Kaksplus.fi

4 x My Favourite Dress

31. tammikuuta 2014


Ajattelin, että nyt olisi hyvä aika taas koota erilaisia asuja yhden vaatekappaleen ympärille. Olen pari kertaa aiemminkin tehnyt tällaisen postauksen (KLIK! & KLIK!), mutta niistä on jo niin paljon aikaa, että melkein kauhistuttaa... Olikin siis aika jatkaa tätä postaussarjaa! ;)

Mietin pitkään minkä vaatekappaleen valitsen tällä kertaa asujen perustaksi. Päädyin yhteen mun lemppareistani, joka on näkynyt täällä bloginkin puolella useassa eri asussa. Mulla on itseasiassa kaksi samanlaista, mutta hieman eri sävyistä, joita molempia olen käyttänyt kymmeniä kertoja. Ai, mistäkö vaatekappaleesta on kyse?! No, tietenkin mun Objectin (blogiyhteistyön myötä saatu) superüberhypermahtavasta mekostani.

Kokosin tällä kertaa neljä erilaista asua mekon ympärille. Voisin pukea jokaisen niistä päälleni vaikkapa nyt heti (yhden kerrallaan tietty :P). Kertokaahan sitten kommenttiboksin puolelle, että tykkäsittekö postauksesta! Niin, ja lemppariasua saa tietty huudella myös. 


Mulla oli melkein samanlainen asu päällä Bloggers' Inspiration Day -tapahtumassa (Kuvat eivät ole mun lemppareitani, mutta asu löytyy täältä!), joten se on käytännössä hyväksi havaittu. Mun mielestä Lindexin pörröneuletakki on täydellinen kaveri mekolle. Väripilkahduksen asuun tuo Rebecca Minkoffin viininpunainen laukku, jonka sävyyn voi vaikkapa värittää huuletkin. "Rouheat" nilkkurit viimeistelevät asun.


Tässä asussa on mun mielestä samaanaikaan jotakin boheemia ja rockhenkeä. Boheemisuus tulee Lindexin ohuesta neuletakista ja jättikokoisesta huivista, rockhenkeys taas tekonahkapöksyistä ja bikersaappaista. Aaaah, niin mun tyylinen! Mä en ole koskaan pukeutunut tähän asuun, mutta tätä on ehdottomasti kokeiltava ihan päälläkin.


Tässä kolmannessa asussa on mun mielestä katu-uskottavaa sporttisuutta. :D Pipo ja tuo bombertakkimainen pusakka tuovat mukaan sporttisuutta, muttei kuitenkaan liikaa mun makuuni. Mä en ole sporttitrendien fani... Siksipä valkkasinkin jalkaani bikersaappaat ja paksut sukkahousut. Farkkujen kanssa asusta olisi tullut liian sporttinen.

Tämä asu on ehkä vähiten "mua". Valkoiset vaatteet tuntuvat aina jostain syystä oudolta itseni päällä. Luulenpa kuitenkin, että mun on testattava tätä ihan päälläni. Välillä tekee hyvää kokeilla jotakin ihan uutta. ;)



Tämä asu saattaa kuoseiltaan olla liian villi joillekin, koska tässä on yhdistettynä kahta erilaista monisävyistä/-väristä pintaa sekä pilkkukuviota. Mä henkilökohtaisesti tykkään tosi paljon kuosien yhdistelemisestä! Uskoisinkin, että viihtyisin tässäkin asussa tosi hyvin - tämäkin menee siis kokeilulistalle. Mä valitsin suht villien yhdistelmien tasapainoksi mustat kengät ja laukun. Toimii!

No niin, teidän puheenvuoronne aika: kertokaahan lemppariasunne ja mielipiteenne postauksesta. Kiitos jo etukäteen, ihanaiset! 

12 kommenttia :

  1. Mun lemppari on tuo viimeinen! Ja tykkäsin tästä kovasti. Helposti yhdisteltävät vaatteet on parhaita ja avain toimivaan vaatekaappiin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Viimeisessä on tosiaan jotakin erityistä. :>

      Totta turiset! Helposti yhdisteltävät vaatteet on tosiaankin ihan "must".

      Poista
  2. Hei tosi ihana postaus, tällaisiin ei pahemmin törmäile mikä on plussaa:) Ainakaan siis itse en ole törmäillyt.. Tykkään asusta mikä on toisena, en tiedä ehkä tämä vaikuttaa jokseenkin rennolta..? Ja perus värit löytyvät siitä, toimii<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkään en ole tällaiseen muissa blogeissa törmännyt. Tällainen postaus on loistava tapa keksiä itselle uusia asuja sekä inspiroida teitä yhdistämään perusvaatekappaleita uudella tavalla. Mahtavaa, että tykkäsit! :)

      Poista
  3. Toinen on ehdottomasti paras :) kiitos inspiraatiosta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, olepa hyvä! :> Ihanaa, että inspiroiduit!

      Poista
  4. Hauska postaus! :) Nuo olisi ollut kiva nähdä ihan päälläkin :D

    ❤: Lotta / My Happybubble

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta! Ehkä vielä joku kerta ainakin asukuvissa. ;) Tällaisen postauksen tekeminen niin, että esittelee vaatteet päällä, vaatii kuvaajan ja paremman valon yms., joten postaus on helpompi toteuttaa yksin tällä tavalla.

      Poista
  5. Ihania juttuja! Varsinkin neuleet ja ekan kuvan huivi! Tai no oikeestaan kaikki :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii! Noissa asuissa on kyl monta mun lemppariani mukana. :P

      Poista
  6. Täydellinen arkimekko! Minäkin tarvitsen tuollaisen. :)

    VastaaPoista