Kaksplus.fi

Hymyhuulin

19. marraskuuta 2013


Mun on pakko vielä kahden kuvan verran fiilistellä lauantaita! Edelleen hymyilyttää ajatella niitä tyttöjä, joihin sain kunnian livenä tutustua. Uusiin ihmisiin tutustuminen on niin mahtavaa! Siitä saa jättimäisesti energiaa ja iloa ainakin kahdeksi viikoksi.

Mä voisin kutsua itseäni kotihiireksi. Useimmiten kaikista kivoimmalta tuntuu jäädä omalle kotisohvalle Sampan kainaloon, mutta viihdyn tosi hyvin myös yksikseni. Aina tutuessani uusiin ihmisiin tai viettäessäni aikaa mun ystävieni kanssa, mä muistan taas miten voimaantunut olo ja miten hyvä mieli jälkeenpäin tulee. Siksipä teinkin päätöksen, että yritän tästä lähin hylätä kotisohvan useammin ja lyöttäytyä mun ystävieni seuraan tai viettää aikaa tutustuen uusiin ihmisiin. Muistuttakaa mua tästä päätöksestäni, jos tuntuu, että oon muumioitunut omaan kotiini! ;)


Kiitos Annikalle kivoista kuvista! Kuvissa olevat tyttöset vasemmalta oikealle: Silja, Anniina, Katya, minä, Marika ja Annika.

10 kommenttia :

  1. Hihii, hyvä että kuvat pääsivät heti käyttöön! ;) Itsekin tunnustaudun kieltämättä melkoiseksi kotihiireksi, ja usein tulee ajateltua, että on liian kiire ystävien näkemiseen. Silti kavereiden kanssa vietetty aika antaa ihan mielettömästi energiaa, ja taas jaksaa puurtaa vähän paremmin. :) <3

    VastaaPoista
  2. Iiiks kun ihanat kuvat teistä <33 Iloisuus!


    ❤: http://kehvelijehnakas.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Voi miten ihanat haha!!!!:D♥♥ Yllättäen meikä ollut taas pylly pystyssä ja kieli ulkona :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! Sä oot joo tosiaan vienyt toiselle levelille ton pelleilyn! Koko kroppa messissä! :D

      Poista
    2. Anniinahan on kuvissa ihan täysin omassa elementissään! :D Hauskoja kuvia ja hei kiva blogi sulla :))

      Poista