Kaksplus.fi

Ethnic

29. toukokuuta 2013


Aaaah, nyt on kesä! Mä vaan ihastelen koko ajan ulkona liikkuessani ja bussin ikkunasta tuota  huumaavaa vihreyttä. AAH! Ihanaa! Miksei koko vuoden ympäri voi olla yhtä värikästä? Kuka muka kaipaa talven harmautta, pimeyttä ja sitä, että kaikkialla on valkoista?! Mä en ainakaan kaipaa yhtään. Mulla on itsellänikin huippuenerginen olo tuon vihreyden ja valon vuoksi.

Mulle ei kuulu mitään ihmeellistä. Oon ollut töissä vaan. Tänään oli viikon ainoa aamuvuoroni, joten ehdin viettää aikaa Saminkin kanssa. Käytiin etsimässä meidän parvekkeella kesäkukkia, mutta kaikki oli jotenkin tosi huononnäköisiä... Otettiin siis Hesestä pyörre-jätskit lohdutukseksi. Mentiin ajelemaan rantaan ja löydettiin (meille molemmille) uusi kadunpätkä, jonka varrelle jätettiin auto ja käveltiin rantaan. Nappastiin asukuvat siinä lenkkeilijöiden ihmettelevien katseiden alla ja päätettiin, että mennään ens kerralla lenkille sinne. Hypättiin takaisin autoon ja tehtiin pieni roadtrip Kauniaisiin, josta ajettiin takaisin kotiin. Kotona katsottiin pari jaksoa sarjoja (Sons of Anarchya ja Kostoa), minkä jälkeen aloinkin kirjoittelemaan tätä postausta. Kiva päivä takana siis!

Huomenna onkin mun viimeinen työpäivä tällä viikolla. Perjantaina nimittäin juhlitaan äitini synttäreitä, lauantaina Samin pikkusiskon ylppäreitä ja sunnuntaina mun pikkusiskoni 17-vuotissynttäriä (Mihin aika on mennyt oikeesti?! :O). Viikonloppuna luvassa siis hauskaa ohjelmaa ja herkuttelua. Kelpaa! ;) Onko teillä omia valmistujais-/ylioppilasjuhlia tai juhlitteko jonkun toisen valmistumista? Töissä ollessani oon ainakin huomannut, että monet asiakkaat ovat etsineet viikonlopun juhliin asusteita. Monta huivia, laukkua ja hius-/rintakorukukkaa on myyty. :) Mullakin on suunnitelmissani tänään vielä miettiä, että löytäisinkö mahdollisesti omasta kaapistani J:n ylioppilasjuhliin mekon. Jos löydän, etsin huomenna jotkut kivat asusteet töistä sen kaveriksi. Jos en, meen heti aamusta paniikkishoppailemaan. :D


Mekko / Indiska     College-bikertakki / Asos     Korut / Accessorize     
Laukku / Marc by Marc Jacobs Kengät / Vagabond

Ostin tuon iiiiiiihanan Indiskan maximekon jo pari viikkoa sitten. Kiertelin kaikki läheisen kauppakeskuksen liikkeet maxin toivossa ja tuo oli ainoa, jonka olisin edes kuvitellut ostavani. Mua vähän epäilytti mekon värit, mutta totesin, että tuollainen sävymaailma on mulle paras. Sama mekko esim. punasävyisenä ei olis ollut mun tyylinen. Mä oon jo useasti käyttänyt mekkoa, mutta se pääsi vasta tänään asukuviin.

Mekossa parasta on sen naisellinen malli. Suht avoin kaula-aukko ja kiristys vyötäröllä sopii ainakin omasta mielestäni mun kropalleni tosi hyvin. On aika kätsää, että mekossa on jo valmiiksi vyötärökiristys, koska jos sellaista ei olisi, mä kuroisin mekon vyöllä. ;) Miltäs mekko näyttää? 

Nyt Samppa hoputtaa mua pesulle, että ehditään vielä katsoa yks jakso Sons of Anarchya. Kai mun on (kerrankin :D) toteltava sitä. Palaillaan taas, ihanaiset! Voikaa hyvin! :) ♡

12 kommenttia :

  1. Aivan ihana asu siis kaikkine mausteineen! Oot ihan järjettömän kaunis. ♥

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. Kuvissa, mekossa vai missä? :D Iso kiitos!

      Poista
  3. Iiiihana mekko! En ehkä itse päälle tuota laittaisi,mutta sun yllä näyttää tosi hyvältä!:-) Ja sopii mahtavasti kuvauspaikan puitteisiinkin :-D Oot kyllä Milla huuurjan kaunis!:-)

    Kivaa juhla viikonloppua! Itse raahailen tavaroita ympäri Lontoota,kun joudun jonkun aikaa majailemaan ystävien nurkissa kun perjantaista lähtien oon hetken koditon :-D How lovely.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Siiri! Toi kuvauspaikka oli musta ihana ja tosi tunnelmallinen! Mä niin rakastan merta.

      Oivoi, tsemppiä sulle! Ei kuulosta kovin kivalta. :/

      Poista
  4. Tuo mekko tosiaan on ihan mielettömän iiiiiihana! <3 Ihanasti sopivat myös nuo korut lookiin.
    En muuten oo koskaan tajunnut, että sun hiusten tyvet on noin tummat! Tosi kivalle näyttää juuri tuolla tavalla käännettyinä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Annika! Mekko on mun uus lempparini. :)

      Joo, on ne nykyään noin tummat! :) Luonnostaanhan mun hiukset on mun latvojen väriset, mutta tykkään hirveästi tuosta mun "feikatusta juurikasvustani". Tosin, se oikea juurikasvu ei sitten olekaan niin kiva. :D

      Poista
  5. Sulla on aina niin ihanan "millamainen" tyyli! :) Tykkään hurjasti!

    VastaaPoista
  6. Ah tuo mekko ♥ aivan järjettömän ihana. Lisäksi sä Milla olet aivan uskomattoman kaunis :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, niinhän se on! :> Varmasti tulee kesällä käytettyä sitä.

      Kiitos kovasti! :))

      Poista