Kaksplus.fi

TOIVEPOSTAUSVIIKKO: Päivä Millan kanssa

29. kesäkuuta 2013


Pahoitteluni, etten eilen ehtinyt toteuttaa toivepostausta. Olin iltavuorossa ja työvuoron jälkeen meinasin nukahtaa sohvalle, joten jätin postauksen kirjoittamisen suosiolla seuraavaan päivään.

Nyt olisi kuitenkin luvassa postaus, josta sain useamman toiveen. Tervetuloa vaklaamaan mun perjantaipäivääni! ;)

Heräsin aamulla yhdeksän jälkeen. Mun ei kuitenkaan tehnyt mieli heti nousta, joten jäin vähäksi aikaa pötköttelemään sänkyyn ja näpläämään puhelintani. Hetken päästä päätin, että mun on pakko nousta, jottei mulle tuu kiire töihin. 


 Mun teki mieli tehdä fruitieta aamupalaksi, joten heitin koneeseen erilaisia hedelmiä (nektariineja, banaaneja ja pakastesmoothiehedelmiä), jääpaloja ja tiivistemehua. Olin kuitenkin niin pöhelö, että heitin vahingossa koneeseen myös nektariinien kivet, joten jouduin suodattamaan smoothien siivilän läpi. :P Aloitin myös uuden sarjan (Bunheads), joka on toistaiseksi ollut yllättävän kiva! Suosittelen!


Samalla, kun katselin sarjaa, pesin ja rasvasin kasvoni. Sen jälkeen odottelin puolisen tuntia, että rasvat imeytyvät, jonka jälkeen aloin meikkaamaan. Meikkaamisen jälkeen vedin vaatteet niskaan, laitoin hiukset mininutturalle niskaan pinnien avulla ja pakkasin laukkuni töitä varten.





Menin toista kertaa autolla töihin. En haluaisi mennä, mutta tuli kiire, enkä olis bussilla enää ehtinyt. Ennen työvuoroa ehdin kuitenkin napata "Hei, mä oon täällä töissä nyt"-kuvan. Neljän aikaan pidin taukoni (50 minuuttia, koska pidän kaikki taukoni putkeen) ja kävin nappaamassa salaatin itselleni. Oli namia!


Tauolla kaupassa käydessäni nappasin mukaani myös uusia nameja seuraavan päivän mökkimatkaa varten. Oon ollut jo useamman viikon ilman karkkia tai siis niin, etten ole sitä itse saanut ostaa. Sovittiin Samin kanssa, että mökkimatkaa varten saadaan ostaa namia, koska se on ollut meidän "perinne" aiempinakin vuosina. Seuraavan kerran namppaa saakin ostaa vasta lentokoneen startatessa Edinburghia kohti. Klo 21.11 olin valmis lähtemään töistä kotia kohti. 


Tyhjässä kauppakeskuksessa on jotakin tosi hauskaa! On jotenkin hassu fiilis kävellä tyhjiä käytäviä ihan yksin. Tällä kertaa tosin muutama mattimyöhäinen oli vasta poistumassa ostoksiltaan. 

Onpa muuten ihanaa, että vielä töistä päästessä paistaa aurinko. Harvinaista herkkua! Talvella pimeä tulee niin aikaisin, että kesällä täytyy nauttia valoisista illoista ja öistä kunnolla. 





Yhyy, ei ois pitänyt mennä autolla töihin! Olin unohtanut laittaa parkkikiekon pysäköintihallissa, joten sain elämäni ensimmäisen sakon. Buuuuuuuuuu! Musta on muutenkin hassua, että hallissa, jossa meitä työntekijöitä kehotetaan pitämään autoamme työpäivän ajan, on viiden tunnin maksimipysäköintiaika. Olettaakohan ne, että me käydään kesken työvuoron siirtämässä autoa/parkkikiekkoa? 

Kotiin päästyäni laitoin pyykkikoneen pyörimään sillä aikaa, kun Sami teki meille iltapalaa. Söin ciabatta-leipää ja Tropicanan appelsiinimehua (Niin hyvää!!).


Sami oli ostanut meille mansikoita alkaneen lomansa kunniaksi, joten napsittiin nekin iltapalaksi. 

Mua väsytti sen verran paljon, että menin melkein heti iltapalan jälkeen suihkuun. En ois millään jaksanut mennä pesulle tai pestä meikkejä, mutta pakko oli. Mä en koskaan mene nukkumaan meikit naamalla ja hyvin harvoin ilman suihkussa käymistä. 

Suihkun jälkeen menin peiton alle ja tein mun tavanomaiset iltarasvailut; Bepanthenia huuliin, vartalorasvaa kutiseviin (a.k.a. kuiviin kohtiin) ja Aqualania käsiin ja jalkoihin. Rasvailun jälkeen valkkasin telkkarista leffan, jota aloin seuraamaan. Mä nukahdin aika nopsaa sänkyyn. Vähän harmitti aamulla, koska olisin halunnut nähdä leffan loppuun. 

Siinäpä mun eilinen päiväni! Ei kovin jännittävää vai mitä? ;)

6 kommenttia :

  1. Vastaukset
    1. Hehe! Itseasiassa Samin piti nostaa ne, mutta se unohti. Onneks huomasin mennessäni puolunessa vessaan. :D Ois muuten ollu Samin kauluspaidat aika ryppysiä...

      Poista
    2. Mulla tuli sama juttu mieleen ku jenpalla :D

      Poista
  2. Voi onnea ekasta parkkisakosta ! :D mä en oo koskaan saanu parkkisakkoa, mut poliisisetämies muisti mua 60 euron lahjoitusekillä valtiolle kun en noudattanut kolmiota :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! No, kiitos tästä kyseenalaisesta kunniasta. :D

      Auts... Sakot on tyhmiä. xD

      Poista