Kaksplus.fi

Christmas Wishes

4. joulukuuta 2013


Ihanaa, joulu lähestyy kovaa vauhtia! Mä rakastan joulua. ♡ Parasta joulussa on rento ja lämmin yhdessäolo perheen kesken. Yhdessäolon lomassa kuuluu tietenkin syödä jouluruokia niin, että napa paukkuu (rosolli, NAM!) ja herkutella erilaisilla suklailla.

Oon maailman huonoin keksimään lahjaideoita mun lähimmilleni, joten tykkään ilahduttaa heitä sellaisilla jutuilla, joita he joko itse toivovat tai tiedän heidän joskus ihailleen/toivoneen sitä. En tykkää antaa turhaa "krääsää", joka jää kaapin perukoille pölyttymään. Musta on ihana lahjoa mun elämäni tärkeimpiä ihmisiä jouluna ja myönnän kyllä suoraan, että musta on myös ihanaa avata itse paketteja ja saada lahjoja. Parasta on kääriä auki lahjapaketti, jonka sisältä paljastuu jotakin sellaista, mitä en itse raaskisi ostaa.

Kokosin alla olevaan kollaasiin joululahjatoiveitani. En tosiaankaan usko kaikkia saavani, eikä se haittaa! Mä tykkään haaveilla. :) Ilman haaveita elämä olis ihan kamalan tylsää.



Yöpukua toivon joka joulu! En osaa oikein käyttää mekkoja öisin, joten erilaiset kaksiosaiset yöpuvut ovat mun mieleeni. (Yöpuku / H&M)

Esitin jo pikkusiskolleni toiveen jostakin Disney-klassikkoelokuvasta. Olen pikkuhiljaa kerännyt niitä bluray-versioina ja meinasin hyppiä ilosta (tai no, taisin mä oikeastikin muutaman pikkuhypähdyksen tehdä) huomatessani vanhojen suosikkien ilmestyneen bluraylle! (kuva)

Olen jo pidempään haaveillut uusista meikkisiveltimistä ja etenkin uudesta poskipunasiveltimestä. Toivottavasti tontut kuulevat toiveeni! ;) (kuva)

Essien kynsilakat on parhaita! Tällä hetkellä himottaa etenkin musta sekä kirkkaanpunainen lakka. (kuvat)

Olen huomannut itsessäni alkavia kosmetiikkafriikinpiirteitä... Siksipä ilahdun aina kosmetiikkalahjoista! Weledan Skinfood on yksi ikisuosikeistani, joka juuri äsken pääsi loppumaan. (kuva)

Iittalan Nappula-kynttilänjalat on mahtavia! Ne on kivan yksinkertaiset muotoilultaan ja niitä löytyy ainakin neljässä värissä. Niissä on kivaa myös se, että niitä on kahdessa eri korkeudessa, joten niitä voi yhdistellä vaikka minkälaisiin kattauksiin. (kuvat)

UGG:in mustat Classic Mini -kengät olisi ihana avata paketista! Mulla on ennestään varmaan viitisen vuotta vanhat UGG:in korkeavartiset saappaat värissä "Chestnut", mutta ne ei oikein istu mun tyyliini enää. Siksipä haluaisinkin uudet, unelmanpehmeät kenkulit. (kuva)

Ja aaaah, laukku, josta haaveilen. Rebecca Minkoffin Mini M.A.C. on ollut mielessäni jo pitkään. Musta kultaisilla yksityiskohdilla on tosi tyylikäs ja varma valinta, mutta tuo punainenkin näyttää aikas ihanalta. Aiai, ehkä vielä jonakin päivänä! Mä tiedän, että tonttujen mielestä mulla on jo liikaa laukkuja. ;) (kuva & kuva)


Minkälaisia joululahjatoiveita te olette esittäneet joulupukille? 

8 kommenttia :

  1. Mä en ole esittänyt vielä mitään toiveita joulupukille, pitäis varmaan tehdä joku tällanen toivepostaus :D Viime vuonna joulupukki ainakin oli lukenut blogista mitä haluan ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa kyl tehdä! Tontut olivat viime vuonna kuulleet lähes kaikki munkin toiveet. ;)

      Poista
  2. Samoja toiveita täällä!

    elamanikuvina.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Ihana lukea näitä joulupostauksia blogeista, näistä tulee jotenki hyvälle tuulelle ja saa itellekkin uusia kivoja lahjavinkkejä. :) toi mini M.a.c on vaan niin sievä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta muuten! Munkin pitäis ehkä vähän eri silmällä lukea näitä toivepostauksia. Oon maailman huonoin keksimään lahjoja ja näistähän tosiaan sais hyviä idiksiä!

      NIIN ON! <33

      Poista
  4. Ihania toiveita! <3 Joulu on vaan niin parasta aikaa. Mulla itselläni on tänä vuonna vain yksi isompi toive, saa nähdä miten sen kanssa käy! :D
    Ja toi sun listaama laukku on superihana. Mun rakkaalla ystävällä on ollut toi reilun vuoden ja se on kyllä livenä vielä satakertaa kivempi kuin kuvissa. Pidän peukkuja sulle sen suhteen!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joulu on kyl ihanaa aikaa! :) Mulle kunnon joulufiilikset tulee vasta joko jouluostoksilla tai sit viimeistään kun 23. päivä meen vanhemmilleni yöksi. Silloin ei voi enää välttyä joulumieleltä. ;)

      Mä veikkaan, että joulupukin mielestä mulla on liikaa laukkuja, joten taidan turhaan "elätellä toiveita" sen puolesta. ;) Mut onneks voin ostaa sen itse myöhemminkin! >:D

      Poista