Kaksplus.fi

Outfit for the Bloggers' Inspiration Day

16. marraskuuta 2013


Aiemmin tänään osallistuin Indiedaysin järjestämään Bloggers' Inspiration Day -tapahtumaan. Kerron teille myöhemmin itse tapahtumasta, mutta voin jo paljastaa, että tutustuin ihan mahtaviin tyttöihin, bongasin monta tuttua kasvoa väkijoukosta ja seisoin mun jalkani rikkipuhkipoikki noissa koroissa. Tapahtumasta poistuessani, nappasin Sampan matkaani ja käytiin ottamassa muutama asukuva. Aurinko oli jo pikkuhiljaa laskemassa, joten varjoisalla sisäpihalla ei ollut kovinkaan optimaalinen valaistus. No, näistä kuvista taitaa kuitenkin selvitä se oleellisin eli päivän asuni. 

Pörröneule / Lindex     Mekko / Vila (blogiyhteistyö)     Kengät / Vagabond    
Kaulakoru / Accessorize

Halusin pukea tapahtumaan jotakin omannäköistäni, jossa mulla on hyvä ja itsevarma olo. Rakensin siis asuni tuon mahtavan pörröneuletakin ympärille, jonka paljastinkin jo edellisessä postauksessa ostaneeni. Neuleen kaveriksi sopi loistavasti tuo mun "turvamekkoni", joka pelastaa jokaisen asukriisini (ja sopii muuten minkä yläosan kanssa tahansa). Kaulaani ripustin ihan mahtavan Accessorizen statement-korun, josta ei valitettavasti tullut napattua erillistä kuvaa.

Olen nyt syksyn/talven myötä ihastunut tooooosi syvänpunaisiin huulipuniin, joten punasin huuleni sellaisella tapahtumaa varten. Mun täytyy muuten ehdottomasti esitellä teille tarkemmin tuo huulipuna, koska se on sen verran mahtava tuote! Mä oon jo ihan koukussa siihen...

Vähän harmittaa, etten saanut kutsua illan gaalaan ollenkaan, koska ois ollut kiva jatkaa juttua tapaamieni tyttöjen kanssa sekä jutella niiden kanssa, joihin en vielä päivätapahtuman aikana ehtinyt tutustua. Joku toinen kerta sitten! Mutta tosiaan, mä jatkan mun iltaani täällä kotona ja kirjoittelen teille mahdollisimman pian päivän tapahtumasta ja kaikesta muusta, josta uhkailin kirjoittavani! Palaillaan!

10 kommenttia :

  1. Harmi, etten tunnistanut sua siellä, olisi ollut kiva tavata :) Muakin vähän harmittaa, etten päässyt illan juhlaan, kun en läheskään kaikille ehtinyt juttelemaan! Mutta oli ihana päivä ja toivottavasti nähdään vielä viimeistään jossain muussa samantapaisessa tapahtumassa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivotaan, että tavataan joskus! :) Aika tosiaan tuntui eilen loppuvan kesken... No, hyvä syy tavata ihania blogityttöjä pian uudestaan! ;)

      Poista
  2. Oli kiva nähdä:) Sun asu oli luonnossa vielä ihanampi ja sun hiukset myös!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ihana kuulla, koska mustakaan asu ei näytä yhtään niin kivalta! :D Mietin jo hetken näit kuvia katsoessani, et "Lähdinkö mä oikeasti tuon näköisenä?!", kunnes päädyin siihen, et asu ei vaan tuu kuvissa yhtä hyvin esiin... x)

      Niin oli joo kiva nähdä! Ois ollu kiva jutella paremmin, mut joskus toiste sit taas. ;)

      Poista
  3. Harmi ettei ehditty enempää juttelemaan ja tosi harmi kyllä ettet päässyt sinne gaalaan! Mutta oli hauska nähdä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin oli! Ens kerralla jutellaan sit paremmin. ;)

      Poista
  4. Sulla on ollut ihan sun näköinen asu! Niin kauan kun oon sun blogia seurannut niin sun tyylikin on "tullut tutuksi" ja tykkään tosi paljon sun stailista ja tosta yllä olevasta asusta! Osaat aina olla tyylillesi uskollinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooo, ihana kuulla! Kiitos, murunen! <3

      Poista
  5. oi olitpa tyylikäs ! harmi ettei törmätty :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, samoin! Mä bongasin sut hyvin pikaisesti, kun kävelit mun ohi. Ehkä törmätään toisaalla joskus! :)

      Poista