Kaksplus.fi

Bikersaappaat ♡

3. lokakuuta 2013


Mä oon varmaan jo parin vuoden ajan etsinyt omaan jalkaan hyvin istuvia, hyvännäköisiä, aitonahkaisia bikersaappaita. Monet mallit olen kokeillut läpi, mutta ne ovat olleet joko liian leveitä lestiltään tai muuten vaan "ei-napakymppejä". Ja ne, joiden ulkonäköön olen rakastunut palavasti, ovat lähes poikkeuksetta olleet tekonahkaisia. Täydellisten saappaiden metsästys on siis ollut "mission impossible"...

Mutta, mulla on nyt kerrottavana teille ilouutinen: etsintä on päättynyt! Löysin nimittäin vihdoin ja viimein mulle täydelliset bikersaappaat; lesti on hyvä, varsi sopivanpituinen ja ulkonäkö suht yksinkertainen pienellä twistillä! Tilasin omani Ellokselta ja ne ovatkin Elloksen omaa mallistoa. 40%-alekoodilla hintaa jäi noin 90 euron verran. Varsin kelpo hinta!


Muita kenkiä en olekaan pitänyt jalassa näiden ostamisen jälkeen. Mun on nimittäin käytävä läpi kaikki asut, joiden viimeistelemiseen olen kaivannut bikersaappaita. ;) Siinä menee hetki! Kurkkaappa huomenna tänne niin näet ensimmäisen version.

Nyt mua kutsuu sohva, peitto ja joku sarja tai leffa. Heräsin aamulla flunssaiseen oloon ja veto on ihan pois, joten mä vietän tän päivän ja illan sohvannurkassa. Palaillaan!

12 kommenttia :

  1. Ihan täydelliset! <3 Metsästys on ollut täälläkin käynnissä pitkään, oiskohan nuo nyt munkin unelmien bikerit...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa tilata testiin, jos ne on muuten miellyttävät. :) Mulle ne ainakin oli just täydelliset!

      Poista
  2. Sam missio täällä yhä keskesn, tosin haussa vähän lyhytvartisemmat yksilöt. Ja ei hitto kun osaankin olla nirso tämän suhteen :) Kivalta näyttää kyllä nuo sunkin versiot, asukuvia odotellessa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin arvoin pitkään, että haluanko lyhyt- vai pitkävartiset. Mut sit jotenkin noi iski niin kovaa, et varren pituus oli lopulta yhdentekevä! :D

      Se on ihan hyvä olla nirso. ;) Luultavasti sitten kun ostat, ne on just sellaset ku haluut! Saat nauttia niistä sit monta vuotta kyllästymättä. ;)

      Poista
  3. Noi on kyllä tosi hienot! Mä haluaisin jotkut tosi samantyyliset, mutta ehkä ihan vähän lyhyemmällä varrella ja ilman noita yläosan "niittejä". Mäkin olen nirso tässä asiassa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä olla vähän nirso! ;) Toivottavasti löydät omaan makuus täydelliset. :)

      Poista
  4. Ostin itse Biancosta täydelliset biker-saapikkaat, jotka ovat ruskeat. Tykkään niistä todella paljon ja ne ovat täydelliset syksyyn! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mahtavaa, että löysit bikersaapikkaat! Moni tuntuu vielä etsivän "sitä täydellistä". :)

      Poista
  5. Ihanat kengät! Voiko noita talvella käyttää, vai onko vaan syksyä varten? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niissä on ihan hyvät pohjat, mutta mitään kovin paksua vuorta ei ole. Ajattelin itse laittaa villapohjalliset, jotta niistä tulis vähän lämpimämmät. :)

      Poista