Kaksplus.fi

Milla ♡ Bastille

26. toukokuuta 2013


Mä oon viime päivinä popittanut oikeastaan vain yhtä bändiä, joten ajattelin, että mun on pakko vinkata siitä teille. Kyseessä on brittiläinen (wikipedian mukaan alternative rock-) bändi nimeltä Bastille, jolla on mun makuuni superhyviä biisejä! Olen kuunnellut Spotifysta tänä vuonna ilmestynyttä Bad Blood -albumia, jonka joka ikisestä kappaleesta tykkään. On oikeasti harvinaista, että löytyy albumi, jonka jokaista kappaletta kuuntelen mielelläni kerta toisensa jälkeen. Youtubessa on lisäksi tosi hyviä livevetoja bändiltä, joten suosittelen kurkkaamaan myös sinne, jos Bastillen musiikki miellytti.











Tykkäsitkö? Olitko jo kenties aiemmin tutustunut Bastillen musiikkiin? Muuten, vinkkaappa mulle, jos sulla on joku hyvä bändisuositus mielessäsi! Tutustun hyvin mielelläni uusiin bändeihin. :)

P.S. Eikö oo ihanaa, miten vahvasti brittiaksentti kuuluu laulussa! Ah! :))

2 kommenttia :

  1. äääh mä en tiiä mikä siinä on, että en oo oikeen saanut tosta Bastillesta ihan kiinni :o Siis siinä on periaatteessa kaikki kohdallaan, ja mulla on kyllä tuo Bad Blood albumi koneella ja biisin sieltä toisen täältä joskus kuuntelen. En vaan oo jotenkin sitten käytännössä hullaantunut bändiin. Ehkä mulle tulee joku myöhäis herääminen tossa joulun tienoilla :'D

    Mulla on näääääääin laaja musiikkimaku, itunesista löytyy sulassa sovussa kaikkea Metallicasta Antti Tuiskuun. Suuren siivun mun iPodin sisällöstä haukkaa myös treenimusa, joka onkin sitten lähinnä semmosta hardcore till i die meininkiä haha. Mutta yleensä mulla tulee tommoset bändi/artisti huumat silleen kausittain, että kun johonkin oikeen tykästyn niin kuuntelen sitten muutaman viikon vain ja ainoastaan sitä. Viimeisimpinä on ollut ainakin Ed Sheeran, Ron Pope, Ellie Goulding (olin sen suhteen myöhäisherännäinen, en meinaan ennen voinut sietää sitä Anything could happen biisiä. Nyt rakastan hehe), Carly Rae Jepsen ja Olly Murs. Mitään uusia ja ihmeellisiä bändejä ei oo kyllä kehiin heittää, mutta siis mä rakastan sitä suomalaista tyttöbändi Nerdee:tä! Siis niitten biisien sanat on semmosia, että osu ja uppos ainakin muhun. Muistan että niitten biisi Broken Glass soi joskus radioissakin (ja oikeesti varmaan 2000-luvun alussa haha), mutta joskus monta vuotta sitten satuin nappaamaan kirjastosta mukaani bändin levyt ja sille tielle oon jäänyt. Ei oo yhtään biisiä josta en tykkäis. Tytöthän on aikoja sitten laittanut pillit pussiin, eikä kyseessä todellakaan ole mikään elämää suurempi menestys bändi mutta mä vaan vuosi vuoden jälkeen tykkään! :-D

    Tulipas pitkä kommentti, ja sisältää varmaan sata ja yksi kirjoitusvirhettä mutta nyt ei vaan jaksa tarkistaa :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehee, mulla on sama! Mäkin fiilistelen usein yhtä bändiä kerralla ja munkin musiikkimaku on tosi laaja.

      Kiitti vinkeistä! Ron Popesta en oo kuullukaan, joten siihen aion tutustua. :) Mä olin muuten kans myöhäisherännäinen Ellie Gouldingin kanssa. Aloin vasta muutama viikko sitten tykkäämään sen musasta. :P

      Poista