Kaksplus.fi

Mekkorakkautta

13. heinäkuuta 2013


Kerroin jokin aika sitten, että tein kivan löydön Selected-liikkeestä. Kyseessä on vaatekappale, jonka itseasiassa Sami bongasi mulle rekistä ja ehdotti sitä mulle. Yllätyin tosi paljon, koska mekko ei todellakaan ole sellainen, josta kuvittelisin Samin tykkäävän. :D Vein mekon sovituskoppiin, kokeilin sitä päälleni, rakastuin, sain hyväksynnän ja kannoin sen kassan kautta kotiin. Ja pakkohan se oli muuten heti illalla pukea päälle, kun lähdettiin leffaan. Rullaileppa alaspäin, että saat selville minkälaisesta ihanuudesta on kyse... ;)








Mekko / Selected     Laukku / Marc by Marc Jacobs     Kengät / Vagabond     Käsikoru / Thomas Sabo

Käytiin merenrannassa kuvaamassa asukuvat, koska mekko on sen verran mahtava, että halusin panostaa kuviin. Tykkään mekon kuosista ja etenkin rennosta mallista. Ja hei, siinä on taskut! Aika mahtavaa! Resorit helmassa ja kaula-aukossa viimeistelevät rennon fiiliksen. Onneksi mekko on sen verran näyttävä, ettei kukaan varmaankaan kiinnitä huomiota mun vitivalkoisiin jalkoihini... paitsi nyt tietysti, koska mainitsin asiasta. :D Mä oon aina miettinyt, että jos olisin intiaani, mun intiaaninimeni olis varmaan "Kalpea Lakana" tai muu vastaava.

Palaillaan!

6 kommenttia :

  1. Ihana toi mekko!! Ja taskut mekossa on ihan parhaat ja kiva pieni yksityiskohta :)

    trucollection.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on totta! Taskuihin on kiva pujottaa kädet välillä. :>

      Poista
  2. Täällä toinen kalkkilaivan kapteeni! Itsehän nykyään jopa pidän kalpeudesta enemmän kuin liian ruskettuneesta ihosta. Antaa muiden katsoa, mutta minä käytän mekkoja ja valkeat jalkani saavat loistaa, nimenomaan loistaa valkeuttaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama täällä! Mä en oo koskaan oikein ymmärtänyt itseruskettavilla läträämistä tai solariumeissa juoksemista. Ylpeä "kalkkilaivan kapteeni" täälläkin! :>

      Poista
  3. Mä olisin siinä tapauksessa joku "maitonaama". Muuten vielä ehkä rusketunkin, mutta naama on aina ihan valkoinen. Eipähän tarvitse kesäksi omaa meikkivoidetta kun samalla sävyllä pärjää kesät talvet. Asiaan voisi ehkä vaikuttaa jos ei olisi aina kaikkia kauniita kesäpäiviä töissä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika jännä, ettet kasvoista rusketu! Mulla kyllä tarttuu jonkun verran väriä naamaan ja ylävartaloon. Jalkoihin ei sitten millään! :D Mutta joo, tosiaan kätevää, että voi samalla meikkivoiteella mennä ympäri vuoden. :>

      Poista