Kaksplus.fi

Hobo Chic Winter Outfit

25. tammikuuta 2014


Perjantaina mun ihana kampaajaystäväni tuli laittamaan mun tukkani kuntoon. Tällä kertaa tyvikasvu peitettiin tummalla värillä ja kuivat latvat leikattiin pois ja tehtiin selvemmät kerrokset pituuksiin. Hiuspuuhien loppupuolella Sami tuli kotiin ja korkkas samantien valkoviinipullon. Siirryttiin porukalla istumaan meidän keittiönpöydän ääreen ja vietettiin varmaan melkein kuusi tuntia siinä pöydän ääressä jutellen ja viiniä siemaillen. Saatettiin myös usuttaa Samppaa hakemaan meille ruokaa Hesestä. :P

Mä niiiiiin rakastan tuollaista rentoa yhdessäoloa pienellä porukalla. Musta on ehkä tullut vanha, koska en enää niin kovin välitä sellaisista  "megabileistä", joissa on tupa täynnä porukkaa. Oli myös mahtava huomata, miten hyvin kampaajaystäväni ja Sami tulivat toimeen. He eivät ole nähneet kuin ehkä kerran aiemmin, mutta tulivat juttuun superhyvin. Toisaalta, jos on kaksi niin loistavaa tyyppiä, ei ole syitä miksi he eivät tulisi toimeen keskenään. ;) Saatettiin Samin kanssa ystäväni bussipysäkille vasta puoli yhden maissa yöllä ja hipsittiin sen jälkeen untenmaille. Lauantaistani kuulettekin vasta seuraavassa postauksessa. ;)

Viikonloput on siitä mahtavia, että silloin ehtii lähes varmasti napata ainakin kahdet asukuvat. Tänään kauppareissulla napattiin ensimmäiset ja tässä tämänpäiväinen asu, olkaa hyvät!






Takki / BikBok by M.-K. & A. Olsen     T-paita / GinaTricot     Pipo / Accessorize   
Huivi, villatakki & farkut / VILA (blogiyhteistyö)         Kengät / Dr. Martens

Asukseni valikoitui Vilan (blogiyhteistyönä saatu) pitkä neuletakki. Olen käyttänyt sitä harmittavan vähän, vaikka se onkin yksi lempparivaatekappaleistani. Sen yhdistäminen tuntuu välillä kuitenkin olevan hankalaa. Tällä kertaa kokosin neuletakin ympärille hyvin "basic"-asun. Paidaksi valitisin reilunmallisen GT:n tiikeripaidan ja vetäisin jalkaani farkut. Minkälaisiin asuihin te olette yhdistäneet pitkän neuletakin?

Pakkasten myötä tuon ihanan, suht uuden takkini käyttö on jäänyt tauolle. Pikaiselle kauppareissulle uskaltauduin pukemaan sen kuitenkin päälleni. On se valitettavasti todettava, ettei sen kanssa pärjää pakkasella. HÖÖÖÖÖH! En malttaisi odottaa kevään tuloa... Olen aivan rakastunut tuohon takkiin nimittäin! Se on niiiiin mun näköinen.

Nyt mä siirryn höpöttelemään pikkuveljeni, -siskoni ja Sampan kanssa. Lily nukkuu lattialla tuossa mun edessä. Masu on täynnä hyvää ruokaa ja seura mitä parhainta. Mulla on nyt aika hyvä olla. :) ♡

40 kommenttia :

  1. Vastaukset
    1. Kiitos, Anni-Maria! Mustakin se oli tosi onnistunut. :)

      Poista
  2. http://newlife-jnn.blogspot.fi/2013/09/maxi-cardigan.html

    Mulla löytyy tuommoinen asu. Ja siinä on pitkä neuletakki vaikka ei kuvista välttämättä huomaa ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mahtava asu! Tykkään tosta kaksivärisyydestä!

      Poista
  3. Näyttää muuten aivan ihanalta tuo harmaa + violetti + harmaa -yhdistelmä pipossa, huivissa ja takissa!
    Katsoin myös aluks, että vitsi kun on hieno leikkaus sun takin helmassa, kunne tajusin, että sulla on pitkä villatakki sielä alla, eikä se ollutkaan takin helma! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! Niistä voi tosiaan tulla sellainen illuusio, koska ne on niin samanvärisiä keskenään. :P Mäkin tykkään siitä väriyhdistelmästä!

      Poista
  4. voi miten kaunis ootkaan ! osaat aina näyttää niin "coolilta", taito jonka haluan oppia !! :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos samoin! :)

      Ai näytän?! Haha! :D Mäkin oon sit vissiin vihdoin oppimassa sitä taitoa... ;)

      Poista
  5. Ihana asu!

    Vähän kiva että ystävä on kampaaja, kätevää! Mäkin muuten tykkään nykyään paljon enemmän tollasista rauhallisista illanvietoista ja viime viikonloppuna tuli taas todistettua että baarit ei oo mua varten :D mutta hyvä vaan että taas tuli se huomattua, ei ainakaan tarvii miettiä että oiskohan hauska lähteä baariin, kun 95% kerroista se ei ole hyvä idea.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :))

      Alunperin kampaajaystäväni on ollut vain kampaajani, mutta me ollaan vuosien saatossa ystävystyttykin. :)

      Juurikin näin! Me Sampan kanssa skipataan melkein aina baarikierrokset, koska ei vaan kiinnosta! :P

      Poista
  6. Mä tykkään itse yhdistää pitkän neuletakin suht vartalonmyötäiseen paitaan ja tiukahkoihin farkkuihin. Jotenkin tulee telttamainen olo itselle jos pidän löysää paitaa pitkän neuletakin kanssa :D Kauniisti sopii sulle muuten tuo huulipuna, vautsi! Ja tuosta mummoutumisesta, mulla on aikalailla sama vaihe meneillään, haha! Tykkään aivan hirveästi vaan hengailla pienellä mutta mahtavalla porukalla ja höpöttää vaikka viinilasin äärellä. Mieluummin menen kaverin kanssa juurikin johonkin kuppilaan kuin tanssimaan täpötäyteen yökerhoon... Tässähän pitää kohta alkaa ikäkriiseilemään ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, onhan se totta, et tulee vähän telttamaiseks löysemmän paidan kans. Mut mä kyl toisaalt tykkäsin siit kuitenkin! Kiitos huulipunakehusta! :>

      Kuulostaa täydelliseltä! Juuri tuollaisesta mäkin tykkään. Kerran tai kaksi vuodessa alkaa tosin jalka vipattamaan ja silloin on päästävä tanssilattialle. :P

      Poista
  7. Oot todella kaunis! Tuo paita on todella kaunis, samoin takki! Jäät mun seurantalistalle todellakin :)

    hanna
    www.hannamariav.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, kiitos! :) Mahtava kuulla, että jäit seuraamaan.

      Poista
  8. Ihana blogi, sulla on aivan loistava tyyli!!:-)

    http://hennoaa.blogspot.com/

    VastaaPoista
  9. On kyllä kiva asu. Kunnon muhkea takki sekä kaulaliina saavat peukut täältä suunnalta :D
    Ja hei, ihanaa kun on vihdoin valoa kuvata!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ne kyllä sopivat loistavasti yhteen. :)

      NIINPÄ! Sieltä se kevät tulee. ;)

      Poista
  10. Oih, mikä ihana muhkea huivi :) !
    Ja miten hyvin sulle sopiikaan punainen huulipuna ! ihana !

    -Maria

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huivi on tosiaan ihana!

      Kiitos! Mä oon ihan koukussa erilaisiin huulipuniin. :P

      Poista
  11. Tommosta pitkää neuletakkia oon itekki metsästelly. Näyttää tosi hyvältä sun päällä, kuten myös toi takki! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Pitkät neuletakit on kyl tosi kivoja. :)

      Poista
  12. Voi miten kivoja kuvia :-) Tuo huulipuna näyttää myös mun mielestä tosi hyvältä!

    www.herstylishlife.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mäkin olin oikein tyytyväinen kuviin. :) Huulipuna näyttää aina hyvältä. ;)

      Poista
  13. Vitsit miten upee asu taas kerran! Toi takki varsinkin, oiettä ♥

    VastaaPoista
  14. Samaa sanomassa kuin edellinen. :D Huulipuna näyttää tosi hyvältä, sävy sopii sulle ja asuun :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Mä tykkään myös tosi paljon tuosta huulipunasta.

      Poista
  15. törkeeeen kivan oloinen blogi :))) olis suorastaan rikos, jos en jäisi seuraamaan ;)
    http://petrajuulia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, mahtava kuulla! Tervetuloa seurailemaan. :>

      Poista
  16. Samoja sanoja sullekkin! Kiva tyyli ja näytät upeelta:)

    Sulla onki vähä rajumpi kissapaita ku mulla.. ;) Kelpais, oiskohan niitä vielä Ginassa?


    http://vivala-vivi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, agarina! En usko, että noita enää on. Ostin sen joko viime tai sitä edellisenä kesänä. :/

      Poista
  17. Onpa mukavan näköinen kokonaisuus! :)
    Pitkät villatakit on ihania, mutta niiden yhdistäminen vähän kinkkisempää. Itse suosin niiden käyttöä eniten mekkojan, shortsien ja hameiden kanssa. Jotenkin sukkahousut vaan sopii niin hyvin pitkän villatakin kanssa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Reetta!

      Eikö?! Mä oon kokenut kinkkisyydet myös. Tuli eilen mieleeni tuo mekkoon yhdistäminen, ehkä siis kokeilen sitä seuraavaksi!

      Poista
  18. Upea kokonaisuus! Rakastuin erityisesti tuohon huiviin ja leijona paitaan:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ne on molemmat tosi kivoja. :>

      Poista
  19. oi mikä ihana asu! sulla on upea tyyli! :)

    VastaaPoista