Kaksplus.fi

Paisley in the Sun

22. toukokuuta 2013


Tänään pitäisi  muutaman tunnin kuluttua lähteä töihin. Eilen mulla oli ensimmäinen aamuvuoro yksin, joka meni tosi kivasti. Tänään mulla on ensimmäinen iltavuoro yksin ja se jännittää! Pitäisi osata tilittää tällä kertaa yksin... Apua! No, eiköhän se siitä ajan kanssa suju. :D Täytyy muistaa sanoa Samille, että tulee hakemaan mut vasta vartin tavallista myöhemmin...

No joo, en tullut tänne panikoimaan teille, joten jätän ne jutut nyt, vaikka kamalasti jännittääkin. Tulin nimittäin esittelemään teille asun, jonka puin sunnuntaiselle brunssille päälle. Tässä asussa mulla oli pitkästä aikaa tosi naisellinen olo. Tykkäsin siitä fiiliksestä, joka mulla oli ja ihastuin asuun todella! Ajattelin kesällä kokeilla mekkoa ilman mustia sukkiksia, mutta tällä hetkellä mulla on jalat niin valkoiset ja mustelmilla, että mieluummin piilotan ne sukkisten alle. :D

Näin muuten eilen töissä yhdellä mua muutaman vuoden vanhemmalla naisella tuon saman mekon/tunikan. Hänellä se tosiaankin oli tunikapituisena, kun mä tietoisesti ostin vähän isomman koon, jotta saisin tunikasta mekon. Hän oli yhdistänyt tunikan valkoisiin pillifarkkuihin ja sandaaleihin. Asu näytti tosi tyylikkäältä! Se on jännä, miten sama vaatekappale voi näyttää niin erilaiselta eri tyylisillä ihmisillä.




 Mekko / Lindex     Farkkutakki / Kappahl     Laukku / Marc by Marc Jacobs     Kengät / Vagabond

Kaivoin noin viikko sitten kaapistani tuon Pariisista ostamani Marc by Marc Jacobs -laukun. Se on täydellinen kesälaukku! Mä edelleenkin rakastan tuota väriä. Se on täydellinen turkoosi! Ah, mun beibe! ♡ (Jos jollekin ei ole vielä selvä, mä olen niiiiin laukkuihminen! Kenkiä ostan ainoastaan pakosta tai tarpeesta.) Laukku on myös siitä mahtava, ettei se ole yhtä iso kuin muut laukkuni. Mulla on aina ihan hirveesti tavaraa mukana, joita kannankin sitten selkä vääränä. Ton laukun kanssa on pakko karsia tavaroita, mikä on vaan hyvä juttu mun tapauksessani.

No, mitäs tykkäätte asustani vai tykkäättekö ollenkaan? :) Eikö tuo laukkuihanuus ole ihan täydellinen pari mekolle (tai melkein mihin tahansa kesäasuun)?

Nyt siirryn meikkaamaan, ettei mulle tule kiire. Palaillaan taas, ihanaiset!

12 kommenttia :

  1. On kyllä tosi kiva asu :> Laukku ei oo ihan mun tyylinen, mutta tosi söpö on kuitenkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitos! En tiedä onko laukku munkaan tyylinen, mutta rakastan sitä silti. :P Se tuo sopivasti värejä mun usein harmaisiin asuihin.

      Poista
  2. Aivan ihana kuosi tuossa mekossa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin mustakin! Värit on ihan täydelliset mun makuuni.

      Poista
  3. Ihana asu, sulla on tosi kiva tyyli :) Ja toi laukku on rakkautta!

    http://stylebyidamaria.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Tosi kiva asu! :) Tuo mekko on ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Emma! Mäkin tykkään tuosta mekosta tosi paljon. :)

      Poista
  5. Vieläkin puuttuu oma Marc kainalosta :( Ehkä jonain päivänä.. Kaunis olet näissä(kin) kuvissa :) Tosi rennon ja kesäisen näköinen tuo mekko yhdistettynä farkkutakkiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Höh! :(

      Kiitos, iduska! Farkkutakin ja mekon yhdistelmä oli tosiaankin ihana. :>

      Poista
  6. Laukku on ihana! :)

    Ps. Heitin sua haasteella :) Käys kurkkaa moonainen.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! :>

      Kiitos, mä käyn kurkkaamassa haasteen! :)

      Poista