Kaksplus.fi

Näitä kuuntelen

23. elokuuta 2013


Mä oon viime päivinä kuunnellut tavallista enemmän musiikkia. Jostain syystä mun soittolistalleni on kerta toisensa jälkeen valikoituneet alla olevat biisit. Suurin osa niistä on rakkauslauluja, jotka saa mulle jotenkin kaihoisan ja haikean olon. En tiedä miksi tällä hetkellä sellaiset biisit kuulostavat kivoimmilta. Etenkin tuo Biffy Clyron "Opposites" saa mut pysähtymään. Toisaalta myös Sannin uusi "Jos mä oon oikee" koskettaa mua. Tuntuu, että tiedän sen fiiliksen, josta biisissä lauletaan. Listassa on mukana myös iloisempia fiiliksiä herättäviä biisejä, kuten Aviciin "Wake Me Up", ettei koko listan kuuntelemisen jälkeen jää ihan masisfiilis. ;)

















Vinkatkaapa hei mulle hyvistä herkistelybiiseistä! Jotakin samantyyppistä kuin tässä soittolistassa... Kuten jo sanoin, nyt tekee mieli kuunnella tällaista. :)

Nyt mä siirryn töihin, palaillaan!

6 kommenttia :

  1. Hei oon kanssa kuunnellut viime päivinä hirveesti kaikkea haikeeta! Johtunee tästä lähestyvästä syksystä... Sun listassa oli monta tosi hyvää, pari uuttakin. :) Tässä omia viime päivien suosikkejani:

    pariisin kevät - odotus
    ilya - guilty kisses
    natalie walker - waking dream
    coldplay - proof
    sara jackson-holman - freight train
    paramore - when it rains
    birdy - i'll never forget you
    rihanna - mother mary

    Toivottavasti tykkäät! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooo, noista kaikki ainakin nimen perusteella on mulle uusia! Lisään ne soittolistalleni ja kuuntelen ehdottomasti. Kiitos, Julia! ♥

      Poista
  2. Chisu - Kädet ilmassa

    toi ei nyt varsinaisesti oo mikää nyyhkykipale, vaikka itseltäni pari kyyneltä tulikin kun väistämättä aloin ajatella omaa murua :)

    yks hyvä on kans Vartiaisen Jennin Eikö kukaan voi meitä pelastaa

    Tos sun listassa oli just kaikki helmet joiden nimeä en muistanut ja olivat kadoksissa, oih kiitos ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Chisun biisi ei ollutkaan mulle ennestään tuttu! Kiitos vinkistä! Jenni Vartiainen on aina ihana. ♥ Ja kiva kuulla, että löydit "kadotettuja biisejä" mun listastani. :>

      Poista
  3. Toi Sannin uusi biisi on niin ihana! <3 Kuulin sen ekan kerran NRJ:llä kun oli mukana hitti vai huti äänestyksessä. Siitä asti se on ollut mulla koneella auki yhtenä välilehtenä ja en enää edes tiedä, että kuinka monta kertaa päivässä sitä tulee kuunneltua. Se on vaan niin kaunis ja koskettava biisi monella tapaa.
    Mun varmaan täytyy käydä ostamassa se levy kun muistaakseni tämän kuun loppupuolella se julkaistaan. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täysin totta! Biisi on tosiaan kaunis ja koskettava. <3

      Poista