Kaksplus.fi

Toisenlaisia

7. lokakuuta 2013




Välillä...
... vähän kutittaa nenää,
... pelleilytyttää,
... nukuttaa, mutta on silti hyvä fiilis ja peukut pystyssä
... ja joskus taas kerään kärpäsiä mun suuhuni.



Lähes joka kerta...
... teen epämääräisiä jumppapumppausliikkeitä,
... yritän lähteä lentoon
... tai oon ihan "Wuhuu, hyvät bileet" -fiilareissa.

Yllä olevat kuvat selittää yksinkertaisesti se, että mulla on ihan surkea tasapaino. Kuka oikeesti meinaa lentää nenälleen tasaisella maalla paikallaan seisten? :'D



Kuvien joukosta löytyy aina kuva...
... jonka perusteella saa kuvan, että mun ympärilläni haisee pahalta.
... jossa mun kasvoni ovat jollakin tavalla vääntyneet. 

Upeita, eikö? ;) Näitä kuvia katsellessa mun itsetuntoni kasvaa kohisten. Not. 

13 kommenttia :

  1. Piristit päivää, kiitos <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mahtava kuulla! Kiitos itsellesi ihanista kommenteistasi. ♡

      Poista
  2. Haha, ihania kuvia! Pitää osata nauraa itselleen! Mullakin on tälläsiä kuvia kone täynnä.. Pitäisi joskus kans koota niitä yhteen.. xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on totta! Elämä ois tosi vaikeeta, jos ei pystyis nauramaan itsellensä. ;)

      Innolla odotan sun postaustas! ;)

      Poista
  3. Ihania! <3
    Mä muuten tilasin ne bikerit, samat kuin sulla. Nyt jännityksellä odotan saapumista, josko ne olis nyt munkin unelmien bikerit! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)

      Toivotaan, että ne miellyttäisivät myös sua. :>

      Poista
  4. Tämmösiä epäonnistuneita on aina kiva katella :D! Mut tosiaa, kyllä sulla myös onnistuu noi asukuvat tosi hyvin! :)

    http://fotosbyessi.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään katsella näitä myös. :) Kiitos!

      Poista
  5. just huippu postaus! nää on parhaita :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi kiva, että tykkäsit! :) Mä tykkään tällaisista myös!

      Poista
  6. Hey there, loved your blog, just followed you on GFC (172), would you mind to follow back?

    mandyshareslife.blogspot.com

    MandySharesLife FACEBOOK PAGE

    VastaaPoista