Kaksplus.fi

TOIVEPOSTAUSVIIKKO: My Style

26. kesäkuuta 2013


Sain toivomuksen esitellä tyylini kehittymisestä vanhojen kuvien kautta. Löysin omalta koneeltani kuvia vasta vuodesta 2006 alkaen, mutta niistä välittyy hyvin vanha perustyylini. Mä oon siitä tylsä, että mulla ei ole koskaan ollut mitään "vaiheita", vaan mä oon aina ollut tällainen samanlainen, ihan tavallinen Milla. Oon aina miettinyt tarkkaan mitä puen päälleni ja rakastanut vaatteiden shoppailua. Mun vanhoja suosikkiasujani ovat olleet vuoden 2006 kollaasista keskimmäinen ja oikeanpuoleisin sekä 2008 kollaasista ensimmäisen kuvan asu. Muistan, että tykkäsin noista asuista tosi paljon ja mulla oli silloin tosi itsevarma olo ne päällä. 

Mulla oli yleensä aina farkut. Olin ihan housutyttö. Nykyään taas huomaan suosivani mekkoja pukeutumisessani. Aikaisempina vuosina olin myös neuletakkityttö, mutta nykyään en osaa niitä edes yhdistää mihinkään. Paljon on siis muuttunut! Mä koen, että mun tyylini alkoi muuttumaan nykyisenlaisekseen samana vuonna kuin aloitin blogin pitämisen. Vuosina 2010-2011 aloin olla rohkeampi vaatekappaleiden yhdistämisessä keskenään ja aloin löytämään omaa tyyliäni - mikä se sitten ikinä onkaan. Mun tyylini on vahvistunut edelleen blogini myötä. Huomaan tulleeni entistä rohkeammaksi, kokeilunhaluisemmaksi ja itsevarmemmaksi pukeutujaksi. Oman tyylini kuvaileminen on edelleenkin vaikeaa, mutta jos mun jotenkin sitä täytyisi kuvailla, sanoisin sen olevan kontrasteja eri tyylisten vaatekappaleiden välillä. Koin "valaistumisen" luettuani Cosmopolitanin toimituksen (klik!) kuvailevan tyyliäni boheemiksi. Tajusin, että sellainen se taitaa tosiaankin olla! Olen aina haaveillut omaavani jonain päivänä boheemin tyylin, joten nyt taidan olla jo lähellä sitä. ;)


2006 - 18 vuotta

2007 - 19 vuotta

2008 - 20 vuotta

2009 - 21 vuotta

Yllä olevissa kuvissa olevat asut ovat kaikki sellaisia, joihin en enää pukeutuisi. Ne ovat mun makuuni liian tylsiä ja tavallisia. Ei ne oo yhtään mun tyylisiäni ja hyvä niin! Olis nimittäin aika huolestuttavaa, jos en olisi yhtään muuttunut näiden vuosien aikana... Täytyy myös myöntää, etten oikein enää edes tunnista itseäni noista kuvista. Mun elämäni on täysin erilaista kuin se oli noiden kuvien aikaan. Nykyään oon jo "aikuinen", asun omassa kodissa ja mulla on ihana avomies. Haaveilen valmistuvani luokanopettajaksi reilun vuoden sisään ja perustavani perheen lähitulevaisuudessa. Kuvien aikaan olin lukiossa tai vietin välivuotta ja asuin kotona vailla huolen häivää. Mähän olin silloin ihan eri ihminen! Tai ainakin täysin erilaisessa elämäntilanteessa. Ja paljon nuorempi (tai siltä ainakin tuntuu kuvia katsoessa)! Mutta tosiaan, en itse ainakaan näe kuvissa samaa Millaa, joka tätä postausta nyt naputtelee. Tunnistatteko te mut? 

12 kommenttia :

  1. Kyllä sut kasvoista tunnistaa helposti, mutta tyyli tosiaan on muuttunut ;) Omia vanhoja kuvia on kyllä hauska selata ja todeta, että onneksi asiat on nyt niin, miten ne on.

    VastaaPoista
  2. Kyllä sä oot ihan hurjasti muuttunut ja pukeutuminenkin oarantunut aina vuosi vuodelta :) tästä tuli paljon kivempi postaus kuin osasin edes odottaa :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että tykkäsit! :D Mua vähän kauhistutti julkaista noi kuvat... :D

      Poista
  3. Se on kyllä hauska katsella aina vanhoja kuvia.. Toisaalta myös aika hirveetä kun mietin ainakin itse, että miten olen voinut sitä ja tätä pitää päällä.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, sama pyörii munkin päässä! :D

      Poista
  4. Tää oli jotenkin ihana postaus. Tuli hyvä mieli :) Ja niinhän se on että muututaan koko ajan... apua onneksi mulla on tosi vähän kuvia 18-vuotiaasta itsestäni :) Jännä nähdä minkälaisia fiiliksiä nykyinen tyyli herättää vaikka 40-vuotiaana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, että tykkäsit ja tuli oikein hyväkin mieli. Mahtavaa! :>

      Niinpä! Saa nähdä kauhistelenko tän hetkistä tyyliäni silloin. xP

      Poista
  5. Hassua miten mun meilestäni et ole muuttunut yhtään vuosien aikana, mutta kun kuvia katsoo ja enemmän miettii niin taidatpa olla sittenkin. Boheemi millahan se siellä tosiaan, ihanan omaperäinen ja kaunis :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkä mun luonne on kuitenkin pysynyt aika samana, joten ehkä sen takia on hankalampi nähdä, et miten mä oon muuttunut? Kiitos, murunen! :) <3

      Poista