Kaksplus.fi

Hair Business

3. joulukuuta 2013


Wuhuu, ihana ystäväni M. teki mulle eilen vähän hiustaikoja! Vaalea tyvikasvu oli ehtinyt jo ärsyttävän alas, joten hiustaika tuli todellakin tarpeeseen. Tällä kertaa päätettiinkin pitkästä aikaa laittaa jotakin uutta, koska ruskea väri oli jo pitkällä pituuksissa. M. ehdotti ohuita vaaleita raitoja tyvikasvun piilottamisen lisäksi, jotta mun hiuksiin saataisin vähän pehmeämpi ilme. Mä en tuttuun tapaani pistänyt vastaan yhtään, koska luotan M.:n makuun täysin. Ei tarvinnut tälläkään kertaa pettyä, koska tykkäsin lopputuloksesta oikein kovasti!



Tykkään! :)) Miltäs teidän silmäänne näyttää? Harmi, etten tajunnu ottaa before-kuvaa, koska siihen vertaamalla ero tulisi selvemmin näkyviin... Mä muuten niin tykkään tästä tummasta! En näe itseäni ainakaan tällä hetkellä täysblondina. 25 vuotta blondina, joten ei ihmekään, että vähän kyllästytti.

Mä oon muuten päättänyt vähän kasvattaa tukkaani. Tää nykyinen pituus sopii musta hyvin mulle ja mun hiuslaadulleni; hiukset ovat suht "kuohkeat", vaikkei niille tekisikään mitään ja takkuja syntyy PALJON vähemmän kuin pitkillä hiuksilla. Mua kuitenkin ärsyttää laittaa useampi pinni niskaan, jos haluan koota hiustötterön mun päälaelleni, joten päätin etten lyhennä tukkaa ennen kuin se on haluamani pituinen. Mullahan oli reilu vuosi sitten puoleen selkään asti ulottuva tukka. Jos kiinnostaa, kurkkaa esim. 2011 loppuvuoden tai 2012 alkuvuoden postauksia. Niin pitkää en ajatellut kasvattaa, mutta hieman pidempi tuntuu ainakin ajatuksena kivalta!

Minkälaisia hiushaaveita teillä on? 

9 kommenttia :

  1. Vastaukset
    1. Kiitos! Mäkin olen tosi tyytyväinen. :)

      Poista
  2. Tosi kiva tukka ! Toi tumma sopii tonne joukkoon aivan mielettömän hyvin, antaa vähän piristystä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon samaa mieltä! :) Olihan mulla sitä tummaa jo varmaan korviin asti, mutta se näyttää ihan tuoreelta nyt kun sekaan laitettiin vaaleaa raitaa.

      Poista
  3. Olen tässä jo jonkin aikaa lueskellut blogiasi, ja täytyy nyt viimein tulla kommentoimaan ja sanomaan että sulla on aivan ihana blogi! :) On esimerkiksi ollut tosi kiva lukea sun opiskeluista, sillä itsellänikin on haaveena suunnata samalle alalle. Tällä hetkellä vietän välivuotta valmistuttuani viime keväänä lukiosta ja toivon, että opeopinnot starttaisivat ensi syksynä.

    Ja tosi nätit hiukset! Väri sopii sulle mainiosti ja nuo raidat keventää kummasti! Itselläni on menossa melko iso hiusprojekti, sillä olen siirtymässä pitkään punaisiksi värjätyistä hiuksista takaisin omaan luonnolliseen väriini, sellaiseen melko vaaleaan. Tosi hitaasti on projektini edennyt ja vielä tuskastuttavampaa on kestää epämieluisaa välivaihetta.. :/ mutta pakko jaksaa, lopputulos on varmasti sen arvoista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, kiitos! :> OI, toivottavasti pääset starttaamaan opintosi! Mä oon kyllä pääosin tykännyt tosi paljon opinnoistani, mutta aika ihanaa, että ne alkavat olemaan loppusuoralla. ;)

      Kiitos! Kuulostaa tosiaankin isolta projektilta... :O Välivaiheet on tosiaan aina ärsyttäviä. Tuntuu, että ne kestäis ikuisesti! :D Tsemppiä!

      Poista
  4. Tosi ihanat hiukset! Sulle sopii tollanen liukuvärjäus hyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ihanainen! Mä oon tykännyt tästä liukuväristä tosi paljon. :)

      Poista
  5. Hyvältä näyttää! Mä kyllä tykkään sulla tuosta lyhyemmästäkin hiusmallista, mutta toki vaihtelu virkistää ja välillä on mukava kasvattaakin ;)

    VastaaPoista