Kaksplus.fi

Iiik, jänskää!

17. kesäkuuta 2013


Nyt saan ilmoittaa teille ilouutisen, jonka vuoksi mun vatsassani on ollut perhosia jo muutaman päivän...

Rumpujen pärinää....


TA-DAA! Tässäpä kirjoittelee Cosmopolitanin elokuun Tähtibloggaaja! APUA!!! JÄNNITTÄVÄÄ! IHANAA! MAHTAVAA! AINUTKERTAISTA! Vielä kerran APUA! Voin kertoa, että muutamat onnenhypyt on tehty ja useamman kerran olen huomannut hymyileväni itsekseni. On tää aika mahtavaa!

Kannattaa käydä kurkkimassa mun haastatteluni/esittelyni Cosmopolitanin sivustolta (klik!), jossa tulen bloggaamaan 24.7.-20.8. Teen tänne Bloggerin puolelle nostoja postauksistani Cosmon puolelle, jotta löydätte tienne sinnekin. :)

Hiiiiiiiih, nyt mä menen jatkamaan hölmönnäköistä hymyilemistä peiton alle. Palaillaan!

P.S.Olipa muuten kummallista nähdä oma naamani avatessani Cosmopolitanin etusivun (klik!). :D Ihan tosi outo olo. Enpä ole koskaan aiemmin ollut näin suuresti esillä missään!

Kuvakaappaus: cosmopolitan.fi

20 kommenttia :

  1. Jee wau! Tosi kiva juttu, pitääkin eksyä useammin cosmon sivuille:)

    VastaaPoista
  2. Kommentoinkin jo Facebookissakin, mutta pakko vielä täälläkin hehkuttaa, että ihan mielettömän upea juttu! Oot kyllä todellakin paikkasi tähtibloggaajana ansainnut! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla! Kiitos, Annika! Olet ihana! <3

      Poista
  3. Tosi upeeta! Hurjan isot onnittelut<3

    VastaaPoista
  4. Vähän upeaa! Onnea tosi kovasti! <3 Sen olet kyllä ansainnutki! :)

    VastaaPoista
  5. Onnittelut! Tuossa kohdassa klik! ei kyllä ole linkkiä :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Nenne!

      Kiva, että huomasit. Mulla oli kertaalleen tehdyt linkit, jotka ilmeisesti poistuivat muokatessani tekstiä. Asia on korjattu! :)

      Poista
  6. Huuh, vähänkö hienoa. Onnittelut! :) Kauanko oot blogias pitänyt muuten? ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No, on hienoa!!! Once in a lifetime -juttu! Kiitos! Mä oon kirjoitellut blogia muutamaa päivää vaille kahden vuoden ajan. :)

      Poista
  7. Ihan mahtavaa! Paljon onnea! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, mahtavaa tosiaankin! :> Kiitos, Reetta! <3

      Poista
  8. ooo hieno homma! onnea hurjasti <3

    VastaaPoista