Kaksplus.fi

Lately

18. tammikuuta 2014



1. Tehtiin Sampan kanssa päätös, että yritetään viettää enemmän aikaa tekemällä asioita yhdessä. Ostettiin siis Rayman-pleikkapeli, jota ollaan pariin kertaan jo pelattu. Me ei tosin olla kovin tasavertainen tiimi, koska Sami on pelannut pelejä valtavasti enemmän kuin mä.  ;)Onneksi, hän kuitenkin on hyvin kärsivällinen ja antaa munkin juosta välillä edessä. :D

2. Pelattiin porukalla jouluna mun kotikotona Cluedoa kolme erää. Mä voitin niistä kaksi! :P Sami on katkera, koska sillä oli viimeisessä pelissä kaikki jo selvillä, mutta mä voitin ottamalla riskin.

3. Viikko sitten pelattiin Samin porukoilla Pane miljoona menemään -peliä. Lautapelit on parhaita!

4. Tänään käytiin Sampan kanssa kiertelemässä Matkamessuilla. Paljon oli mielenkiintoisia matkakohteita, mutta silti tuntui, ettei saatu oikein mitään irti. 


1. Heti joulun jälkeen oli päästävä alennusmyyntejä koluamaan. Muutaman kivan löydön tein! 

2. Yritä nyt sit ottaa hississä kuvaa! :D 

3. Mä oon kasvanu kiinni tuohon pipoon ja huiviin...

4. Turretakki ensimmäistä kertaa päällä! Se on niiiiiiin ihana. 


1. Äiti leipoi ihania porkkanamuffinseja! Nää oli ihanan mehukkaita, NAM!

2. Yksinkertainen on parasta. Tuli todistettua se tuolla salaatilla.

3. Herkkuaamupalaa! 

4. Repalainen kasa banaanipannukakkuja :P Maku oli onneksi hyvä!


1. Joulutervehdys! Tuo Pariisin Disneylandista ostettu Stitch-tonttulakki on niin cool. EHKÄ! :D

2. Ihana joulu! Viimeistään sit mulle tulee joulumieli, kun pääsen koristelemaan kuusta. Tuo enkeli/keiju on isin lapsuudesta ja yksi mun lempparikoristeistani.

3. Juhlittiin kihlajaisiamme kaveriporukalla muutama päivä ennen uuttavuotta. Tehtiin boolia, josta tuli aika tujua. Voin kertoa, et se näytti paremmalta kuin maistui. ;)

4. Kihlajaisnaama :D


1. Samppa osti mulle ihanan jouluyllätyksen! Rebecca Minkoffin Mini M.A.C. on ollut käytössä jouluaatosta lähtien.

2. Rakastan kukkia! Tuo ohdakkeen näköinen kukka on upea. Mä en ole aikaisemmin nähnyt tuollaisia kukkakaupoissa tai -kimpuissa.

3. Puhtaat lakanat on aika mahtava juttu. Saatiin joululahjaksi nuo tyynyliinat (Stockmannin CASA-mallistoa), joten ne oli pakko heti tietenkin vaihtaa. 

4. AAAH, tuo saippua! Se on kaunis ja tuoksuu mansikalta. Onks epänormaalia olla näin fiilareissa saippuasta...!? :'D


1. Naama + superhieno Mikki-paita

2. Lily ja Samppa katsoo telkkaria. Onks söpömpää? ♡

3. Ihana Lily-rakas! 

4. Mä ostin vihdoin ja viimein itselleni nuo Marc by Marc Jacobsin kuoret. Edelleen tulee hymy huulille noista! :)))


22 kommenttia :

  1. Ihana Milla! <3 Tuo karvatakki on kyllä jotakin täydellisyyttä hipovaa, mullekin tuli tuon sun ostoksen jälkeen hirveä himo moiseen! :D Toistaiseksi oon saanut pidäteltyä... ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse olet ihana! ♡

      Hehee, se on aika tarttuva "kuume"! :P

      Poista
  2. Lautapelit on kyllä ihan parhaita!! : )

    www.terhisuanto.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Tosi kiva postaus! Vitsit noi kaikki ruokakuvat, en kestä :--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että tykkäsit! Ja joo, ne on aika herkkuja kieltämättä. ;)

      Poista
  4. Bongasin enkelikoristeen, mikä on ihan samanlainen kuin meillä kotona (äidin lapsuudesta). Se koriste on oikeesti meidän äidin rakkain joulukoriste :) hauska oli huomata, että teillä on samanlainen. En ole niihin törmännyt missään muualla. Kiva postaus oli :) fanitan sun Marc Jacobsin kuoria! Niiiiiiin siistit! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanko totta? VAU! :D Aika uskomaton juttu! Mäkään en ole koskaan kuullut samanlaisesta tai nähnyt sellaista. Meillä enkeli on aina kulkenut Helinä-keijuna. :)

      Mäki fanitan! ;)

      Poista
  5. Mua niin harmitti, etten päässyt tuonne matkamessuille mutta tämä postaus vähän poisti tuota harmistustani :D Kiitos siis siitä <3


    ❤: http://kehvelijehnakas.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! Hyvä, että musta oli apua. :P

      Poista
  6. Noi kuoret on niiin söpöt!! :)

    VastaaPoista
  7. Oisko susta ja Samista jotain yhteiskuvaa? Ois kiva nähä teiät vierekkäin, kun ei ole sun blogissa näkynyt semmoisia kuvia :)
    /Maria

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmmm, ei ainakaan mitään kovin selvää! Mä haluan pitää Sampan ulkonäon mahdollisimman "salaisena". Joitakin kuvia muistan kyllä lisänneeni, joissa Samppa esiintyy... Viime kesänä tehdyssä lomailupostauksessa on muistaakseni Samista kuvia ja lisäksi joulukuun instapostauksessa muistaakseni myös.

      Poista
  8. Oi ihana tuo turretakki! <3 Mullakin saman tyylinen takki odottaa käyttöään… ;)
    Mulla on blogissa käynnissä koruarvonta, käy tsekkaamassa >> http://anninsafari.blogspot.fi/2014/01/110114-arvonta.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tekoturkistakit on kyl mahtavia! :P

      Käyn kurkkimassa, kiitos vinkistä!

      Poista
  9. Aww, you look so cute on the first pic in the elevator. Love the scarf. :) ...actually you always look beautiful but this one is even more special.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thank you! I love the scarf too, it's my favourite!

      Poista
  10. Oii, tuo suloinen karvakorva taitaa olla vehnis? <3 Meillä on iso uros Mini nimeltään. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, on! 11-vuotias Lily-tyttö, jota vieläkin muut koiranomistajat luulevat pennuksi. :P

      Poista
  11. Nälkähän tässä tulee sun blogia lueskellessa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehee! Mä oon joskus aikaisemminkin kuullut tuon. ;) Insta-postaukset on aika salakavalia, koska niissä on niin paljon ruokakuvia yleensä.

      Poista