Kaksplus.fi

1.5.2013

1. toukokuuta 2013


Hellurei muruset! Jos huolestuitte mun "hyvinvoinnistani" tämän videon vuoksi (klik!), voin vakuuttaa, etten ole enää yhtä lahopäinen! :D Palautuminen suuren urakan jälkeen on tapahtunut nopeasti. ;)

Eilisen vappuaaton juhlinta meni äidin ja isin sohvalla makoillessa ja hyvää ruokaa syödessä. Tänään mentiin Samin perheen kanssa Dipoliin (Otaniemessä sijaitseva TKK:n rakennus) vappulounaalle. Pöydissä oli vaikka mitä herkkua kasakaupalla! Parhaiten mulle maistui avotulella grillattu lohi hollandaise-kastikkeen kanssa. Se oli huippuhyvää! Jälkiruokapöydästä oli pakko napata täytekakkupalan lisäksi pari pientä munkkia. Mua niin harmittaa, ettei mulla ollut tänä vappuna energiaa tehdä itse munkkeja! Parina edellisenä vuotena oon nimittäin tehnyt. Itsetehdyt munkit on yks parhaista jutuista mun mielestäni.

Vappulounaan jälkeen mentiin mun perheeni kanssa katsomaan Iron Man 3, joka oli oikein viihdyttävä! Vähän väsy painoi, koska takana oli pitkä lounas, mutta onneks leffa oli niin vauhdikas, etteivät silmäluomet painuneet väkisin kiinni. Suosittelen, jos Marvelin leffat on aiemminkin iskeneet!








Mekko / H&M     Legginsit / Seppälä     Kengät / Vagabond     Aurinkolasit / Rayban (vintage)     Nahkatakki / Twist & Tango     Laukku / Rebecca Minkoff

Pukeuduin toista kertaa tuohon kivaan H&M:n mekkoon, jonka ostin viime vuonna mun synttäreilleni. Se on niin ihanan keväinen ja pirtsakka, että ajattelin sen sopivan täydellisesti vappuun. Tykkään mekosta edelleenkin hurjasti! Se on niin ihanan "pöyheänmoderni prinsessamekko". Helma sais olla hieman pidempi, jotta sitä vois käyttää sukkisten kanssa. Onneks tuo näyttää kuitenkin kivalta leggareidenkin kanssa, joten ihan "no can do"-mekko toi ei oo.

Ja hei, huomaatteko? Jo toiset ulkokuvat putkeen! Selvää kehitystä siis havaittavissa. Mä tykkään ihan hirmuisesti näistä kuvista. Sanoinkin Samille, että jopa ulkona otetut kuvat, joissa naama on hiusten peitossa näyttää kivalta! Rapussa otetuissa vastaavat näyttäis vaan superhölmöltä. :D

Nyt siirryn koneelta Samin kainaloon katsomaan Elementary- ja Person of Interest -sarjoja. Palaillaan taas! :)

12 kommenttia :

  1. So pretty and chic!!!! awesome pictures, dear!

    VastaaPoista
  2. Tuo on kyllä ihana printti tuossa mekossa! Niin pirtsakka ja aurinkoinen! Sopii tosiaan hyvin vappuun :)

    VastaaPoista
  3. Toi on kyllä itseasiassa tosi huippu tausta asukuville, toimii!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Annika! Mä rakastan merta. :)

      Vähän pitää viel harjotella kattomaan enemmän, et mist suunnast valo tulee. Sit asukuvista tulee viel kivempia! :)

      Poista
  4. hihh tui tui mikä asu :--) Muistan kuolanneeni tota mekkoa mut oon surkee käyttään kellohelmaisia hameita kun oon ihan varma että pylly vilkkuu :--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, sama vika mulla! :D Jos pidän sukkisten kanssa tuota mekkoa, laitan alle pitkän topin. Leggareiden kanssa jätin sen pois, koska aattelin, ettei oo nii vakavaa, jos pylly vähän vilkkuis. Leggareista ei kuitenkaan näy pikkarit läpi! :P ;)

      Poista
  5. Aivan ihana mekko, mäkin himoitsin sitä, mutta jostain syystä se jäi ostamatta.
    Mutta sopii sulle! :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti! Harmittavan vähän on mekolle kertynyt käyttökertoja, vaikka kovin ihana ja pirtsakka onkin! :)

      Poista