Kaksplus.fi

Uusi vuosi, uudet kujeet

1. tammikuuta 2014




Ensinnäkin, kiitos siitä, että pysyitte mukanani tänäkin vuonna. Teitä on tullut paljon lisää, mikä tietysti ilahduttaa minua kovasti. Olet sitten uusi tai vanha lukijani, olen sinusta kiitollinen ja todella onnellinen. KIITOS! 

Vuoden 2014 tavoitteena blogini suhteen on muun muassa 200 lukijan rikkoutuminen. Sen kunniaksi aion keksiä jotakin kivaa teille! Ajattelin myös lisätä videopostausten määrää, koska ne ovat olleet tosi tykättyjä. Muistakaahan myös, että toiveita postausten suhteen saa esittää koska vaan. Blogin pitämisessä parasta on vuorovaikutus molempiin suuntiin. 

Suunnitelmissani on myös uudistaa lähiaikoina blogin ulkoasua. Itsehän en juurikaan osaa koodata, mutta onnekseni olen kihloissa sujuvasti tietokonekieliä "puhuvan" miehen kanssa. Eiköhän Samppa osaa mun vaatimattomat toiveeni toteuttaa. ;) 

Henkilökohtaisia tavoitteitakin olen jo ehtinyt miettiä. Yritän löytää itsekurini taas ja sen myötä aloittaa elämäntaparemontin ja toivottavasti tiputtaa painoa. Loppuvuodesta valmistun ja pääsen irti opiskelijaelämästä. Valmistumisen jälkeen luultavasti pakkaamme kimpsumme ja kampsumme ja muutamme Lontooseen. Eiköhän näillä suunnitelmilla alkuun päästä! 

Mitä ajatuksia/suunnitelmia teillä on noussut vuodelle 2014? 

10 kommenttia :

  1. Melkoisen isoja asioita tiedossa ensi vuodeksi! :)
    Ihanaa alkavaa vuotta! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö!? Aika jännittävä vuosi tulossa!

      Kiitos, samoin sinulle! ♡

      Poista
  2. Itsekkin mietin tuota elämäntaparemonttia:) Toivottavasti se vihdoin onnistuisi:D Ihanaa uutta vuotta<3

    http://sofiawilhelmiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, mä toivon samaa! Tsemppiä ja ihanaa uutta vuotta sullekin!

      Poista
  3. Mä olen varmaan jotenkin poikkeuksellinen, kun en ole tehnyt mitään lupauksia tai asettanut erikoisia tavoitteita tälle vuodelle ;) Okei, sen 10 leuanvetoa haluan saada, mutta se nyt ei ehkä ole mikään kovin suuri tavoite :D Toi teidän Lontooseen muuttaminen kuulostaa kyllä ihan mielettömän upealta, toivottavasti toteutuu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkään en yleensä tee mitään, mut nyt jotenkin aattelen et kokeilen. Kaikki oikeastaan on sellaista, joka on hyvinkin toteutettavissa ja ollut mielessä jo pitkään. :) Tsemppiä sun tavoitteeseen! ;)

      Muutto toivottavasti tosiaan toteutuu! Ulkomaille muuttaminen on Sampalle niin tärkeä asia, että varmasti viimeiseen asti pinnistellään sen puolesta. :)

      Poista
  4. Kuullostaa niin hyvälle :) mut kiva toi 200 lukijan haave, mä oottelen et 50 ees tulis täyteen!!=DD ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyl se lukijamäärä pikkuhiljaa karttuu! ;)

      Poista
  5. Lontooseen muutto kuulostaa todella ihanalta, itse en edes uskalla ajatella ulkomaille muuttoa vaikka se olisi unelma:) En ehkä ole tarpeeksi rohkea sellaiseen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mullakaan yksinäni olisi rohkeutta sellaiseen! Mä oon niin kotihiiri ja perhe on mulle kaikista tärkein. Onneks, mulla on oma kulta matkassani sit! :)

      Poista