Kaksplus.fi

"On ylämäki raskas askeltaa, mutta alamäkeen liian usein katoaa."

1. huhtikuuta 2013


Nyt ois taas aika asennoitua arkeen. Pääsiäisloma meni tosi kivasti. Perjantaina mentiin tosiaan mun vanhemmilleni syömään ja pitämään perinteiseen tapaan the Voice of Finland -kisakatsomoa. Lauantaina kestittiin Samin synttäreiden kunniaksi meidän ja Samin perhe. Eilen mä kävin mummolla ja illalla startattiin Samin kanssa lenkkikausi (JEE!). Tänään ollaan tehty tahoillamme hommia ja käyty yhdessä virkistävällä reippaalla kävelylenkillä. Me tähdätään Samin kanssa siihen, että muutaman viikon päästä aloitettais kevyet hölkkälenkit. Tavoitteena olis sitä ennen käydä neljä kertaa viikossa reippaalla kävelyllä, jotta saatais tätä pohjakuntoa vähän kohennettua...

Toivottavasti tekin ootte saaneet rentoutua, levätä ja nauttia läheistenne seurasta. Mä olen sitä ainakin tehnyt ja nyt on tosi voimaantunut olo. :)



"Takki" / Object (Vila)     Paita / Veromoda     Legginsit / H&M     Vyö / Pieces     
Kengät / Vagabond


Postauksessa, jossa esittelin tuon uuden "takin", povasin, että "takki" nähdään seuraavan kerran asussa mun vaaleiden farkkujen ja harmaan t-paidan kera. No, keksinpäs toisenlaisenkin yhdistelmän löytäessäni tuon paidan/tunikan kaapistani. Olin kokonaan unohtanut sen olemassaolon. Olin huippuonnellinen löytäessäni sen taas! Se on päässyt jo toiseenkin asuun tällä viikolla. Siitä asusta enemmän varmaankin parin päivän päästä. ;)

Oltiin muuten viime perjantaina vanhemmilleni lähtiessämme varmaan hauskannäköinen pari! :D Mä olin pari päivää ollut lähinnä omissaoloissani kotona, joten halusin panostaa asuuni. Sami taas tuli töistä väsyneenä kotiin ja veti römpsävaatteet (eli kotivaatteet, tiedän kyllä mitä te "likamieliset" römpsästä ajattelette! :D) päälle. Toinen veti tyylikkäästi kollareissa ja toinen koroilla keikkuen!

Nyt mä siirryn tekemään postauksia valmiiksi ensi viikoksi, jotta pystyn keskittymään kandiin kunnolla. Palaillaan siis pian, muruset!

P.S. Otsikko on ihanasta Haloo Helsingin Vapaus käteen jää -biisistä. Toi lause on niiiiiin totta! Koin eilen ahaa-elämyksen laulaessani tuota biisiä suihkussa ja jäin oikein "mutustelemaan" tuota lausetta. Se on musta jotenkin loistavan hieno.

22 kommenttia :

  1. vautsi miten magee paita :) täytyy muuten taas kehasta tota sun tukkaa! sopii sulle niin hyvin <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, mussu! :> Oon viihtynyt hirveän hyvin tässä tukassa.

      Poista
  2. hei apua mikä kaunistus siellä onkaan!!

    VastaaPoista
  3. Kävitki kommentoimassa minun blogissa, kiitos siitä! Täältä löyty ihana blogi :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Suvi! Sunkin blogisi vaikutti oikein kivalta. :)

      Poista
  4. YOu are so lovely!
    Great outfit i reall like the top!

    VastaaPoista
  5. Liityin lukijaksi! Sulla on tosi kiva blogi c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, ihana kuulla! Kiitos ja tervetuloa! :>

      Poista
  6. Takki näyttää huippuhyvältä. Jäin miettimään onkohan mulla nuo ihan samat kengät... näyttää sulla paljon kivemmilta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, iduska! :)

      Pyhpah, en usko, että näyttää yhtään kivemmalta mulla kuin sulla. :)

      Poista
  7. Voi vitsit, munki pitäis alottaa lenkkeily kun kevätki on saapunu ja koittaa saada poikaystäväki mukaan :D Sulla on tosi ihana blogi ja vaikutat niiin suloselta tyypiltä, onnea kandin tekoon! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehdottomasti koitat saada poikkiksen mukaan! Tekee hyvää parisuhteelle. ;)

      Kiitos kovasti kaikista kehuistasi ja tsempistäsi! :>

      Poista
  8. toi "takki" on ihan tosi kivan näkönen kyl! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :> Mä tykkään siitä kovasti.

      Poista
  9. Ihana tuo paita! Tosi kivasti piristää asua! :)

    Ja itse sanon myös toisinaan römpsävaatteet, mutta se herättää toisinaan vähän kyseenalaista hilpeyttä niin oon vaihtanu sanamuotoni rönttövaatteisiin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö piristäkin?! :) Mä olen yleensä tosi huono käyttämään kuvioituja vaatteita, mutta tuosta tykkään kovasti, vaikka se onkin aika kuviollinen.

      Mä en varmaan osais muuttaa römpsävaatteita toiseen ilmaisuun. Se on niin "kiinnittynyt" mun sanavarastooni. :P

      Poista
  10. Aivan ihana kuosi tuossa paidassa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :> Se on kyl tosi ihana, vaikka onkin suht villi.

      Poista