Kaksplus.fi

Brights

7. kesäkuuta 2013


On rikollista, että olen istunut koko päivän kotona ja lukenut tenttiin. Tältä olisin välttynyt, jos olisin kerrankin poikennut tavoistani ja alkanut lukemaan ajoissa... Nyt olis yksi vapaa päivä ennen ensi tiistain tenttiä ja vielä kaksi kokonaista kirjaa luettavana. Apua. No, ei auta, pakko lukea työpäivien jälkeen. Onneks mulla on opintoja jäljellä enää noin vuosi, joten tästä huonosta puolestani ei tarvitse ikuisesti syytellä itseäni. Ja hei, kesän vika tentti! Seuraava on vasta elokuun lopussa. COOL! Mä aion palkita itseni ensi tiistaina ostamalla/lainaamalla jonkun ihanan kirjan. :)

Sunnuntaina sen sijaan nautiskelin ihanasta kesäilmasta vanhempieni puutarhassa, kuten jo edellisessä postauksessa kirjoittelinkin. Kotimatkalla poikettiin Samin kanssa Westendiin. Jätettiin auto kadunvarteen ja mentiin merenrannassa kulkevalle kävelytielle nappaamaan asukuvat. Täytyy myöntää, että olis tehnyt mieli hypätä uimaan! Vesi olis tosin ollut luultavasti liian kylmää...

Muuten, mä niin rakastan merta ja meidän vakkari vuokrakesämökin järvimaisemaa. Molempia tuijotellessani mut valtaa ihan järjetön onnen- ja rauhantunne. Ja ah, meren tuoksu on ihana! Ja se lämpimän järviveden samettisuus... Joo, niistä molemmista on mun kesäni tehty! Vielä kun lisätään sekaan syreenien huumaava tuoksu, herneiden ja mansikoiden maku suussa sekä ruoho tai pehmeä rantahiekka varpaiden välissä, on mun kesäni täydellinen "aistimaailma" valmis. Millaisista asioista sun kesäinen "aistimaailmasi" muodostuisi?




Lyhyt tuubitoppi (alla) / Gina Tricot     Toppi / Indiska     Hame / Gina Tricot     
Laukku / Marc by Marc Jacobs     Kengät / Converse

Kesähaaveilusta on hyvä siirtyä asuni pariin, joka on tavallaan aika epämillamainen. Harvemmin mulla nimittäin on kahta voimakasta väriä asussani. Sähkönsininen toppi oli täydellinen kaveri uudelle laukulleni, joten pakkohan mun oli saada se päälleni. ;) Mä oon jopa alkanut himoitsemaan oikein vahvaa, vähän violettiin taittavaa pinkkiä. Mikä mulle on tullut?! Tuliskohan mulla oikeasti käytettyä sen värisiä vaatteita...? Väri vaan olis niin herkullinen etenkin nyt kesäksi. Niin ja oon vähän ihastunut kultaisiin koruihinkin, vaikka aiemmin en välittänyt niistä. Uusi työpaikkani on selkeästi vaikuttanut asiaan. ;)

Oon ihan koukussa tuohon kuvassakin näkyvään kampaukseen, jossa olen siis kiinnittänyt hiukset toispuoleisesti pinneillä. Se on täydellinen mun tarpeisiini, koska se antaa niskan hengittää, vaikka hiukset ovatkin periaatteessa auki. Mulla tulee hiukset auki helposti aika kuuma ja sit alan punastelemaan (ihan kun en sitä muutenkin tekisi :D), mutta tän kampauksen kanssa on just sopiva olla. 

Nyt on aika laittaa tietokone pois ja mennä Samin kainaloon nukkumaan. Se tuhisee jo tossa mun vieressä sängyllä.  On se aika ihana. ♡ Eilen se oli muuten tehnyt mulle ylläriksi täksi päiväksi ruokaa, jotta mun ei tarvitsisi tänään lukemisen lomassa käyttää aikaa ruoanlaittoon. Pienet jutut on parhaita. Arjen rakkaustekoja. :)) 

Hyvää yötä (tai huomenta), ihanaiset!


10 kommenttia :

  1. Ihanan kesäisiä kuvia! Ja tuo sun uusi laukku on mielettömän upea<3 Mä olin kanssa yhdessä vaiheessa tosi koukussa tuollaiseen toispuoleiseen pinnikampaukseen, se oli helppo kun hiukset oli kasvatusvaiheessa. Vaihtelua siihen saa helposti vaihtamalla hieman jakauksen paikkaa/tupeeraamalla/kihartamalla vapaaksi jääviä hiuksia hiukan :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laukku on mun makuuni ihan täydellinen! :)

      Joo, oon kokeillut kampausta sivujakauksella ja kikkuroillakin. Nekin näyttää kivoilta ja tuo tosiaan vaihtelua.

      Poista
  2. Hyvältä näyttää sini-keltainen... joskus on hyvä vähän testailla omia rajojaan :) Kesä saaakin olla vähän värikkäämpi... katselen itse täällä Kroatiassa kanssa kaikkia ihan ihme juttuja, tulen varmaan takaisin Suomeen neonvärisenä hippinä. Mutta varmaan ainakin rentoutuneena sellaisena :) Ei pukeutumisen onneksi tarvitse olla niin vakavaa. Talvella on taas hyvää aikaa käyttää musta-vako-harmaita asuja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on totta. Pukeutumisen ei tosiaankaan tarvitse olla vakavaa. Mua vaan ihmetyttää mun rakastumiseni pinkkiin, koska oon vähän ällöksynyt sitä viime vuosina. Jotakin kummaa on siis tapahtunut! :D Ja muutenkin kaikki värit näyttää ihanilta talven harmauden jälkeen. :)

      Poista
  3. Ihania kuvia! Oot niin hymyilevä, kaunotar! Ja toi sun uus laukku on aivan ihana!

    VastaaPoista
  4. Oi kuinka upea asu yhdistelmä!:) Näyttää mielestäni niin hyvältä!:)

    http://sofiawilhelmiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kiva kuulla! Tykkäsin itsekin. :)

      Poista
  5. Aijai miten kesäinen laukku! Keltaiseen tänä vuonna hurahtaneena ei voi kuin ihailla! :)

    VastaaPoista