Kaksplus.fi

Inspiraatiota asukriisiin

12. marraskuuta 2013


Mä osallistun lauantaina monen muun bloggaajan tapaan Indiedaysin järjestämään Bloggers' Inspiration Day -päivään. Illan gaalaan en saanut kutsua (vaikka mun blogi ehdolla olikin), joten on tosi mukava päästä osallistumaan päiväohjelmaan.

Lauantai lähestyy, joten asukriisin poikanen on alkanut nostaa päätään pikkuhiljaa... Ostin tänään Lindexistä supermahtavan mustan pörröneuletakin (ensimmäisessä kollaasissa), jonka ympärille saatan hyvinkin rakentaa lauantain asuni. Kaipasin kuitenkin lisäinspiraatiota, joten heittäydyin Lindexin verkkokaupan syövereihin. Täytyy myöntää, että inspiroiduin. Katsokaapa vaikka, miten kivoja asuja mä sain koottua pelkästään Lindexin valikoimasta!

P.S. Onko siellä ruudun takana muita samaiseen tapahtumaan osallistuvia? Mitä te aiotte pukea päällenne?

Postausta EI ole toteutettu yhteistyössä Lindexin kanssa.




Tässä on täydellinen asu mun makuuni! Siinä on sopivasti kontrasteja eri materiaalien ja erityylisten vaatekappaleiden välillä. Punaisin vielä huuleni kirkkaanpunaisiksi, vetäisin jalkaani ohuet mustat sukkahousut sekä mun ihanat Vagabondin kiiltonahkaiset nilkkurit (jotka näkyvät esim. tässä postauksessa). Hiukset laittaisin löysälle nutturalle niskaan. Täydellistä!





NEULE  /  TOPPI  /  HOUSUT  /  RANNEKORU 1  /  RANNEKORU 2 

Tuo Matthew Williamsonin Lindex-malliston ruusukuvioinen neuletakki on mahtava. Mun niiiiiiiin tekisi mieli ostaa se itselleni.... Se on täydellinen pari joko nahkahousuille tai wetlook-pöksyille. Naisellinen kietaisumallinen toppi tuo kivaa keveyttä ja pehmeyttä muuten ehkä hieman "kovaan" asuun. Ronskit rannekorut viimeistelevät asun.

Voisin pukeutua tähänkin vaikkapa heti huomenna...




HAME  /  T-PAITA  /  JAKKU  /  RANNEKORU 1  /  KAULAKORU  /  RANNEKORU 2

Tämä asu on ehkä joukon "villikortti". Se nimittäin jollain tavalla viehättää mua ihan hirmuisesti, mutta jotenkin tuntuu samalla hieman vieraalta... Jakku tuo kaipaamaani kontrastia hameelle ja t-paidalle. Katu-uskottava kaulakoru sekä näyttävät käsikorut istuvat asuun superhyvin.

Kuvat: Lindex

17 kommenttia :

  1. Ihania ja vähän erilaisia asuja kaikki! Viimenen on mun ehdoton lemppari!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yritinkin koota vähän erilaisia asuja, joten kiva kuulla, että onnistuin siis! Viimenen onkin aika paljon sun tyylinen! ;)

      Poista
  2. Mä tykkäsin tosta ekasta, jotenkin on vaan niin sun näköinen kokonaisuus.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on munkin suosikki... Pitäsköhän käydä huomenna testaamassa noita muitakin elementtejä... ;)

      Poista
  3. Kaikkee pitää kokeilla. Välillä joku vaate näyttää henkarissa ihanalta, mut sit kun sen laittaa päällensä se onkin ei niin ihana enää :) ja toistekkin päin tietty

    VastaaPoista
  4. Ihana toi viimeinen asu, mä voisin pukea sen päälleni :) Mäkin kriiseilen asun takia, pakko mennä tänään shoppailemaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tsemppiä asukriisiin, toivottavasti löydät helpotusta! :)

      Tuo asu sopis sulle kyl superhyvin. ;)

      Poista
  5. ÄÄÄÄ mikä asukriisi mulla on! Gaalaan mulla on jo asu, mut päivälläki pitäis vissii jotain pukea päälle. :-D Mut hei moikkaillaan siellä sitten, jos nähdään! Mua jännittää ihan törkeesti se päiväjuttu kun en oikein tunne ketään oikeasti, et pelkään et joudun olla ihan yksin siellä. :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, moikkaillaan! Voit tulla hengailemaan vaiks mun kanssa, jos et muita tuttuja löydä. ;) Mua jännittää kanssa, koska en oo koskaan ollut vastaavassa tapahtumassa, jossa ois muitakin bloggareita...

      Poista
  6. Mä tykkäsin tosta tokasta ja mun mielestä noi wetlookit yhdistettynä valkoiseen ja tohon pinkki-mustaan neuleeseen olis ihan loistava combo yhdessä! Kaikki kyllä tosi kivoja ja postausta lauantaista innolla odottaen ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toka on kyl aikas ihana combo tosiaan! Edelleen houkuttais käydä kokeilemassa asukokonaisuutta ihan livenä. Se saattais tosin käydä lompakolle aika kalliiksi.... :D

      Poista
  7. Hakaniemen Lindex oli ottanut mallia ensimmäisestä asukokonaisuudesta, ja heti sisäänastuessa oli tuttu yhdistelmä mallinukella ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, hauska sattuma! Mä luulen, et noi on jotain uutuustuotteita, koska ne oli mun lähi-Lindexissä laitettu aika lähekkäin esille ihan liikkeen etuosaan. :)

      Poista
  8. Toi viimeinen kokonaisuus on kyllä mun ehdoton lemppari!! :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se tuntuu olevan monen mieleen! :) Siinä on kyl jotakin hauskaa..

      Poista
  9. Ehkä nähdään lauantaina!
    Mukavaa rokulipäivänillanjatkoa! :)

    VastaaPoista