsit miten makee toi reppu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wuhuu! :))) Eikö?! Hinta oli jotain 35€:n luokkaa, joten ei olis iso sijoitus. :P

      Poista
  2. Oon kans leohullu ja siitä sit saa kivasti väännettyä kättä ei niin leohullun miehen kanssa. :D
    Muutenkin oon aika in love kaikkien eläinkuosien suhteen. Eilen showroomilla näkyi Vilalta olevan tulossa kesään hempeää krokokuosia.
    Ja pyöreät lasit!! <3 Ne yhdet ihanuudet odottaa noutoaan kun en oo instruun kerenny, mut haluaisin kans tollasia arskoja ja erivärisillä linsseillä!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samppa ei oo varmaan kommentoinut eläinkuoseja mitenkään... Tai sit oon vaan sulkenut lahjakkaasti sen kommentit mielestäni! :P

      Sounds good! ;)

      Poista
  3. pyöreet arskat on ihanat! Yhet pyörehkön tyyliset jo omistan, mutta toiset voisin ottaa samantien!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. I agree! Multa ei löydy yksiäkään... VIELÄ. ;)

      Poista
  4. Hyviä himoja!! Mua myös etenkin jotkut eläinkuosiset kengät himottaisi. Leokuosisen repun löysin Maltan lomalla ollessani Bershkasta ja oon ollut siitä tosi onnellinen kyllä. :-) En oo varma onko sitä blogissa juuri näkynyt edes, täytyykin tässä joskus kuvata se! Toi kipparilakki näyttää kyllä ihan sulta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oiii, ota äkkiä kuvia siitä! Kuulostaa ihanalta. :P

      Kiva kuulla! :P Mua himottaa ihan sikana sellainen lakki...

      Poista
  5. Mä haluan niin kovasti nuo pyöreet lasit! Tiedän et ne ei välttämättä pue mua kovinkaan imartelevasti mutta haluaisin kokeilla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama täällä! Mulla on kyl sellanen pärstä, et tosi monet mallit sopii, mut pyöreitä en ole vielä edes kokeillut. :P

      Poista
  6. mä ostin viimevuonna pyöreet lasit, itseasiassa juuri samanlaiset mustana mitkä sulla on tossa vaaleena ja ne on ihan rakkautta <3 ootan innolla että ne pääsen päähäni laittamaan;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oo, kuulostaa mahtavalta!!! Munkin on saatava sellaiset ennen kevättä. :P

      Poista