Kaksplus.fi

SALE is my BFF

5. tammikuuta 2014


Mainitsin edellisessä postaukessa tehneeni Tampereelta kaksi isoa kassillista löytöjä. Mä taidan tästä lähten mennä sinne shoppailemaan, koska niin mahtavia löytöjä!



Nappasin ensin Lindexistä sovituskoppiin mustan, mahtavan tekoturkistakin. Mä olen haaveillut tekoturkistakista jo pari talvea. En ole löytänyt itselleni sopivaa ja usein niiden hinta on kauhistuttanut minua. Koskikeskuksen Lindexistä löytyi onnekseni juuri sopiva yksilö, ja vielä puoleen hintaan! 30€:n hinta ei tuntunut enää yhtään pahalta, joten kannoin sen ison hymyn kera kassalle.

BikBokista taas nappasin kassan kautta matkaani harmaan, isokauluksisen neuleen. Neule on mahtava! Nähdessäni rekissä roikkuvan BikBok by MK & A -malliston harmaan villakangastakin, en vaan voinut jättää sitäkään liikkeeseen. Takki on kaikessa mahtavuudessaan ihanan yksinkertainen ja ylisuuri malliltaan. Niin mun takkini! Molemmat löytöni olivat puoleen hintaan, joten loppusumma oli jotakin 55€:n luokkaa.

Mä sain torstaina aivan JÄRISYTTÄVÄN SUUREN pakkomielteen mustaan pitkänmalliseen tekoturkisliiviin. Kävin kaikki tietämäni nettikaupat ulkomaita myöten läpi, mutta en löytänyt yhtäkään oikeanlaista. Olin jo menettänyt toivoni, kunnes käveltiin Hämeenkadun H&M-liikkeeseen ja näin rekissä monta, juuri mun ajatusteni mukaista, tekoturkisliiviä. Liivien alkuperäinen hinta oli 60€ (HUH!), mutta ne oli nyt alennettu kahteenkymppiin. Mallailin kahden koon välillä Annika kärsivällisesti vierelläni makutuomarina. Ylläripylläri, kävelin liikkeestä ulos H&M:n kassi käsivarrellani roikkuen. Jejee!

Sanoisin siis, että Tampereen reissu oli oikein onnistunut myös näin materialistin näkökulmastakin. ;) Mitäs tykkäätte löydöistäni?

26 kommenttia :

  1. Mä oon kans katellut talveks jotain ihanaa turkistakkia viimiset vuodet, mut en oo yhtäkään löytänyt :( Tota Lindexin takkiakin kattelin mut jotenkin se ei istunut mun päälle kunnolla. Odotan innolla kuvia susta toi takki päällä! Varmasti sopii sulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama juttu mulla! Ainakin kaks talvea olen tekoturkistakista haaveillut ja vihdoin sain omani. Happy me! :) Ei toi suoranaisesti mullekaan istu mitenkään erityisen hyvin, koska toi turkis on niin paksua ja olkapäät on tosi alhaalla. :D Mut mä en istuu täydellisesti kenellekään! Yritän mahdollisimman pian ottaa asukuvia se päällä. ;)

      Poista
    2. Joo mulla oli just toi kans ongelmana et liian paksua ja se näytti jotenkin "laatikkomaiselta" :D hihiih!

      Poista
    3. Mä ostin sen silti, koska aattelin, ettei turkistakki voi näyttää kovin "vartaloa nuolevalta". Ja mä kyl tykkään sellasista reilummista takeista. :>

      Poista
  2. Ihania löytöjä, tykkään kaikista!! Toi lindexin takki näyttää ihan täydelliseltä<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kävi hyvä tuuri löytöjen kanssa tosiaan! :) Pian näet sen asukuvissa. ;)

      Poista
  3. mä oon kanssa ettiny karvatakkia ja lindexiltä bongasin tuon saman ja oisin niin kovasti sen halunnu mutta ovh. oli muistaakseni 70e niin en sitä sillonnostanu ja alennuksessa noita en löytäny:( onneks New Yorkkerissa oli vähän samantyylinen 20e ja olihan se mun pakko kotiuttaa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä, että löysit toisen hyvän vaihtoehdon kuitenkin! :) En mäkään olis normaalihintaisena tuota ostanut, koska toi on niin villikortti, et ois harmittanut kovasti, jos en olis uskaltanutkaan käyttää sitä.

      Poista
  4. EIKÄÄÄÄ, mä haluaisin niin ton saman Linexin takin myös, mutta en ole ehtinyt kauppoihin asti ja netissä tota ei ollut kun muutama päivä sitten tsekkasin.
    Mun on pakko lähteä etsinäretkelle ensi viikolla.
    Tuskan huudoista huolimatta aivan ihania löytöjä kaikki! <3 :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, niin ne on! :> Tsemppiä etsintäretkelle, toivottavasti löytyy!

      Poista
  5. Aivan ihania löytöjä! Täällä meidän toisessa paikallisessa Lindexissä oli myös noita karvatakkeja alennuksessa ja katselin ja hypistelin niitä vähän sillä silmällä, mutta en sitten kuitenkaan koittanut, vaikka mieli olisi tehnyt. Hölmö minä... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No, nyt äkkiä sovittamaan, jos niitä vielä on! :) Jokaisen vaatekaappi tarvitsee villejä kortteja, joiden avulla saa asuihin uutta ilmettä. :>

      Poista
  6. Nonni, aivan huippulöytöjä! Kaikki ovat vielä käytännöllisiä vaatteita ja varmasti ihanan lämpimiäkin, eikä mitään viiden euron kutistuvia biletoppeja - mitä monet muut näin aleaikaan hamstraavat :D Tehotytöt ^^ Vielä Annikan löytökuvia odotellessa ...

    Oli kiva palata blogiisi pitkästä aikaa. <3 Miun pää on ollu jossain sumussa ja bloggaillut menemään vain "omalla hiekkalaatikolla", kovin paljoa ei ole tullut vierailtua etenkään suomalaisissa blogeissa viime vuoden aikana.. MUTTA nyt on uusi vuosi ja ehkäpä uudet blogikommentointikuviotkin siinä samalla ;)

    x Satu
    Indie by heart

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta muuten! Mä olen monesti sortunut ostamaan "vaan jotakin" alesta, mut näistä oli kyllä haaveiltu ja vielä ennen ostohetkeäkin mä harkitsin tarkkaan. Oon siis oppinut jotakin! ;)

      Huomasin myös, että olit jonkin aikaa "poissa". Ihanaa, että olet palannut! ♡

      Poista
  7. Miksi sä oot tehnyt noin hyviö löytöjä ja mä en löytänyt mitään kivaa :D Epistä! Noeii, tosi kivoja juttuja oot löytänyt. Ehkä munkin pitäisi lähteä Tampereelle saakka..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! Mulla oli kerrankin tuuri matkassa. :D

      Poista
  8. Ihanaisia nuo karvatakit ja liivit. Tykkän hirmusti:) Minä en ikinä löydä mitään alennuksista... Aina vain kaikki uutuudet osuu silmään ja lähtee mukanani kassalle! Jospa huominen shoppailupäiväni muuttaisi asiaa kun pääsen vihdoin itsekin alennuskoreja penkomaan, jos jotain edes olisi mulle jäänyt...:D

    http://myunstoppablelifestyle.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! Mä löydän ehk siks, etten katso muita kuin alejuttuja. ;) Ois liikaa houkutuksia, jos kiertelis koko myymälän läpi. :D

      Poista
  9. Oot kyllä säkin tehny hyviä löytöjä! :) Tuo tekoturkisliivi on kyl hieno ja alkuperäiseen hintaan verrattuna 20€ ei kyl oo paha. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ei tosiaan ollut enää pahan hintainen. :)

      Poista
  10. oi mitä täydellisiä takkeja!! <3

    VastaaPoista
  11. ihania löytöjä, tuo karvaliivi ihan unelma!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kävi tosiaan tuuri! Ja se on ihan kirjaimellisesti unelma, koska se oli just sellainen kuin mulla oli etsinnässä. :>

      Poista
  12. sama karvaliivi kotiutui ennen joulua mullakin ;)

    VastaaPoista