Kaksplus.fi

★ Syksy ★

4. lokakuuta 2013


Aah, saanhan liittyä mukaan syksyfiilistelyihin? IHANA SYKSY! Noi värit, raikas ilma, ihana viileys... AH! Voispa syksy jatkua kevääseen asti... Syyspukeutuminen on muuten parasta. Ei tarvitse pakkautua hirveeseen kasaan toppavaatteita vaan saa kerrospukeutua. Parasta! Kerrospukeutuminen tuntuu mulle omimmalta. Kesäisin oon aina ihan pulassa, jos pitää kulkea lähes puolialasti kuumuuden takia. Se ei vaan tunnu omalta. Nyt saa onneksi vielä hetken nauttia täydellisistä pukeutumissäistä.

Lupasin eilen näyttää teille ensimmäisen asuni bikersaappaat jalassa. Asu sinällään on niin millamainen, että ajattelin keskittyä tällä kertaa ulkovaatteisiini. Tuon näköisenä mut näkee "hiihtelemässä" pitkin Espoon ja Helsingin katuja. Oon selkeesti löytänyt mun suosikkikomboni tuosta piposta, huivista ja takista. Jos päädyn jostakin kumman syystä käyttämään jotakin toista takkia (:D), mulla on luultavasti silti tuo pipo ja huivi. Oon kasvanut niihin kiinni.








Pipo, mekko, takki ja huivi / VILA (blogiyhteistyö)     Neule / H&M     Bikersaappaat / Ellos     Sukkahousut / Lindex

Ajattelin muuten kasvattaa pipokokoelmaani ostamalla töistä samanmallisen pipon, mutta vihreänsävyisenä. Se on samanlainen beanie, joka näyttää kivalta myös tuolla tavalla taitettuna. Erilaiset pipot ovat loistava tapa peittää karmaiseva juurikasvu tai likainen tukka sekä oiva apuväline pelastamaan muuten vaan "bad hair day". Pipolla saa myös vähän katu-uskottavuutta siistimpäänkin asuun. Ja hei, punaisen huulipunan ja pipon yhdistelmä on aika mahtava. Sanoinko jo tarpeeksi monta hyvää syytä ostaa uusi pipo? Ai niin, ehkä se itsestäänselvinkin syy pitäis mainita: pipo lämmittää korvia ja päätä. 

Jejee, tänään alkaa Vain Elämää -sarja taas! Mielenkiinnolla odotan nouseeko sarja yhtä korkealle tasolle kuin edellinen. Sarjan alkaminen muuten tarkoittaa sitä, että mä tulen viettämään monta seuraavaa perjantaita äidin ja isin sohvalla. ;) Me jatketaan nimittäin meidän viime vuotista kisastudioperinnettämme. JEE, odotan innolla! 

10 kommenttia :

  1. Voi että tuo takki on kyllä ihana! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on! Oon saanu siitä tosi monta kehua ihan livenäkin. :)

      Poista
  2. Tuo takki on kyllä ihana... huoh. Kiva asu muutenkin :)

    VastaaPoista
  3. Oon ihan samaa mieltä tosta, että syksy sais jatkua kevääseen asti, ja talven voisi skipata välistä! Inhoan myös sitä jäätävää vaatemäärää ja vaikeutta liikkua niissä :D
    Ihan sun näköinen asu ja miellyttää erittäin paljon myös mun silmää, TYKKÄÄN! Ja pakko vielä sanoa, että ihana tuo kisastudioperinne äitin ja isin kanssa, mun mielestä on hienoa, että joku pitää tuollaisia vanhempien kanssa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, se vaatemäärä on kyl kammottava... Kiitos asukehuista! :>

      Me ollaan tosi läheisiä ja vietetään paljon aikaa yhdessä. :) Huomennakin tehdään päiväreissu samalla porukalla Tampereelle!

      Poista
  4. UPEA takki<3 Oon ite kuolannut samantyyppisten perään, tuo sun on ihan täydellinen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Se on mustakin täydellinen. :>

      Poista
  5. Ihana ihana ihana asu! Takki, huivi, kengät... Kaikki kelpais mullekin ;)

    VastaaPoista