Kaksplus.fi

Mitä meikkipussissani on?

17. tammikuuta 2014


Vuoden ensimmäinen video, WUHUU! Tällä kertaa kurkistetaan mun meikkipussini sisältöön.

Millamaisen löytää muuten nykyään Youtubesta. Aiemminhan olin määritellyt videoni "unlisted"-muotoon, jolloin niitä ei päässyt katsomaan muuten kuin blogin linkkien kautta. Nyt minut ja blogini löytää Youtubesta TÄÄLTÄ. Voit liittyä seuraajakseni ("subscribe"), jolloin saat ensimmäisenä tiedon lataamistani videoista.



Käytin eilen lähes koko päivän tämän videon tekemiseen ja editoimiseen. Editoiminen ei ollut mulle ennestään tuttua, joten olkaa armollisia... :D Kertokaahan mulle palautetta kommenttiboksissa!

13 kommenttia :

  1. Herranjestas sä osaat olla aito ja normaali videolla! :D Tosi mukava kattoa tällasia "rentoja" videoita. Ite en ikinä varmaan uskaltais, ja jos uskaltaisin niin se ois kyllä sellasta jäykkistelyä että ei mitään rajaa :D Pakko muuten sanoo että meikkaat todella upeasti ja oot hirmu kaunis! Niin ja tuli kyllä iso kiinnostus tota mäcin hohtopuuteria kohtaan, saako sitä ihan kicksistä vai mistä oot sen hommannu? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ehkä "muutamasta" pidetystä oppitunnista on ollut tässäkin asiassa hyötyä. :P

      Ööö, se hohtopuuteri on siis MAC:in. Sitä saa ainakin Stockmannilta ja varmaan netistäkin. Googlailin vähän ja sain selville et se mun on varmaankin tämä: http://www.maccosmetics.com/product/shaded/159/782/Products/Face/Powder/Mineralize-Skinfinish/index.tmpl ja sävynä on "Soft and Gentle". :) Mä ostin omani Köpiksen lentokentältä.

      Poista
  2. Mukava postaus! :)
    Mulla on kans suunnitelmissa youtube tilin teko kun otettiin tällä viikolla sellaisia pieniä details videoita asukuvien yhteydessä. Vielä en kyllä mitään uskaltanut puhua! :D
    Onko se tilin teko hankalaa, entä videoiden lisääminen? :)
    Oon niin kovin käsi kaikissa teknisisissä jutuissa. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei muistaakseni ole hankalaa. Youtubehan on osa Googlea, joten profiilina toimii esim. sama profiili ku Bloggerissa. Videon lataaminenkin on tosi yksinkertaita! :) Tsemppiä! ;)

      Poista
    2. Tämä kuulostaa lupaavalle, kiitos tuhannesti!! <3

      Poista
  3. no hitsi vieköön sähän olet suloinen! mä oon bongaillu sua yliopistolla jollain samoilla kursseillakin ja oon aina ajatellu, että olisit jotenkin ylimielinen tms. mutta olinkin ihan väärässä. pahoittelen ennakkoluulojani!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai, jännää! :P Hyvä, että sait oikeanlaisen kuvan musta. Mä en missään nimessä koe nimittäin olevani ylimielinen. :) Moikkaa joskus! :)

      Poista
    2. Ei hätää, tän videon perusteella et todellakaan vaikuta ylimieliseltä vaan tosi ihanalta! :)

      Poista