Kaksplus.fi

Kesäkivaa!

5. heinäkuuta 2013


Lähdettiin viime lauantaina mökille viettämään aikaa mun perheeni kanssa. Omaa mökkiä meillä ole, mutta ollaan käyty samalla vuokramökillä jo melkein kymmenen vuoden ajan. Me ei siis koska tahansa päästä mökille, joten mökkipäivistä on todella nautittava. Tälläkin kertaa oli tosi ihanaa, vaikka ilma olikin sateinen, pilvinen ja tuulinen. Hyvä seura on kuitenkin kaikista tärkeintä. ;)

Päätin tällä kertaa jättää höpinät vähemmälle, koska mun pitää noin kuuden tunnin päästä herätä töihin aamuvuoroon. Saatte nyt siis nähdä kuvien kautta pilkahduksia meidän mökkireissustamme, joka piti sisällään vierailun Mäntyharjulla sijaitsevaan Taidekeskus Salmelaan, shoppailua Mikkelissä sekä rentoa hengailua ja hyvää ruokaa mökillä. Enjoy!

Mä siirryn nyt suihkun kautta unten maille. Palaillaan taas, ihanaiset!















6 kommenttia :

  1. Mökillä on kyllä aina niin ihanaa! Kauniita maisemia olet kuvannut ja koiruli on niin suloinen ♥

    Ihanaa viikonloppua sinne! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mökkeily on tosiaankin ihanaa. :)

      Kiitos, Reetta! Samoin sinne! :>

      Poista
  2. Hihih partanaama on kyllä paras!:-)<3 Mä en oo mikään hirvee mökki-ihminen,eikä meilläkään ole omaa mökkiä,mutta toisinaan semmonen olis kyllä ihan mukava jo ihan koirienkin kannalta niin saisivat kirmata vapaana!:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Partanaama on todellakin paras! Virtaa riitti, vaikka Lilylla alkaa lähestyä 11v. synttärit. :> Se on kyllä sellanen mussukka! Naureskellaan aina Lilyn tavalle kahlata järvessä samalla vettä hörppien. Uimaan se ei koskaan suostu! :D

      Munkin täytyy myöntää, että mä oon mökki-ihminen pienissä erissä. ;)

      Poista
  3. Upeita mökkikuvia! Voi, kun itsekin pääsisi pian taas mökkeilemään <3

    Kuvisopiskelijaa alkoi heti kiinnostaa, että mitäs siellä oikein maalaillaan? ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mökkeily on kyllä mukavaa! Mä tosin alan olla vähän hermoheikko ötököiden kanssa muutaman päivän jälkeen, mut pienissä osissa mökkeily on oikein ihanaa. :>

      Kuva on otettu Taidekeskus Salmelasta, jossa oli tuollainen "avoin ateljee". Muistaakseni kuvassa on tuoreinta teostaan maalaamassa kuvataiteilija Netta Tiitinen.

      Poista