Kaksplus.fi

HöpöHöpöLöpö!

14. marraskuuta 2013


Kiitos onnitteluistanne, murut! Ootte parhaita. ♡

Mun teki mieli kirjoittaa ihan puhdas höpöttelypostaus, joten tässä mä nyt istun sängyllä läppäri sylissä pötkötellen ja kuuntelen olohuoneesta kantautuvia "änäriääniä" ja pleikkariohjaimen naputusta. Tänään mä vietin rokulipäivää. Olin laiska, enkä jaksanut lähteä kouluun, vaikka ehkä olisi pitänyt. Mua väsytti valtavasti ja tehtäviä hommia (koulu- ja kotitöitä) oli paljon, joten päätin jäädä kotiin. Hyi mua. Tuli huono omatunto, mutta välillä vaan täytyy mennä oman fiiliksen mukaan.

Koko syksy on ollut jotenkin tosi rankka ja väsyttävä, koska mulla on ollut kymmenen kertaa enemmän tunteja ja kouluhommia kuin koko viime vuonna. Samalla olen käynyt parisen kertaa viikossa töissä ensimmäistä kertaa koko "opiskelu-urani" aikana. (Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki kaikille teille täyspäiväisille opiskelijoille, jotka teette töitä opintojenne ohella!) Muutos viime vuoteen on siis ollut melkoinen, joten ei ihme, että oloni on ollut nuutunut... Joulun jälkeen tosin lopetan säännölliset työni, sillä aloitan graduni suunnittelemisen ja tekemisen. Tavallaan mulle jää sitten enemmän vapaa-aikaa, tavallaan kuitenkaan ei!

Rokulipäivä on tehnyt niiiiiiiiiiiiin hyvää! Sain pestyä kolme koneellista pyykkiä, tein rästitehtäviä, valmistin meille ruoaksi uunijuureksia ja lihapullia sekä katselin muutaman jakson hyviä tv-sarjoja. Olo on nyt paljon jaksavampi ja energisempi! Mulla on huomennakin vapaapäivä, mutta olen suunnitellut käyttäväni sen esi- ja alkuopetuksen sivuaineen ympäristö- ja luonnontiedon kurssin esseen kirjoittamiseen. Tenttiä kurssista ei ollut ollenkaan, joten esseeseen on todella panostettava. Tänään muuten unohdin kauppaan lähtiessäni kihlasormukseni ensimmäistä kertaa kotiin. Mulla oli tosi orpo olo ilman sitä, vaikka vielä pari päivää sitten tiedostin sormuksen olemassaolon lähes joka hetki. Oon tainnut siis jo tottua sormukseen! :)

Huomenillalla on taas Vain elämää! -kisakatsomon aika äidin ja isin helmoissa. Äiti uhkaili viikonloppuna tekevänsä perjantaina bruschettoja... Saa nähdä, muistaako hän vielä lupauksensa! ;) Ai niin, huomenna pitää myös muuten miettiä lauantain asu ja "look" valmiiksi Bloggers' Inspiration Day -tapahtumaa varten. En ole aiemmin ollut tapahtumassa, jossa on mahdollisuus tavata muita bloggaajia, joten odotan lauantaita kovasti. Mahtavaa päästä näkemään tyttöjä, joiden elämästä tulee luettua lähes päivittäin!

Nyt mä taidan suunnata keittiön puolelle ja tehdä meille (myöhäiseksi) jälkkäriksi omena-kaurapaistosta. Me nautitaan se tietty vaniljajäätelön kera, namnam! Palaillaan taas, ihanat!

Ai niin! Kertokaahan mielipiteenne tällaisista höpöttelypostauksista! En ole tainnut aiemmin tällaista tehdä, joten mielipiteenne on kovin tärkeä tällaisten postausten jatkoa ajatellen. :)

8 kommenttia :

  1. höpöttelypostaukset käy hyvin <3 ja vapaapäiviä saa ja pitää ottaa, pois huono omatunto.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! :) Oot oikeassa!! Mulla vaan tulee niin helposti huono omatunto.

      Poista
  2. Tämmöset on kivoja postauksia :) oot rokulipäiväs ansainnu joten älä suotta pode huonoa omaatuntoa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, että tykkäsit! Voisin toistekin siis tehdä höpöttelypostauksen. :)

      Kiitos tsempistä!

      Poista
  3. Meiän on ehdottomast törmäiltävä lauantaina:) Odotan (ja jännitän) tapahtumaa jo niin kovin!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyllä kiva törmätä! Harmi, ettei ehditty enempää jutella. :/

      Poista
  4. Voi vitsi harmittaa etten päässy tonne blog awardseihin! Höh :-(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkään en siihen iltagaalaan päässyt, mut onneks pääsin siihen päivätapahtumaan. :)

      Poista