Kaksplus.fi

Ihana päivä!

20. kesäkuuta 2013


HUOM! HOX! OBS! Muista esittää postaustoiveesi, jotta saadaan yhdessä rakennettua TOIVEPOSTAUSVIIKKO Millamaisen syntymäpäivän kunniaksi! Postaustoiveen voi jättää sähköpostiini (millamainenblogi(at)gmail.com) tai tämän postauksen kommenttiboksiin (klik!).

Tänään on ollut ihana päivä! Heräilin rauhassa ja laitoin itseni valmiiksi. Kello 11 mulla oli treffit maailman parhaimman ja ihanimman kampaajan/ystäväni kanssa, joka taikoi mun pahimman viholliseni (a.k.a juurikasvu) pois ja leikkasi hiukseni. Pituutta lähti reilu 5cm ja leikkauksesta tuli ryhdikkäämpi.

Lähdin kampaamosta tyytyväisin askelin kohti Kaivarin Kanuunaa (itsepalvelukirpputori Helsingissä) mielessäni toive ihanista uusista vaatteista. Enpä joutunut sielläkään pettymään! :) Mukaan lähti muutama ihanuus, jotka kuvaan teille mahdollisimman pian.

Kaivarin Kanuunasta suuntasin ratikalla Galleria Esplanadiin ja erityisesti Lui&Lei-kenkäliikkeeseen, jonne olin voittanut 150€:n lahjakortin Pupulandia-blogin (klik!) arvonnasta. Jejee! Kenkien ostaminen on mulle yleensä melkein vastemielinen pakko-ostos, joten oli ihanaa saada "ilmaista rahaa" niiden ostoon. Ostin itselleni tosi kauniit nahkaiset varvassandaalit ja Sami valitsi itselleen kierrätysmatskusta tehdyt kesäkengät. Voin esitellä teille nekin, jos teitä kiinnostaa. :)

Galleria Esplanadista suunnattiin Stockmannille, jossa käytiin syömässä Classic pizzassa. Kierreltiin myös sisustusosastolla, muttei löydetty mitään, joten suunnattiin Kamppiin ja sieltä bussilla kotiin. Kotimatkan varrelta löytyy Indiska, joten mun oli pakko käydä kurkkaamassa, josko mun aiemmin sieltä bongaamat sohvatyynyt olisivat olleet alessa. Mun ei tarvinnut tälläkään kertaa pettyä, sillä lähdin liikkeestä ison muovikassin kanssa! Aika putkeen on koko päivä mennyt. ;)






Jakku / Monki     Paita / Gina Tricot     Farkkulegginsit / Lindex     
Laukku / Marc by Marc Jacobs     Kengät / Converse


Yllä olevien kuvien mukaisessa asussa olin tänään pyörimässä ympäri Helsinkiä. Asu ei ehkä ole kovinkaan kesäinen, mutta ulkona oli sen verran vilpoisaa ja harmaata, ettei tehnyt mieli pukeutua hempeään kesämekkoonkaan. Mua alkoi ehkä vähän kaduttamaan se, että laitoin päälleni mun ykkössuperlempparikotipaitani, joka päällä hengailen aina kotona. Tajusin nimittäin, että kaupunkikierroksen jälkeen joudun laittamaan paidan luultavasti pesuun. :( Minkä paidan mä sitten puen päälleni?! Kotivaatteet ja yöpuvut ovat kuulkaas tositärkeitä mulle! ;) 

Huomisesta on toivottavasti tulossa yhtä kiva päivä kuin tästäkin päivästä! Huomenna nimittäin vietetään juhannusta isolla porukalla äidin ja isin luona, sillä (ainakin) Samin vanhemmat liittyvät seuraamme. On mahtavaa, että meidän perheet tulevat toimeen keskenään niin hyvin, ettei yhteinen illanvietto oikeastaan jännitä ollenkaan. :) Toivotaan, että on lämmin ja kiva ilma (säätiedotusten mukaan sellainen ainakin olisi luvassa)!

En tainnutkaan muuten mainita teille, että mulla tuli muutama päivä sitten voimakas allerginen reaktio kasvoihini ja kaulaani jostakin kosmetiikkatuotteesta. Naama nousi täyteen punaisia, pieniä ja kutisevia läiskiä ja näppylöitä. Nyt kutina ja punoitus on onneksi hallinnassa, mutta pieniä näppylöitä on edelleenkin runsaasti esim. otsassa. Toivotaan, että iho paranee ensi viikoksi, sillä haluan silloin olla parhaimmillani yhden mahtavan ja tapahtumarikkaan päivän kunniaksi. ;) Mikä siinä muuten on, että olen parin viime vuoden aikana saanut useamman allergisen reaktion/mystisen ihottuman kasvoilleni?! Huonoa tuuria vai oonko herkistynyt huomattavasti entisestä? No, ei voi tietää! Elämä on laiffii, tällästä sattuu. 

Palaillaan taas, ihanat!


2 kommenttia :

  1. Vau, mikä asu! Vaikka meillä on ihan erilainen tyyli, voisin kuvitella tuon asun ittellänikin :) Ja allergiasta... Sain allergiakohtauksen hyttysestä, joka pisti jalkapöytään. Seurauksena koko jalka turvonnu noin 1/3 sääreen asti. Oli hassua kävellä kun varpaat ja nilkka ei taipunnu. Toivottavasti sun iho paranee pian :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Nenne!

      Kuulostaapa kurjalta! :( Mulla tulee hyttysenpistoista "haamunäppyjä" eli tavallaan ylimääräisiä pistospaiseita. Nekään eivät ole mukavia, mutta tuo sun reaktiosi kuulostaa sata kertaa epämukavammalta...

      Poista