Kaksplus.fi

Luottobrandini

17. lokakuuta 2013


Sain Milla-kaimaltani haasteen, jossa on tarkoituksena koota lempimerkit/-brandit tietyistä asioista. Haaste kuulosti musta niin kivalta, että halusin ehdottomasti tarttua siihen.



KENGÄT: Vagabond (Luottomerkki!)

LENKKARIT: Nike, vaikka ne ovatkin lestiltään mulle liian leveät. Omat lenkkarini ovat Adidaksen. 

FARKUT: Tiger of Sweden

T-PAITA: Vila, koska peruspaidat ovat hinta-laatusuhteeltaan hyviä. 

ALUSVAATTEET: Alushousut ostan aina Lindexistä, mutta olkaimettomissa rintsikoissa suosin Wonderbra-merkkiä ja olkaimelliset ostan nykyään Funky Ladysta. 

LAUKKU: Arvaattekin ehkä, Marc by Marc Jacobs tietenkin!

LOMPAKKO: Marc by Marc Jacobs tähänkin!

AURINKOLASIT: RayBan






KELLO: En tiedä!

KORUT: Accessorize vapaa-ajalle ja Kalevala Koru juhlaan

TV: Mulla tulee vaan mieleen TV-ohjelmia, mutta tässä kai haetaan merkkiä. Mä sanon, että Panasonic!

KÄNNYKKÄ: Applen iPhone, daa-aa!

MP3: Vaikkakin kuuntelen musiikkini nykyään iPhonesta, MP3:sta tulee silti mieleen Applen iPod

TIETOKONE: Kolmas "omppuvastaus" putkee: Applen MacBook Pro sen pitää olla!

KOSMETIIKKA: Lumene? Se tuli ensimmmäisenä mieleen.

KOSTEUSVOIDE: Cliniquen Superdefense-voide kuivalle sekaiholle



DEODORANTTI: Doven pinkkikorkkinen on ollut jo monta vuotta käytössä.

HAMMASTAHNA: Pepsodent

SHAMPOO: Aussie

SAIPPUA: The Body Shopin suihkugeelit ja Doven käsisaippua

TUOKSU: Dolce & Gabbanan The One -miestentuoksu (En ruiski itselleni vaan haistelen sitä Samin kaulalta.)

VIINI: Mulla tulee vaan mieleen Fresita-kuohuviini.

DRINKKI: En juo drinkkejä, mutta jos oikein kunnolla mietin, ensimmäisenä mieleen tulee "Long Island Ice Tea". 

LEIPÄ: Reissumies!



RUOKA: McDonalds? (APUA, tuli ekana mieleen!)

JÄÄTELÖ: Kolmen kaverin vadelma-valkosuklaajäätelö

KARKKI: Makuunin irtokarkit

SÄNKY: Jensenin moottorisängyt

LAKANAT: Vallila/Marimekko

LUOTTOKAMPAAJA: Ihana, ihana, monen vuoden takainen luottokampaajani, josta sittemmin on tullut ystäväni.

PÄIVÄLEHTI: Internetin kautta Iltalehti, puhelimen kautta taas selailen Iltasanomia.

LEHTI: Trendi on ehkäpä lähinnä omaa sydäntäni.

KIRJA: Roald Dahlin Iso Kiltti Jätti on mun ykkössuosikkini. 

12 kommenttia :

  1. Roald Dahl on ihan mahtava! Lapset (ja vähän vanhemmatkin) vaan rakastaa niit tarinoita! Just oon lukemas luokalle tota Isoa Kilttiä Jättiä :) Huippu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on tosiaankin huippu! Sen miekkosen teksteissä on kyl jotain taikaa... :)

      Poista
  2. Täytyy kyllä sanoa, että Vilan laatu on mennyt huonompaan suuntaan. En sanois enää hyväksi hinta-laatusuhteiltaan :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mmm, oon osittain kyl samaa mieltä. Mut perustrikoot on kyl ollut must hyviä joka kerta. :)

      Poista
  3. Mä aloin joskus kauan aikaa sitten tekemään tätä samaa kyselyä ja tajusin nyt, etten koskaan julkaissut sitä :D Voiskin kaivaa sen tuolta luonnoksista ja kirjoittaa valmiiksi..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehee! Hyvä, että muistui mieleen. :))

      Poista
  4. Oiiih, Mäkkäri on lähellä sydäntä täälläkin! :D Vitsi miten kiva postaus idea, saanko kopsia? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sielunsiskoja ollaan siis! :D Ja, tottakai!

      Poista
    2. Selvästi! :D
      Tällä hetkellä on kyllä menossa aika vakava sushi-buumi, mut ei niitä nyt voi edes verrata keskenään. :D
      Kiitos, paneudun asiaan ensi viikolla kun messut saatu kunnialla suoritettua. :)

      Poista
  5. Roald Dahlin kirjat on ihania <3
    Nyt on muuten bikerit täälläkin käytössä, niistä tuli mun THE bikerit <3 Postausta tänään blogissa :) http://littlebigthings-littleb.blogspot.fi/2013/10/these-boots-are-made-for-walking.html

    VastaaPoista
  6. Pakko kommentoida tota kenkämerkkiä, haluaisitko perustella miksi Vagabond? :) Musta tuntuu oma kohtaisesti ettei ole niin laadukas merkki,joitakin kenkiä ollut ja rikki ovat musta vähän ennenaikaisesti menneet..Muutenkin olen kääntynyt kannattamaan mahdollisimman laadukkaita ja hyviä kenkiä, joten olis kiinnostava kuulla tästä suosikistasi koska nämä mun huonot kokemukset on tietenkin vain omiani..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei tosiaan ole yhtäkään huonoa kokemusta Vagabondista, sillä kengät istuvat malliltaan mun jalkaani hyvin ja ainakin aitonahkaisina kestävät monta vuotta. Oon tosi tyytyväinen kenkien hinta-laatusuhteeseen!

      Poista