Kaksplus.fi

Kesäistä inspiraatiota

16. kesäkuuta 2013


Heipparallaa! Viime postauksesta on kulunut melkein viikko. Kesän viimeinen tentti ja sen jälkeen koittanut työputki iltavuoroineen ovat täyttäneet mun päiväni. Keskiviikkona mulla on seuraava vapaapäivä, joten toivottavasti ehdin silloin ilahduttaa teitä asupostauksella. :)

Mulla on muuten tosi jännittäviä ja mahtavia uutisia kerrottavana teille, mutta joudutte vielä hetken aikaa jännittämään niitä. ;) Hihii!

Mä oon taas kesän saavuttua alkanut panikoimaan kesäpukeutumista. Tänä vuonna se tosin tuntuu helpommalta kuin viime vuonna - jotakin edistystä tällä rintamalla, oman pukeutumismukavuusalueeni ulkopuolella siis, on tapahtunut. Päätin koota teille Kesän must have -kollaasin, johon kokosin Chicisimon (klik!) tyylitaitureiden asuja, joista tulee hyvin esiin tämän kesän himotukseni. Samat kuvat ja paljon muita ihania asuja löydät myös Pinterestistäni (klik!).







Mitä löytyy omalta kesän himotuslistaltasi? Jotakin samaa vai täysin erilaista?

10 kommenttia :

  1. Hih, hyvin samat jutut himottaa muakin tällä hetkellä! Tästä miinustaisin vaan noi kirkkaat värit, ne ei nyt jotenkin oikein kolahda muhun. Oon kai vähän tylsimys haha. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehee, mulla vähän sama juttu värien kanssa! Niitä ei kovinkaan paljon mun kaapistani löydy, mutta kovasti himottaisi ostaa... Epäilyttää vain, että käyttäisinkö niitä kuitenkaan. :) Asia varmaan selviää ainoastaan koklaamalla!

      Poista
  2. Oooo ihania upeita erilaisia! Tykkään kovasti :) Hassu sattuma että itsekin julkaisin tänään (pitkästä aikaa) lainattuja inspiskuvia, juurikin kesälookkeja ^^

    Indie by heart

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sattuma tosiaankin! :) Ehkä nää (ainakin pk-seudulla) sateiset kelit saa haaveilemaan kesävaatetuksesta. :)

      Poista
  3. Mua niin himottais printtipöksyt! Ehkä mää rohkaistun vielä joku päivä niiden suhteen...:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tottakai rohkaistut! Mitäs pelättävää niissä on? ;) Joku yksinkertainen yläosa kaveriks ja mahtava asu on valmis. :)

      Poista
  4. ääää oon ihan hulluna kaikkeen pitsiin ja kukkakuosiin <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on kyl ihan must-juttuja joka kesä! :)

      Poista
  5. Kaikki löytyy oikeestaan munkin himotuslistalta! Ihaillen oon katsellut printtihousuja mutta vielä en tiedä uskaltaisinko itse käyttää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Rohkeasti vaan printtipöksyt jalkaan! Niiden avulla on helppo luoda mielenkiintoinen asu. :>

      Poista