Kaksplus.fi

Recently

17. joulukuuta 2013


Mulla alkoi melkein viikko sitten joululoma yliopistosta. Ajattelin, että vapaa-aikaa tulisi reilusti lisää ja stressi lievenisi joululoman myötä. Ja mitä vielä, ei todellakaan! En ole yhtään pystynyt rentoutumaan... Mielessä pyörivät kaksi esseetä, jotka pitäisi tehdä ennen vuodenvaihdetta sekä gradu, jonka aihe pitäisi valita ja rajata. Viimeiset työvuoroni ovat tällä viikolla, joten ensi viikosta alkaen pitäisi olla hyvin aikaa paneutua koulutehtäviin. Toivon myös, että löytäisin lisää aikaa ja energiaa blogillenikin, koska tuntuu, että blogini on jäänyt lähes huomiotta viime aikoina. Äääh, pienet loppupuristukset ennen kuin voin kunnolla hengähtää ja ottaa joulun vastaan.

Tänään on ollut oikeastaan mun ensimmäinen vapaapäivänä sitten joululoman alkamisen. Piti aloittaa niitä esseitä, mut oonkin vain lepäillyt peiton alla. Päätin kuitenkin tehdä jotakin "hyödyllistä", joten ajattelin koota viimeaikaiset Instagram-otokseni yhden postauksen alle. Muistakaahan, että mut löytää Instagramista nimimerkillä millamainen.


1. Väkersin Samista ja musta kuvan meidän kaverikihlajaisjuhlien kutsuun. Siitä tuli tosi kiva! 2. Jesse (pikkuveljeni) tuli 7.12. takaisin Suomeen! Lentokentällä oli pikkusen jännittynyt isosisko odottamassa, että ovet aukeaisivat. Sama nolo isosisko juoksi kikattaen halaamaan. ;)3. Viime lauantaina olin pikkusiskoni kanssa jouluostoksilla. Melkein heti kotiin tultuani laitoin itseni juhlakuntoon, koska kaverini järkkäämät pikkujoulut odottivat. Oli mukava ilta! 4. Tiedättekö mikä on parasta juhlien jälkeen? No, kaikki se ylijäänyt ruoka ja sen syöminen. 


1. Krunikassa oli kirkkaat valot!2. Aaah, oon löytänyt uudestaan mun vanhan suosikkini: lime-cokiksen! Tämä herkku "valmistetaan" sivelemällä limelohkolla lasin reunukset, kiepauttamalla niitä sokerissa, puristamalla limemehua lasinpohjalle sekä kaatamalla cokista ja jäitä lasiin. Limelohkot tietty kannattaa laittaa sekaan koristeeksi! Namnam!!!

3. Viime aikoina ollaan taas sorruttu useamman kerran syömään ulkona... Pitää palata ruotuun pian!

4. Kävelin yksi ilta Samppaa vastaan hänen työpaikallensa. Ihailin matkalla upeita valoja ja ihanaa Helsinkiä! :)



1. Nappasin "after party" -pärstäkuvan itsestäni kihlajaisjuhliemme loputtua. Kivat juhlat oli, vaikkei ilmeestä niin ehkä uskoisi! :D Tai no, näytän väsyneeltä ja siitä ehkä voidaan päätellä, että oli kivat partyt. 

2. Kiersin varmaan kymmenen kauppaa ja kokeilin varmaan kahtakymmentä eri mekkoa, mutten löytänyt mitään kivaa meidän juhliimme. Päädyin siis pukemaan päälleni "vanhan" asun. Viihdyin asussa oikein hyvin. :)

3. Juhlien aikana napattu pärstäkuva

4. Mun ihana uusi statement-koruni! (Accessorize) 



1. Minä tänään! Flanellilakanat ja oma sänky houkuttelivat enemmän kuin esseen tekeminen.

2. Mua pelleilytti.

3. Aina yhtä aurinkoinen ja ihana Noora haastoi kaikki lukijansa jokin aika sitten julkaisemaan itsestään "pirkkoselfien" Instagramissa. Mä en oikein hallitse tuota posket lommossa, huulet törröllä poseerausta. :D

4. Mä oon niin koukussa... Kyseessä on siis Hay Day -applikaatio.



1. Kaipasin kukkia kotiin, joten ostin jokin aika sitten syyskaktuksen. Upeat kukat!

2. Äidillä ja isillä on hauska Pentikistä ostettu joulukuusi! Se on niiiiiiin suloinen!

3. Sain töistä joululahjan, joka oli mulle tosi mieluisa. Mä RAKASTAN The Body Shopin tuotteita. ♡

4. Mäkin sain vihdoin ja viimein "tonttuilut" aluilleen. Vielä on monta pakettia kuitenkin ostamattta... Eihän tässä vielä kiire ole. Eihän? x)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti