Kaksplus.fi

Hiustuotevinkkaus

15. heinäkuuta 2013


Haluaisin vinkata teille mun mielestäni oikein hyvästä hiustuotteesta, joka pelastaa mun "hiuspäiväni" etenkin silloin, kun vaalea juurikasvuni alkaa näkymään häiritsevästi. Kyseessä on Batisten kuivashampoo, joka on väriltään tosiaankin tummanruskeaa. Näin ollen se häivyttää hyvin esimerkiksi juurikin vaaleaa juurikasvua, mutta toimii myös luonnostaan tummahiuksisilla, koska se ei jätä vaaleita jälkiä hiusjuuriin. Batisten kuivashampoon tuoksu on tosi hyvä, sellainen makea ja hieman vaniljainen. Tuote myös puhdistaa hiusjuuret hyvin ja tuo mukavasti rakennetta. Kaikinpuolin oikein kelpo tuote siis!

Batisten kuivashampoita saa ostettua ainakin Kicksin myymälöistä noin 5-7 euron hintaan (En muista nyt tarkkaa hintaa!). Jos olet mun kaltainen tuoksufriikki, kannattaa kokeilla myös Batisten "normaaleja" kuivashampoitakin. Tuoksuina nimittäin löytyy ainakin kirsikkaa ja tropicalia! 

Onko sulla joku oma vinkki juurikasvun häivyttämiseen silloin, kun ei ihan vielä viitsi värjäyttää sitä pois? Nyt kaikki vinkit jakoon! :))

6 kommenttia :

  1. Ostin viime Kicksin reissulta just tuon Batisten Tropical kuivashampoon ja oi sitä tuoksua! Ihan mahti tuote.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä tuoksua mulla ei oo ollukaan itselläni. Kaikki muut, joita oon kokeillut, ovat tuoksuneet taivaallisilta. En siis yhtään ihmettele sun fiilistelyä. ;)

      Poista
  2. Kiitos vinkistä. Mun lemppari kuivashampoo on Batsten se volymeversio, mutta ehkä testaan seuraavaksi tätä...

    Tyvikasvuun/ haalistuneen värin pikaparannukseen olen itse käyttänyt KC:n Color Maskia. Auttaa edes vähän etiäpäin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, se onkin muuten hyvä se volyymia tuova! Mullakin tais noin vuos sitten olla sitä ja tykkäsin kovasti. :)

      Kiitos vinkistä! Mä taidan vähän tutkia noita Color Maskeja, että joskohan ne sopisivat mullekin. :)

      Poista
  3. Itsekin luotan Batisten kuivashampoisiin, ja niistä juurikin tämä tummille hiuksille suunnattu on toiminut omassa tummassa tukassani erityisen hyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Batisten kuivashampoot on kyl munkin suosikkejani. :)

      Poista