Kaksplus.fi

InstaSPLASH!

10. kesäkuuta 2013


 1. Kesään kuuluu ehdottomasti ihanat ja värikkäät käsikorut! (Kaikki ostettu Accessorizesta.)

2. Ihana kesäilta ja ihana taivas! 

3. Kesäkukkasia! Lupiinit on ihania. 

4. Täydellinen kesäjuoma lämpimään kesäiltaan. Moscatel on mun uusi rakkauteni.

5. Mahtavat lenkkimaisemat! Noissa kelpaa kulkea.

6. Kokeiltiin Samin kanssa mansikanmakuista jogurttijätskiä. Ei noussut missään nimessä mun suosikikseni. Tykkään eniten suklaa-vaniljapehmiksestä. Harmi, että mansikkapehmis on vienyt sen paikan ainakin meidän lähijätskipaikoissa.


1. Mun juhlalookini toissa lauantailta Samin nuoremman siskon ylppäreiden jälkeen. 

2. Sami oli supertyylikkäänä ja -komeana siskonsa juhlissa. ♡

3. Mun uusin hankintani, joka on muuten oston jälkeen roikkunut olallani joka päivä, vaikka olikin ylppärilauantain heräteostos. ;) (Dustbagin sisällön näet tästä postauksesta, klik!)

4. Herkkupöytää Samin siskon juhlista! Namnam!




1. Tänään tehtiin ruoaksi bataattiranskalaisia, fetasalaattia ja mulle broilerin sisäfileepihvi ja Samille joku possupihvi. Syötiin illallinen parvekkeella ensimmäistä kertaa tänä kesänä.

2. Aamupalasettiä eli jogurttia, mehua sekä ruisleipää juustolla ja kurkulla. 

3. Sami toi viime viikolla meille ruoaksi burritoja meksikolaisesta raflasta. Mun vegeversio juustolla oli oikein maukas, vaikken tortillaletuista nykyään oikein välitä.

4. Burritokset kulautettiin alas meksikolaisella limpparilla, jotka Samppa osti samasta raflasta.


 1. Samppa aina sanoo, että mua saa odottaa. Viime aikoina on asia ollut kyllä päinvastoin... Onneks, odotellessa voi esim. napata kuvan omista jaloistaan! ;)

2. On aina yhtä kiva fiilis, kun liikkeen sulkemisaika lähestyy ja tietää pääsevänsä kohta töistä kotiin. Siksi peukutukset!

3. Oon vissiinkin töihin lähdössä. Tykkään kovasti tuosta mun haalaristani. :>

4. Myös tauolla voi nappailla kuvia omista jaloistaan! ;)



1. Lähetin Sampalle yks päivä kuvan kysyäkseni, että kehtaanko lähteä näissä vaatteissa töihin. Positiivinen vastaus tuli, joten nappasin samalla kuvan Instagramiinkin.

2. Taas toispuoleinen kampaus! Oon koukussa, kuten sanoin... 

3. Laitoin pitkästä aikaa itselleni nutturan hiusdonitsin avulla. Tykkäsin kovasti! Vähän meinaa lyhyimmät hiukset karkailla, vaikka se on mulla tuolla niskassa. Onneks on pinnejä ja hiuslakkaa!

4. Yyyyh, lättätukka. Tuollaiset mun hiukset on pesun jälkeen, jos en tee niille mitään. En oikein tykkää...

10 kommenttia :

  1. Oot ihan mielettömän nätti ja tää sun blogis on ihana! C:

    http://lemondeselonleni.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. oot vaan niin kaunsi :) ja kiva tyylikin sulta löytyy!

    VastaaPoista
  3. Voi miten kauniita kuvia ja sinä kaunotar siellä niin! :) <3

    VastaaPoista
  4. Ihania nämä kuvat! Oon Instaakin ehtinyt aika huonosti viime aikoina seuraamaan, joten kiva kun laitoit tännekin näitä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kiva, että tykkäsit instapostauksesta. Näistähän on liikkeellä ristiriitaisia fiiliksiä, mutta mä ainakin tykkään näitä tehdä ja lukea. :)

      Poista