Kaksplus.fi

Inspired

11. syyskuuta 2013


Uskomatonta, että tänään on jo keskiviikko! On enää kaksi koulupäivää ennen viikonloppua. Tosi nopeasti on mennyt viikko. Odotan jo innolla lauantaita ja ystävieni kihlajaisjuhlia. En ole pitkään aikaan nähnyt kavereitani, joten on tosi kiva päästä tuulettumaan heidän kanssaan näin ihanan asian parissa. ♡

Tänään mulla on ollut vapaapäivä. Mulla piti olla töitä, mutta sain sairaslomaa mun käsieni takia. Mulla on ollut alkukesästä lähtien ongelmia niiden kanssa. Ne yhtäkkiä helahtavat kutisevaan ihottumaan. Näin pahaksi ne eivät ole vielä menneet. Sen lisäksi, että ihottumaläiskät ovat kirkuvan punaiset, ne kutisevat, niitä kihelmöi ja ne ovat kipeät. Mulla on perjantaiaamuna ihotautilääkäri, joten silloin saan toivottavasti apua vaivaani. Hetki vielä pitää kestää.

Halusin tänään pukea kauppareissulle aivan tietynlaisen asun päälleni. Inspiroiduin nimittäin tästä Nooran asusta sen verran kovasti, että halusin haastaa itsenikin pukeutumaan kokomustaan. Rullaapa alaspäin niin näet millaiseen asukokonaisuuteen päädyin...






Kollaripaita / Primark     Nahkatakki / Vila (saatu blogiyhteistyönä)     Mekko / Primark     Kengät / Dr Martens

No, miltäs näytti? Mä ainakin tykkäsin kovasti! Vaikka musta värinä tuntuu vähän oudolta, viihdyin asussa tosi hyvin. Alkuun asu tuntui tosi tyttömäiseltä, mutta vetäistyäni maiharit jalkaan, alkoi asu tuntua heti omalta. Maiharit pelastaa aina. Mekko on tosi lyhyt, joten vetäisin vielä jalkaani lyhyet trikooshortsit, jotta The Muppets -alkkarini pysyisivät omana salaisuutenani. Vaikkakin mä juuri paljastin teille asian! :D

Ja hei, mites muuten toi kuvauslokaatio? Auringonkukkia, vieressä soliseva puro, ei muita ihmisiä lähistöllä ja ihana syksyinen auringonpaiste. ♡ Tajusin jälkeenpäin (taas kerran) olevani tosi hidasälyinen. Auringonkukat on mun lemppareita, joten miksi ihmeessä en poiminut noita mukaani? Neljä kukkaa eurolla ei kuulosta paljolta. Toinen mun mieleeni tullut unohdus, oli se, etten tajunnut ottaa Instagram-kuvaa. Kuinka koukussa mä oon, hei?! x)

Palaillaan!

P.S. Muistakaahan ilmoittautua allekirjoittaneen stailattavaksi Ison Omenan VILA-liikkeeseen 18.9. Ilmoittautumiset sähköpostilla vifin21274@bestseller.com. Lisätietoa täältä, KLIK!

16 kommenttia :

  1. Tuo college on niin täydellinen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Eikä edes tarvii kääriä hihoja, koska siinä on jo valmiiks 3/4-hihat. :)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Kiitos, Siiri Stiina! Mäkin rakastan niitä. <3 Yks mun parhaista ostoistani!

      Poista
  3. Kyllä, asu on magee, ja ympäristö aivan törkeen kaunis.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, niin minustakin! Tuollaisissa kukkapelloissa on "sitä jotakin". :>

      Poista
  4. Ihana asu, etenkin ton paidan ottaisin heti omaankin kaappiin! :)
    Täällä muuten käsi-ihottumakohtalotoveri, olin koko viime syksyn, talven ja kevään antibiootilla eikä tätä vaan saada kuriin :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, littleB! Paita on tosiaan mahtava!

      Oi voi, kuulostaa ikävältä! Mua vähän jännittää kans mun huominen tuomioni... saadaankohan tätä kuriin ja varsinkin, että löytyykö syytä. Huoh!

      Poista
  5. Tykkään! Musta on itsellini kyllä melkein se lemppariväri kuitenkin:) Kivoja kuvia taas, nämä on kyllä paaaljon parempia kuin ne rappukuvat, vaikka toki niistäkin asun näki. Mutta näissä on enemmän tunnelmaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! Mä jotenkin vierastan mustaa, mutta onhan se tosi klassinen väri pukeutumisessa. Ja eiks sitä sanota, että musta pelastaa aina asukriisit? ;)

      Oon täysin samaa mieltä! Yritän pysyä talvellakin erossa rappukuvista...

      Poista
  6. Ihania kuvia aurigonkukkapellossa!

    VastaaPoista
  7. Mun blogissa olis sulle haaste :)

    http://palapelinkokoamista-enni.blogspot.fi/2013/09/haaste.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Enni! Käyn lukemassa sen. :)

      Poista