Kaksplus.fi

Sporty Spice

6. huhtikuuta 2013


Ihanaa viikonloppua teille jokaiselle! Mulla on ollut koko päivän kamala päänsärky. Johtuu varmaan eilisestä... Taisin lähteä liian rajusti liikkeelle sairasteluni jälkeen. Torstaina nimittäin kilahti postiluukusta Indiedaysin kilpailusta voittamani 50€ lahjakortti BikBokiin ja päätin heti tervehdyttyäni käydä tuhlaamassa sen. Perjantaina oloni ollessa terve ja hyvä, laitoin itseni nätiksi ja menin Kampin liikkeeseen tutkailemaan valikoimaa. Tein pari ostosta (alla olevan asun paita + atsteekkikuvioinen tuubitoppi), mutten saanut koko lahjakorttia vielä käytettyä.

Shoppailtuani, treffattiin Samin kanssa Kampissa ja suunnattiin yhdessä kotiin nappaamaan auto, jolla hurauteltiin mun vanhempieni luokse viettämään perinteisesti perjantai-iltaa yhdessä. Syötiin, juteltiin ja katsottiin The Voice of Finland (Go, Gary Revel Jr.!). Sain myös leikkiä stylistiä stailatessani äidille uusia asukokonaisuuksia. :> Mulla oli muuten eilen jotenkin tavallistakin suurempia hellyyden- ja rakkaudentunteita Lily-murua kohtaan ja olis tehnyt mieli napata koiruus meille. Ehkä ens kerralla nappaankin! ♡ Kotiin tullessa alkoikin sitten päänsärky hiljalleen hiipiä ja sillä tiellä yhä ollaan. En tykkää.







Paita / Bikbok     Farkkushortsit / Cheap Monday     Laukku / Tiger of Sweden     Kengät / Vagabond

Tänään me ollaan vaan töllötelty telkkaria Samin kanssa. Sami haki meille pizzat ja mun pyynnöstä vielä cokistakin. Kohta mä "patistan" sen vielä kauppaan ostamaan mm. smoothietarvikkeet. Mun tekis kovasti mieli nimittäin jotain raikasta! Kaupan jälkeen me laitetaan luultavasti joku leffa pyörimään. Ei siis mitään kummempia suunnitelmia tälle illalla; lepäämistä ja tervehtymisen yritystä vaan.

Asusta voisin sanoa vielä muutaman sanasen. Mä rakastuin tuohon paitaan palavasti! Se on raikas tuulahdus pirteydessään mun vaatevarastooni. Oli aika itsestäänselvyys yhdistää se farkkushortseihin, mutta mulla ei ollut eilen yhtään hamefiilis. Tulette varmasti näkemään myös hameversion asusta – sen lupaan!

Mun on muuten PAKKO saada lisää sukkahousuja. Mulla ei ole kuin nuo siniset ja sit perusmustia. Olisin halunnut asuun harmaat sukkahousut, mutta mun ainokaiset on niin risat (ja paksummat puuvillaiset tms.), etten kehtaa käyttää niitä. Toimiskohan harmaat sukkikset tuollaisina perinteisinä, ohuina sukkiksina? Täytyy käydä kurkkimassa...

No, niin. Nyt mä lopetan tän höpöttelyn! Tuntuu, että olen höpöttänyt kaikkea sekalaista tähän tajunnanvirranomaisesti. Ei kai kaikessa aina tarvitse olla punaista lankaa? Eihän?! :D Palaillaan, ihanat!

16 kommenttia :

  1. Sää aivan sädehit kauneutta ja nuo ihanat hiukset tahdittaa tanssia! Wau, ei mulla muuta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, saatpas sä kuulostamaan mut ihanalta, senkin sanataituri! Kiitos! :> <3

      Poista
  2. Sinulla on tosi kauniin muotoiset kulmakarvat :)) Oletko käynyt nypittämässä muodon ammattilaisella vai ovatko ne luonnostaan noin hyvän malliset?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ihan itse nypin ja värjään kulmani. Muoto on tosi lähellä luonnollista kulmakarvojeni luonnollista muotoa, mutta vähän olen terävöittänyt reunoja ja kulmia. Kaikki kolot täytän kulmakynän avulla. :)

      Poista
  3. Aivan ihana tuo paita, tykkään tosi paljon :)

    VastaaPoista
  4. Ihana tuo paita!:)

    http://sofiawilhelmiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Noi siniset sukkahousut on hauskat. Mulla on 15 den ja 40 den harmaat sukkahousut. Kummatkin on aika hankalat yhdistää mihinkään. Paksut puuvillaiset sukkahousut on kivat, mutta ohuet ei mielestäni toimi harmaina. Tekee vaan jalat kalpean näköisiksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, vähän jotain tohon suuntaan ajattelinkin. :/ Kiitos, kun kerroit mielipiteesi! Pysyttelen varmaankin siis paksummissa puuvillaisissa. :)

      Poista
  6. sulla on ihan täydellinen hiusväri! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mä oon itsekin tällä hetkellä tosi tyytyväinen. :>

      Poista
  7. Vastaukset
    1. Kiitos! Mä tykkään siitä ihan hirveästi. Tekis mieli pitää sitä päällä koko ajan. :>

      Poista
  8. sulla on tosi jännät kasvot, tulee mieleen joku 30-luvun leffatähti!
    ja damn it, miksi joka blogissa puhutaan pizzasta!! vähemmästäki alkaa tekemään mieli! :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, hassua! :D Otan tuon kohteliaisuutena! ;)

      I know the feeling! Mullakin alko tekemään pizzaa mieli, koska mainitsit siitä. Oon kaks kertaa syönyt tänään porkkanasosekeittoa, joten pizza olis paikallaan. ;)

      Poista