Kaksplus.fi

Iiik! Cosmopolitanin tähtibloggaajakuukausi lähestyy!

18. heinäkuuta 2013


Tänään julkaistiin Cosmopolitanin sivuilla se, jota mä oon kaikista eniten jännittänyt.... VIDEOHAASTATTELU! Apua! Reilun puolen tunnin höpinät kutistettiin vähän alle kolmeen minuuttiin, eikä mulla ollut haisuakaan lopputuloksesta. Jännittävää!

Videosta tuli yllättävän kiva. Tosi outoahan sitä on katsoa itseänsä höpöttelemässä, mutta ei mua onneksi hirveästi hävetä. :D Tollanen hömppähömelö mä taidan kai ollakin.

Bloggaan Cosmopolitanin puolella 24.7.-20.8.2013. Tämä Blogger-blogi ei kuitenkaan jää unohduksiin siksi ajaksi, vaan teen nostot joka postauksesta tänne, jotta pystytte helposti seuraamaan mun höpötyksiäni. Sitä ennen, kurkkikaapa tästä (klik!klik!klik!) mun haastisvideoni. 




Tykkäsittekö videosta? :)

8 kommenttia :

  1. Tosi hyvä video, ihan turhaan jännitit! Just tollanen ihanan hömelö sä oot ja tää on sanottu kaikella rakkaudella :)
    - L

    VastaaPoista
  2. Voi miten ihana video ja niin Millamainen! :) <3

    VastaaPoista
  3. Ihana video! :) Niin iloinen ja positiivinen, vitsi miten hyvä mieli tuli kun sen katsoin <3

    VastaaPoista
  4. Tosi kiva video mun mielestä. Olit oikein luonteva ja vaikutat siltä, että olet oma itsesi :)

    VastaaPoista