Kaksplus.fi

Auringonlaskun aikaan

4. toukokuuta 2013


Katsellaan Samin kanssa parhaillamme vanhoja Star Warseja. Viimeinen on nyt menossa. Nämä vanhemmat on musta parempia kuin uudemmat, koska näissä on mun mielestä henkilöhahmoihin panostettu enemmän kuin uudemmissa. Onhan ne uudemmat näyttävämpiä, mut jotenkin mä tykkään näistä kuitenkin enemmän. C3PO on mun ykköslempparini! Miten robotista onkaan saatu niin hauska ja sydämmellinen hahmo! R2-D2:kin on ihana höppänä, vaikka se vaan piipittelee. :D Mulla on selkeästi joitain outoja sympatioita robotteja kohtaan!

Mulla oli muuten eilen (eli perjantaina) ensimmäinen työpäivä! Oli ihanaa tehdä jotakin muuta kuin vain istuskella himassa kirjojen kanssa. Musta tuntuu, että opin jo ensimmäisen päivän aikana paljon, mutta vielä on paljon lisää opittavaakin. Odotan innoissani ens viikkoa, jolloin mulla on neljänä päivänä töitä! Mulla on tän kuun puolella muutenkin tosi kivasti töitä. Meidän matkabudjetti kasvaa kivasti ja mä saan tehdä samalla sellaista, josta tykkään ja joka on ihanaa vaihtelua kasvatusalalle. Jejee!





Huivi / Gina Tricot     Nahkatakki / Twist & Tango     Paita / Lindex     Hame / Gina Tricot     Kengät / Converse     Laukku / Tiger of Sweden     Käsikorut / Accessorize

Tänään muuten järkättiin melkein tuossa meidän takapihalla markkinat. Käytiin Samin kanssa pyörähtämässä siellä. Ostettiin metrilakuja (Of course!) sekä paikan päällä loimutettua lohta. Lohi oli ihan superhyvää! Kannatti maksaa överihinta niin hyvästä lohesta! Tehtiin lohen kaveriksi perunamuussia, joka sopi täydellisesti lohen kanssa yhteen.

Yllä olevissa kuvissa on mun torstain asu. Ostin GT:n alesta ton maxihameen ja se on iiiiiihana! Vähän on vaikeuksia löytää sopivia yläosia, mut kyl se siitä! Täytyy vaan sovitella rohkeasti erilaisia yläosia hameen kanssa. :) Toi nahkatakki ainakin sopii aikas täydellisesti hameen kanssa. ;) Tykkäättekö asusta? Minkälaiseen yläosaan te yhdistäisitte hameen?

Nyt mä alan OIKEASTI katsomaan tota leffaa. :D Sen verran vauhdikas meno on tällä hetkellä. Palaillaan taas!

6 kommenttia :

  1. Ihan mielettömän kiva asu! Mullakin on aina ollut vähän vaikeuksia yhdistää yläosia maksihameeseen, mutta oon huomannut että esim. tuubitoppi+farkkuliivi sopii kivasti pitkän hameen kanssa. Ois jo kesä, nään jo mielessäni yhden niin kivan asun :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Joo, sellainen yhdistelmä ois kiva! Mä haluaisin keksiä joitain pitkähihaisia tai 3/4-hihaisia asuja töihin, koska muuten paleltaa... Niitä on vaan niin paljon vaikeampi keksiä! Tai siis lähinnä löytää sopiva yläosa.

      Poista
  2. Mekot on parhaita, aina! <3 Yhdistäisin tohon jonkun neonhohtoisen topin, niiden kirkkaus oikein korostuu harmaan kanssa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta! Joku neonvärinen yläosa olis hyvä pari tuolle hameelle. :>

      Poista
  3. Haa, samaa mieltä Star Warseista! Ja robottisympatiasta :)

    VastaaPoista