Kaksplus.fi

TOIVEPOSTAUSVIIKKO: Fashion NOTs

23. kesäkuuta 2013


Jippii! On aika startata Millamaisen toisen syntymäpäivän kunniaksi toivepostausviikko. Aloitetaan viikko postauksella, jollaista en ole koskaan aiemmin tehnyt. Kyseessähän on mun oman pukeutumiseni/tyylini ehdottamat "nounou:t" eli ne jutut, jotka ei tunnu mulle yhtään omilta. Korostan, että kyseessä on asiat, joita en ITSE käyttäisi, mutta jotka voivat muiden päällä näyttää tosi hyvältä. Makujahan on monia. ;)

Kuvat: weheartit


1. LIPPIKSET Mä en sitten millään näe itselläni sporttista lippistä, snapbäkkiä tai mitään muutakaan lipallista itselläni. Sporttinen muoti ei oo mun juttu.

2. VOIMAKKAASTI "MERKKIKUVIOIDUT" TUOTTEET  Esimerkiksi laukut, huivit, t-paidat ja lompakot, joissa on voimakas "merkkikuviointi" ja joiden brändin tunnistaa jo kilometrin päästä, ei vaan iske. Mun ostopäätöksen kumoaa jo se, jos huomaan esim. t-paidan etumuksessa keskisuuren logon. 

3. ALUSVAATTEIDEN RÄIKEÄ LÄPIPAISTAMINEN  Mun mielestä on OK, jos alusvaatteet näkyvät läpikuultavan paidan alta hieman, mutta en tykkää yhtään, jos sitä "läpipaistamista" on tarkoituksella oikein haettu, kuten vaikka esimerkki kuvan asussa. Asu olisi musta kauniimpi, jos rintaliivit olisivat vaikkapa vaaleanbeiget pitsiliivit. Mutta tämäkin on taas täysin makukysymys. :)

4. COLLEGEHAALARIT  Mäkin omistan collegehaalarin, mutta mä en henkilökohtaisesti käytä sitä koskaan kodin ulkopuolella. Musta se on parhaimmillaan kotihengailuasuna tai mökillä. 

5. LEGGINSIT HOUSUINA  "Leggins are not pants!" on mun mielestäni kaikilla ihmisillä ja kaikissa tapauksissa pätevä sääntö. Mä olen vahvasti sitä mieltä, että kenelläkään ei ole tarpeeksi hyvä pylly trikoopöksyjen ulkoiluttamiseen ilman pitkää, pepunpeittävää paitaa. NEVER EVER! :D Poikkeuksen tosin tekevät urheilutrikoot, joita en itse edes laske leggareiksi.

6. LIPPUKUVIOISET VAATTEET Myönnän, että lippukuvioiset vaatekappaleet näyttävät joidenkin päällä tosi hyviltä, mutta ne eivät vaan ole mun juttuni. Niitä on pyörinyt kaupoissa jo sen verran pitkään, että ainakin mulle on ehtinyt syntyä ähky niitä kohtaan. 

18 kommenttia :

  1. Mä oon sun kans samaa mieltä ja erityisesti tost collegehaalarist. Se ei musta näytä kenelläkään hyvältä missään julkisella paikalla. Hirveetä on se että täälä päin naiset pääsee toi kyseinen haalari päällä yökerhoon, mutta muehet eivät pääse sisään jos niillä on collegehousut... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! :D Aika epätasa-arvoista.... :D

      Kiva kuulla, että yhdyt noihin juttuihin!

      Poista
  2. Vautsi, osasitkin toteuttaa tän mun toiveen paljon kivemmin kuin mitä jotenkaan osasin itsekään ajatella :D Kiitti, oli tosi hauska :)

    VastaaPoista
  3. yhdyn tähän lippukuositukseen sata prosenttisesti!! :D jotenkin musta vähän vinksahtanutta että halutaan verhoutua päästä varpaisiin eri maan patriotismiin.. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, noinhan se vähän on! :D On se kuitenkin mageempaa ku suomileijonat! ;)

      Poista
  4. Mä tykkään lippukuosista esim. pienissä laukuissa tai shortseissa, mut paidoissa (ainakin ton kokosena kun tässä esimerkissä) se on jo mulle henk.koht. ehkä vähän liikaa. Tosin jotkut asiat mitä ei ikinä kuvittelis itselleen toimii älyttömän hyvin joidenkin muiden päällä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, toi paita tosiaan on aika överi. Täysin totta sekin, että muiden päällä saattaa näyttää tosi hyviltä, vaikkei itse pukisikaan niitä päälle. :)

      Poista
  5. LEGGINS ARE NOT PANTS!!!!! indeed. mä uhkasin jo,että se on mun lopputyön aihe ens vuonna. en meinaan voi tästä aiheesta ikinä tarpeeksi paasata. Ah,feels good to say it : LEGGINS ARE NOT(i repeat NOT)PANTS!!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! :D Suhtaudut ilmeisen intohimoisesti asiaan! :DDD

      Poista
  6. Noista shortseista tuli mieleen, että mua ärsyttää ihan suunnattomasti jos taskut näkyvät lahkeen alta. Hei, mikä järki? Näyttää todella tyhmältä, ainakin mun mielestä. Mikä on sun kanta asiaan? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en itsekään oikein välitä asiasta. En kyllä toisaalta ymmärrä edes sellaisia miniminishortseja ylipäätänsä. Useinhan ne on just miniminishortsit, joista ne taskut näkyy...Musta ei oo kovin korrektia kuljeskella ympäri kaupunkia kankut vilkkuen.

      Poista
  7. Aikalailla samat nounout meillä! Leggingsijuttua lukuun ottamatta mun puolesta jokainen saa kulkea miten haluaa (ja joillain jopa näyttää superhyvälle esim. tuo lippis) mutta itse en vain osaa. Tosiaan nuo leggingsit ilman pitkää paitaa on sellainen juttu, että mun mielestä KUKAAN ei voi kulkea julkisilla paikoilla niin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä oon samaa mieltä, että kukin pukeutukoon miten tahtoo. :) Kiva vaan, että on erilaisia tyylejä. Mutta, en tule koskaan ymmärtämään leggareiden käyttöä ilman pitkää paitaa... Siihenhän sisätyy "kamelinvarvasvaara", "pikkareidenpilkistämisvaara" ja kaikkea muuta ei niin kivannäköistä... :D

      Poista
  8. Voi että onpas meillä erilainen tyyli, koska noi kaikki asiat kolahtaa taas meikäläiselle ihan kympillä :'DD En kyllä käytä ite potkupukua ihmisten ilmoilla, paitsi joskus roskia viedessä, mut sitä en laske :D Monesti yksin kotona himottelen korkeevyötäröiset legat+joku asenne teeppari yhdistelmää mut ei kummiskaan tällä kropalla silleen ovesta ulos edes niitä roskia viemään :D Sen takia on ehkä virkistävää lukee sun blogia, kun tyylis poikkee niin paljon omastani! :D Saa uutta inspistä ja näkökulmaa! :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! Makuja on monia ja hyvä niin! :> Kiva kuulla, että tykkäät lukea blogiani ja ehkä joka inspiroidutkin! :))

      Poista