Kaksplus.fi

Synttärivideota pukkaa!

18. huhtikuuta 2013



20 kommenttia :

  1. Mun mielestä nää höpötysvideopostaukset on tosi kivoja :) Siitä vielä et mun mielestä on hienoo kun sä vietät niin paljon aikaa sun perheen parissa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että tykkäät! :)

      Mulle perhe on älyttömän tärkeä. Me ollaan tosi läheisiä. Viikossakin ehtii jo tulla hirveä ikävä! :) Onneks Sami tulee superhyvin toimeen mun perheen kanssa, eikä pistä koskaan vastaan, jos ehdotan vanhemmilleni menoa. Joskus jopa jos oon huonolla/surullisella päällä niin se ehdottaa mun vanhemmilleni menoa, koska se tietää, et se piristää aina. :)

      Poista
  2. Ihan hirmusen paljon onnea! ♥ Oot tosi symppiksen olonen ja niin kaunis! Lupaan pitää peukkuja ja varpaitaki pystössä sun puolesta! :) Niin ja tsemppiä kouluhommiin!

    VastaaPoista
  3. Hyvää syntymäpäivää! Oot kyllä söpö :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, kiitos iduska! :) Video on vähän hömppä, koska en suunnitellut sitä etukäteen vaan aloin vain höpöttämään. :D Mut joo, tollanen hömppä mä kai oikeestikin olen! :D

      Poista
  4. Voi kun näitä sun videopostauksia on aina niiiiiin kiva katsoa! :) Hurjasti onnea ja nostin oikeesti peukut pystyyn kun käskit. :DD Hihii lisää näitä videoita! Sulla on myös tosi selkeä ja kiva ääni, et varmasti tulevaisuudessa lapset tykkää kuunnella! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! Ihana kuulla Ida, että olet elänyt hengessä mukana! :>

      Kiitos kovasti! Teen varmasti toistekin tällaisen höpöttelyvideon. :)

      Poista
  5. Ihana video Milla! <3 Paljon onnea synttärisankarille!!! :)
    Meidän kandi on tismalleen samassa vaiheessa! Tsemppiä siis! :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Annika! Tsemppiä sullekin! :)

      Poista
  6. oot kyllä niin suloinen :) kovasti onnea sinulle!

    VastaaPoista
  7. Onnea onnea :) Ois kiva kuulla, mihin hait töihin :P Arvaus: glitteriin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!

      Hehee, enpäs taida paljastaa sitä vielä! ;)

      Poista
  8. Voi kun olet suloinen, ihana hattu. Ja hieman myöhästyneet synttärionnittelut sinne! :)

    VastaaPoista