Kaksplus.fi

InstaSPLASH!

8. heinäkuuta 2013


Instagram: millamainen

1. Eilen (eli sunnuntaina) aloitettiin päivämme piknikillä. Miettikääpä, ollaan seurusteltu Samin kanssa yli viisi vuotta ja nyt vasta mentiin ensimmäistä kertaa piknikille... Oli jo aikakin!

2. Rannalta suunnattiin shoppailemaan ja sieltä Haukilahden venesatamassa sijaitsevaan Paviljonkiin syömään. Oli niin paahteista, että vetäisin huivini pään suojaksi. Olin aika kovis pääkallohuiveineni. :D

3. Nam.....Vuohenjuustosalaattia!

4. Paviljongista hurautettiin taas shoppailemaan. Löysin kuvassa näkyvän mekon Selectedin liikkeestä ja oli tietty heti puettava se leffaan päälle. Parempia kuvia luvassa pian! 


1. Mä RAKASTAN herneitä! Oon niille vähän allerginen, mutta syön niitä silti. Onneks on antihistamiineja! ;)

2. Jos syön hedelmiä, pilkon ne aina palasiksi kulhoon ja napsin niitä siitä haarukalla. Hedelmät <3

3. Poimittiin äidin ja isin kanssa mökillä pieni kahvikupillinen metsämansikoita ja muutama mustikka. Oliko vähän hyviä! Pari päivää myöhemmin äiti poimi samanlaisen kupillisen samasta paikasta. Siellä on ihan älyttömästi metsämansikkataimia. 

4. Käytiin viime torstaina grillaamassa vanhempieni luona ja tein jälkkäriksi nopeita mansikkaviinereitä. Olivat ihan hyviä, mutta eivät nousseet suosikeiksemme. 




1. Mut valittiin Cosmopolitanin Elokuun tähtibloggaajaksi. Bloggaan Cosmopolitanin puolella muistaakseni 24.7.-20.8.2013. Vietin toissa viikolla tähtibloggaajapäivääni Cosmolla, joka piti sisällään mm. meikkauksen ja studiokuvauksen. Kuvan meikeissä saatte nähdä mut pian Cosmon sivulla sekä elokuun Cosmopolitan-lehdessä. :>

2. Tähtibloggaajapäivän jälkeiset fiilikset! Takana oli mahtava päivä ja paljon uusia kokemuksia. Illalla väsytti ja paljon! 

3. Käytiin lauantaina(kin) leffassa Samin kanssa. Pyysin Samppaa ostamaan mulle popparia sillä aikaa, kun itse kävin vessassa. Sami oli ylläriksi ostanut mulle myös limpparia Tare Karvanen-mukiin. Ihana yllätys! :) Olin pelkkää hymyä sen jälkeen. Taitaa Sami tuntea mut tosi hyvin. ;)

4. Kotona piti ottaa kaverikuva Taren kanssa. Tare onnistui kuvassa paremmin kuin mä.



1. Ah, ihana Helsinki!

2. Hissiasua! Tykkäsin asusta tosi paljon. Mun täytyy ehdottomasti pitää toi mielessä ja kuvata teillekin paremmat kuvat siitä. 

3. Lisää hissiasuja! :D 

4. Eilen päättyi Toivepostausviikon kunniaksi järjestämäni arvonta, josta muistuttelin Instagramissa. 



1. Juhannuksena herkuteltiin mansikka-limejuustokakulla. 

2. Kokkailtiin Samin kanssa eräänä päivänä bataattiranskiksia, salaattia ja halloumia. 

3. Käytiin mökillä ollessamme Mikkelissä. Mentiin äidin kanssa kahdestaan ensin lounaalle ravintola Hillaan (klik!) ja yllätyttiin lounasbuffetista oikein positiivisesti. Käytiin vielä myöhemmin koko porukalla ravintolassa. Muut ottivat annokset listalta ja tykkäsivät kovasti. Äiti ja mä nautittiin jälkkärit. Mun annos oli joku paahtomanteli pannacotta tms., joka oli superhyvää! Suosittelen ravintola Hillaa oikein lämpimästi. 

4. Mun grilliannokseni sisälsi kasvisvartaita, halloumia ja uusia perunoita. Nam!



1. Lily-muru melkein nukahtamaisillaan rapsutuksiin. <3

2. Mökillä oli joku ihana nallekarhu nappisilmineen. ;)

3. Lily tietää aina ketä tuijottaa tai kenen luokse pitää mennä halutessaan herkkua... En mä oo heikko, en! :D

P.S. Toivepostausviikon arvonnan voittaja on nyt arvottu! Onni potkaisi tällä kertaa Suvia! Onnea Suvi! :>

2 kommenttia :

  1. Meilläkin on mökillä tosi paljon metsämansikkaa, en muista että aiempina vuosina olisi ollut näin paljon. Ja mustikatkin oli jo kypsyneet! Oli muuten hyviä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuolla "meidän" mökillä on joka vuosi tosi paljon niitä. :) Mustikat olivat juuri kypsymässä siellä. Muutama kypsä tosin löydettiin!

      Poista