Kaksplus.fi

Instapläjäys!

3. toukokuuta 2013


 1. Mun uusi "työhattuni", jonka ostin meidän myymälästä eilen käydessäni tapaamassa liikkeen myymälävastaavaa. Hattu on tosi veikeä!

2. Random-naama! Huomaatteko muuten mitä puuttuu? ;)

3. Tykkään hirrrmuisesti tuosta maxihameesta! Eilen yhdistin sen kuvanmukaisesti. Tykkäsin!

4. Tänään oli mun eka työpäiväni! Jejeeeee!


1. Vappuhulinoita Dipolin vappulounaalla osa 1. Joku teekkareiden (?) puhallinorkesteri valtasi lavan!

2. Vappuhulinoita Dipolin vappulounaalla osa 2. 

3. Kinkkibuffaa... NAM!

4. Kampin singaporelaisen ravintolan naminamivokki.


1. Sain äidiltä ja isiltä synttäriyllätyksenä upean orkidean. Se koristaa meidän tv-tasoa tällä hetkellä. Huomaan välillä telkkaria katsoessani ihailevani telkkarin sijaan mun orkideaa. ♡ 

2. Äiti teki mulle maailman hienoimman synttärikakun! Mamma teki ominkätösin 25 sydäntä koristamaan kakkua. ♡ 

3. NAM! ^_^

4. Järjestettiin viime lauantaina mun synttärijuhlat kavereille. Jatkettiin iltaa porukalla "lähikuppilaan". Oli kiva ilta!


1. Tämä jää kandiprosessista jäljelle; kasa lippulappuja lähdeteosten välistä!

2. Kandiprosessin viimeiset "väännöt"!

3. Samin supersiistit uudet Niket! Noiden pohjat on muuten mintunvihreät.

4. Vihdoin meillä on kaksi HAY:n sisustustyynyä! Näistä on haaveiltu jo yli vuoden.


1. Lily-muru! ♡  

2. Kesä tulee! Äiti pitää huolen siitä. :)

3. Pikkumuru nautiskelee rapsutuksista. 

4. Äidin ja Lilyn kahvihetki!


1. Vappuna herkuteltiin pikkusiskoni tekemällä päärynäpiirakalla ja isin valmistamalla vaniljakastikkeella. Oli hyvää! Piirakasta muuten huomaa, että sen on tehnyt tyyppi, joka on tosi taitava piirtämään ja jolla on huippuhyvä esteettinen silmä. ;)

2. Iltapalasmoothie

3. Mä oon ostanut monta pakettia ulkomaisia mansikoita, koska niitä on myyty niin halvalla. Ne on musta yllättävän hyviä! Outoa on, että ne maistuu paljon paremmilta viipaloituina kuin kokonaisina. Tässä kuvassa oli appelsiini-mansikkasalaatti.

4. Mun aamupuuroni oli eräänä aamuna taiteellisella päällä. :))


1. Synttärijuhlintaa! Äiti, isi, pikkusiskoni ja Lily tulivat mun synttäripäivänäni meille syömään. Tarjoiltiin runsaan salaatin kanssa karitsan sisäfileitä. Mulle maistui pelkkä salaatti, koska en niin välitä muusta lihasta kuin naudan paistijauhelihasta ja tonnikalasta. 

2. Mun teenkeitto ei mennyt putkeen, koska irtoteesihti vuoti. Onneks Paavo Pesusieni muki piristi! ;)

3. Onks parempaa kuin lihaliemeen tehty makaronilaatikko? Ei! Se on mun suosikkiruokani ollut jo lapsesta lähtien. 

4. Tämä salaatti on tehty mun synttäripäivän jämistä. Oli tosi hyvää! Oikein erityisen maukasta ja raikasta salaattia. :)

4 kommenttia :

  1. IHANIA kuvia :)

    http://annalottajosefina.blogspot.fi/ <-- kannattaa kurkkaa mun blogiin, jos haluut hyviä ruokavinkkejä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Lope! Sun blogin ruokakuvat oli aikas herkullisen näköisiä! :P

      Poista
  2. vitsit sulla on kaunis hymy! :)

    VastaaPoista