Kaksplus.fi

Hellurei!

19. toukokuuta 2013


Taas on muutama päivä vierähtänyt viime postauksesta. Niiden aikana olen ollut töissä ja viettänyt Samin kanssa aikaa. Mitään kummallisen erikoista ei ole siis tapahtunut. :) Töissä on edelleenkin tosi kivaa! Mulla on kaks maailman parasta työkaveria, joiden kanssa on mahtavaa tehdä töitä. Ens viikolla mulla on ensimmäiset vuorot yksin liikkeessä, jänskää! Harmittaa tosin, etten enää pysty viettämään yhtä paljon aikaa mun työkavereiden kanssa. Pienessä liikkeessä ei oo järkeä pitää kahta työntekijää kovin pitkää aikaa samaan aikaan vuorossa.

Odotan jo innolla huomista! Oon aina silloin tällöin sanonut Samille, että olis kiva mennä yhdessä joku viikonloppuaamu brunssille ja tänään sain yllätyksekseni kuulla, että Sami oli varannut meille huomisaamuksi pöydän Brasserie Le Havren brunssille. Jejee! Ihana yllätys! (Kiitos, muru! ♡) Myöhemmin huomenna mennään mun vanhempieni luokse piiitkästä aikaa (viikko sitten viimeks oltiin, mutta tuntuu ikuisuudelta!). Jejee sillekin! ;)



Takkijakkujoku? / 2nd Hand     Mekko / Primark     Kengät / Vagabond     Sukkahousut / Lindex 

Yllä olevat asukuvat on jo muutaman viikon vanhat. Nämä on muuten viimeiset rappukäytävässä otetut kuvat! Näiden jälkeen päätin, että yritän muistaa kantaa kameraa enemmän mukanani, jotta saisin panostettua enemmän asukuvien ottoon. Hyvin se on nyt toiminutkin! Tänään jäi harmittamaan, ettei ehditty ottamaan asukuvia, koska Samilla oli kiire katsomaan Suomi-Ruotsi -matsia... :( No, puen huomenna varmaan saman asun, joten saatte kuvia siitä joka tapauksessa. Instagram-seuraajani ovat jo nähneetkin siitä vilauksen. ;)  (Instagram: millamainen)

Kaivoin ensimmäistä kertaa sitten viime kesän kaapistani tuon viime elokuun Lontoon reissulta ostamani Florence + the Machine -mekon. Se on mukavan rento ja tykkään erityisesti siitä, että se on takaa pidempi. Voisinkin rakentaa ensi viikolla toisenlaisen asun sen ympärille! Täytyy tosin vähän mallailla, että kehtaako noin lyhyttä mekkoa pukea töihin, koska siellä joutuu kuitenkin kiipeilemään ja kyykkimään asiakkaiden edessä... No, kiva mekko se on joka tapauksessa!

Palaillaan taas! Yritän muistaa napata kameran huomenna mukaan, jotta saan vähän brunssikuvia teille. ;)

6 kommenttia :

  1. Mä oon kans tolle mun avokille välillä vihjassu "Ois kiva mennä joku sunnuntai brunssille" toistaseks ainakin se on jääny siihen "Niin ois joo" :DD

    Toi mekko näyttää kyl aivan ihanalta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, ehkä sunkin avokkisi tajuaa sun toivees toteuttaa joku päivä! ;) Tai sitten sun täytyy yllättää se sit! :P

      Kiitos!

      Poista
  2. Kiva et oot saanu jo kivoja uusia työkavereita:) Me tullaa taas moikkaa sua joku päivä ;)

    VastaaPoista
  3. Ihana asu! <3 Ihanaa nimpparia! :)

    VastaaPoista