Kaksplus.fi

INSTAlife

15. huhtikuuta 2013



 1. Mentiin lauantaina syömään mun vanhempieni luokse. Äiti oli varannut jälkkäriksi ihania macaron-leivoksia ja minituulihattuja. NAM!

2. Syötiin Samin kanssa "kevään" ekat jäätelöt reilu viikko sitten. Ostettiin molemmat ensimmäistä kertaa Kismet-jäätelöt ja kyllähän ne hyviltä maistuivat. 

3. Meille on tullut tavaksi viettää perjantai-iltaa mun vanhempieni luona. Viime perjantaina herkuteltiin  jälkkäriksi äitini ja pikkusiskoni leipomia muffinsseja. 

4. Aaah, smoothieta! ♡


1. Porkkanakeittoa valkosipulikrutonkien ja raejuuston kera

2. Eilen vietettiin leffailtaa katsomalla "Puhdistus". Leffaherkkua piti tietenkin olla, joten dippailtiin kurkkua, kukkakaalia, lihapullia ja ruisnappeja Holiday-dippiin. Viinirypäleitäkin oli lisäksi. Niin muuten, leffa oli musta yllättävän hyvä ja jännittävä!

3. Halloumisalaattia lounaaksi, kelpaa! Kauankohan kestää, että mun Instagram-seuraajat (nimimerkki: millamainen) alkaa yhdistämään mut halloumiin?! ;)

4. Sami teki meille eräänä iltana jättikokoisen astiallisen hedelmäsalaattia, jossa oli muistaakseni viinirypäleitä, omenoita, banaaneja, tuoretta ananasta ja säilykepersikkaa. Hedelmäsalaatti on musta ihan liian aliarvostettua.



1. Sami sai vanhemmiltani ihanan liljan, jossa saanti hetkellä oli yksi iso kukka ja kaksi nuppua. Mä jännitin, että jaksavatko nuput aueta ja kyllähän ne viiden päivän kuluttua aukesivat! Upeita. ♡

2. Random asukuva hississä. Näitä on nähty useampikin täällä! :D

3. Samoin myös tämäntyyppisiä pikanäpsyjä asustani. ;) Tämä on muuten eiliseltä. 

4. Ihana rakkauspakkaukseni!  ♡



1. Eilisen naama! Mä oon tällä hetkellä hirmuisen innostunut huulituotteista. Eilen päätin maalata huuleni pinkeiksi koko harmaan asuni vastapainoksi. 

2. Mulla oli viime viikolla tukka melkosen pöyheänä! Kandin parissa ahertaessani tuli sellainen "hulluprofessori"-olo. :D

3. Tämä taitaa olla lauantailta, kun odoteltiin äidin ja isin luona ruoan valmistumista. Olin aika vakavana, koska telkkarista tais tulla jotain jännää... Tässä mulla ei muuten ole rajauksia ollenkaan. Omaan silmään näytän väsyneemmältä ilman niitä.

4. Hihii, autossa on kiva napsia valokuvia omasta naamastaan! x)

16 kommenttia :

  1. Voi ei mitä herkkusia ruokakuvia. EN KESTÄ! :P Sinä puolestaan NIIN kaunis! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ruokakuvat kieltämättä saa veden herahtamaan kielelle. ;) Kiitos, kaunis! <3

      Poista
  2. Ihania noi ruoka kuvat... tul ikauhee nälkä nyt :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on kyl poikkeuksellisen herkullisen näköisiä. ;) Varsinkin noi macaron-leivokset...

      Poista
  3. kismet jäde <3 voi hedelmä salaattiakin...<3 ja sen tarttee olla tehty juurikin itse tuoreista hedelmistä, sallittakoon persikka purkista koska sitä saa niin vähän aikaa tuoreena :) edelleen sulla on niin kauniit kasvot!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ihana! :)

      Joo, samaa mieltä! En oo koskaan lämmenny niille valmiille säilykepurkkihedelmäsalaateille.

      Poista
  4. Mulla iskee ruokakateus ku oon ihan käsi ite tekeen ruokaa yhyy ja poikkis on intissä joka meillä on ruuan aina tehny :--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! :D Voi sinua! Voin paljastaa, et me ei arkena mitään monimutkasia ruokia tehdä. Sä pystyisit kaikkiin varmasti! ;)

      Poista
    2. tuli mieleeni kun tänne taas eksyin että oli meinaa hemmetin hyvää toi kismet jäde vaikken kismetistä tykkääkään!!! :-) terveisin eilen jätskikauden avannut!

      Poista
    3. Miten Kismetistä ei voi tykätä?! :D Mä rakastan sitä! Mut joo, jätski on kyl superhyvä.

      Poista
  5. Mun sydän ja silmät suli ton tokan kollaasin ruokakuville! Ihan kaikkia mun herkkuja :-)ja niin, miten kismetistä ei voi tykätä?! Tuo jäätelö oli taivaallista :)

    Oot muuten ihan hurjan kaunis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, mea!

      Mullakin kieltämättä alkaa masu kurnia noita kuvia katsoessa. Alkaa olla lounasaika! ;)

      Poista
  6. Tykkään kovasti näistä sun Instantgram-postauksista. Nää postaukset on tunnelmataan todella rentoja ja iloisia ja siksi piristävät päivää todella paljon.

    VastaaPoista