Kaksplus.fi

What I've been doing?

2. lokakuuta 2013


Oiskohan aika palata blogini pariin? Nyt alkaa olla sellainen olo, että pahin koulunalun mukanaan tuoma syysväsymys alkaa olla ohi. Opiskelumotivaatiokin on palailemassa taas, joten olo alkaa olla niin normaali kuin mun tapauksessani normaalista voidaan puhua. ;) Toivotaan, että sama meno jatkuu. Kiva olla taas täällä!

Muistakaahan, että mut löytää Instagrammista millamainen-nimimerkillä. Ja kiitos ihanalle Piialle kommentistasi! Sä taisit saada mut viimein asettumaan tähän koneen äärelle. Puspus!


1. Iiih, jännittävää! Nappasin kuvan just ennen VILA:n Get Confidence -tapahtumaan lähtemistä. Päivä sujui tosi kivasti ja kaikki stailattavat olivat tyytyväisiä. Nautin koko päivästä tosi paljon. :)

2. Sain rakentaa Ison Omenan VILA-liikkeeseen oman tyylinurkkani. Kokosin rekille suosikkiasujani inspiraatioksi.

3. Juhlittiin pari viikonloppua takaperin kaveripariskunnan kihlajaisia. Sain hyvän syyn laittautua pitkästä aikaa.

4. Kihlajaisissa oli huippukivaa! Minä ja kaveri vähän innostuttiin pelleilemään puhelimen kameralla. Oisittepa nähneet mun FatBooth-kuvan... :D


1. Arkeen oli palattava pitkän kesäloman jälkeen. Ensimmäisen koulupäivän jälkeen nappasin kuvan kampuksen nurkilta matkalla Hakaniemeen.

2. Osa meidän tiedekunnan rakennuksista on tosi kauniita! 

3. Meidän kampuksen ruokalasta on ihanat näkymät Hakaniemen suuntaan. On arjen luksusta, jos ehtii saada ikkunapöydän. ;)

4. Syysväsymystä ja opiskelumotivaation puuttumista on hyvä tasapainottaa kynttilöitä polttamalla. Ihanan rentouttavaa varsinkin, jos valkkaa tuoksukynttilöitä.




1. Onko ihanampaa rakkauspakkausta?! Lilylla on hauska tapa alkaa poseerata kameran edessä. 

2. Ihailen aina kotikotini sisustusta. Äiti osaa pedata sängyt superhienoiksi! Ehkä mäkin vielä joskus opin tuon taidon... 

3. Oltiin yökylässä kotikodissani. Lily (a.k.a. sukkavaras) oli nukahtanut niin rennosti meidän sänkyyn, että oli pakko napata salakuva. 


1. & 2. Syyskuun alussa juhlittiin iskäni synttäreitä. Päivänsankarin ainoa toive oli pasta carbonara, joten sitähän oli tehtävä. Pastataikinasta tuli rakenteeltaan tosi hyvä. Ja no, kastikehan ei voi koskaan epäonnistua. Vitsit, mitä makuja!!!3. & 4. Puolessa välissä kuukautta juhlittiin mummoni 92-vuotissyntymäpäiviä. Ilma oli tosin lämmin, joten istuttiin puutarhassa koko aika. Äiti oli tehnyt herkullista vadelma-valkosuklaakakkua ja mustikkapiirakkaa, isi savustanut pari lohta ja grillannut makkaroita ja mä olin taas vastuussa papu-perunasalaatin valmistamisesta.  Päivä oli tosi onnistunut; ruoka oli hyvää ja kaikilla oli tosi mukavaa. :)






1. & 2. Esimerkkejä mun "hiljaiseloni" aikaisista asuista. Hississä on hyvä napata kuvat. ;)

3. Minä ja rakas kirkkaanpinkki takkini ♡ Ihana jälleennäkeminen!

4. Olen jo muutaman viikon ajan kaipaillut syksyyn sopivaa huulipunaa. Mun oli eilen välttämättä saatava sellaista töihin, joten kävin sellaisen vihdoin ostamassa. Tykkään!


1. Aah, mun uusi rakkauteni! ♡ Fafa's-ravintoloista saa maailman parhaat falafelit. 

2. Kanasalaattia!

3. Käveltiin Sampan kanssa viime perjantaina keskustassa. Mentiin Tokyokanin ohi, joten mun oli pakko käydä nappaamassa mukaani muutama nuudelipaketti sekä pussi karkkeja. Tällä kertaa valkkasin Hello Kitty -pussin, joka oli tosi hyvä. Suosittelen!

4. Kävin vähän aikaa sitten ensimmäistä kertaa ikinä allergiatestissä, vaikka mulla on ollut allergioita pienestä lähtien. Selvis, että mä oon allerginen koivun lisäksi myös tervalepälle sekä heinälle (selvisi syy vaikeentuneisiin keväisiin), soijalle sekä tosi pahasti hevoselle. Sain mä monista muistakin oireita, mutta ne tiesin jo ennestäänkin. Marraskuussa on kosketusallergiatestin aika. Toivottavasti silloin selviää syy/syyt mun käsi-ihottumaani...


1. Jos ei osaa päättää, voi valita molemmat. Eikö?! Mulla oli vaikeuksia valita Gilmoren tyttöjen ja julkkis-BB:n avausjakson välillä.

2. Ihana valo!

3. Kotona ♡

4. Miksi pitää aina lakata kynnet kiireessä? Mun hienot glitterlakkaukset meni pilalle. :(


4 kommenttia :

  1. No on kyllä ihana rakkauspakkaus. Meidän Demi taas ei todellakaan poseeraa. Ikinä ei saa hyviä kuvia :D

    VastaaPoista
  2. Oijoijoi Gilmoret on parasta ja niin myös Tampere. :)

    VastaaPoista