Kaksplus.fi

Outfit Inspiration

10. joulukuuta 2013


Mä oon viime aikoina kaivannut pukeutumisinspiraatiota. Oon tosin löytänyt viime aikoina kaapistani mun vanhoja suosikkiasujani, mutta tunnen kuitenkin kaipaavani jotakin uutta idistä pukeutumiseeni. Siksipä päätinkin aktivoitua taas Chicisimon ja Pinterestin kanssa; selailin Chicisimossa suosikkityylitaitureitani ja Pinterestistä inspiroivia tyylejä. Muuten, molempien sivustojen profiiliini löydät linkit bannerini alta.

Täytyy muuten tehdä tunnustus... Vaikkei meidän hääpäivää ole vielä päätetty, aloin kerätä Pinterestiin hääinspiraatiota. :)) Kannattaa kurkkia täältä, mikäli kiinnostaa!

Löysin paljon inspiroivia tyylejä, joista lemppareimmat kokosin teille tänne blogin puolelle. Kertokaahan muuten kommenttiboksiin koitteko inspiroitumisen hetkiä! Mikä tyyli inspiroi erityisesti?


Aaah, raitaa, nahkaa ja ruutua - kaikki mun suosikkejani! Vyötärölle sidottuja flanelliruutupaitoja on näkynyt blogeissa jo pidempään. Multa puuttuu vielä toistaiseksi tuollainen rennompi malli, joka sopisi vyötärölle sidottavaksi.


Mun ON SAATAVA beige villakangastakki! Mulla on kellarissa kyllä yksi tummemman sävyinen, mutta se ei muistaakseni ole aivan sellainen kuin toivoisin. Täytyy tosin ehkä hakea se tänne yläkertaan testattavaksi! Ja hei, rennot POOLONEULEET! ♡
Keskimmäisestä asusta tulee muuten kovasti mieleen Yummy-Jenni, jonka päällä mä voisin kyseisen asukokonaisuuden kuvitella oikein mainiosti. ;)
Ruutuhuivit näyttää mun silmääni erinomaisen hyviltä. Niiden avulla saa asuun tuotua helposti ja tyylikkäästi väriä. Jos ruutukuvioiset huivit ei tunnu omalta jutulta, kannattaa kokeilla ruutukuvioista takkia. Mua itseäni himottaisi reilu, laatikkomallinen ruutukuvioitu takki. Sellainen olisi hyvä pari muhkeille neuleille. 

En tiedä mitä mulle on tapahtunut... Huomaan himoitsevani kirkkaita värejä mun kaappiini! APUA! Hattaraiset vaaleanpunaisen sävyt ovat täyttäneet blogeja viime aikoina ja huomaan itsekin ihailevani niitä. Jos ostaisin jotakin vaaleanpunaista, olisi se juuri jotakin keskimmäisen kuvan tyylistä. Yhdistäisin sen esim. nahkahousuihin tai wetlook-leggareihin sekä maiharikenkiin.



Viimeiseen kollaasiin kokosin mun ehdottomat suosikkini. Ensimmäisessä asussa ruututakki, boyfriend-farkut, raitaa sekä viininpunaista... Oh yes, come to mama! Toinen asu on rakennettu klassisista elementeistä pienellä twistillä... Kelpais! Ja aah, kolmannessa asussa on pääosassa "alusvaatetrendin" mukainen mekko yhdistettynä boheemiin hattuun ja muhkeaan neuletakkiin. Rakkautta. ♡


Taisinpa juuri keksiä omalle haavelistalleni useammankin elementin... Saatte lukea siitä pian! ;)

Kaikki kuvat siis joko Pinterestista tai Chicisimo-sivustolta.

8 kommenttia :

  1. AIVAN IHANA just varsinki toi alarivi! Ja keskimmäinen! Mun kaapista puuttuu boyfriendit tai oikeestaan farkut ylipäätään! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, kuulla et tykkäsit! Sama juttu mulla farkkujen suhteen! Haluaisin niin kovasti boyfriendit, mut en oo uskaltautunut testaamaan... Mulla on sen verran levee lantio, etten vältsii usko, et sellaiset mulle sopii. :/

      Poista
  2. Alarivin ensimmäinen isnpiroi eniten. Jotenkin kiinnostava.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa mieltä! Siinä on paljon kaikkea, mut tasapainoisesti kuitenkin. :)

      Poista
  3. Ei jummijammi toi eka asu tosta 'beige villakagastakki' osiosta!?!?!? Mää haluun

    VastaaPoista
  4. ylä ja alarivin keskimmäiset!! ihan täydellisyyttä:) boyfriendien suhteen epäröin aluks just leveen lantion takia, mutta kokeiltuani niitä en vaan halunnu enää ottaa pois jalasta!! ihanan rennot ja kaikki! oon käyttäny henkseleitä niiden aknssa ja on muute kivan näkönen yhistelmä ollu ainaski mun mielestä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on kyl täydellisyyttä! :>

      Ehkä munkin täytyy sit rohkaistua koklaamaan boyfriendeja... Ja joo, henkselit varmaan tuo hauskan lisän! :>

      Poista