Kaksplus.fi

Bright!

4. huhtikuuta 2013


Hohhoijaa, mun parhaat kaverit ovat olleet eilen ja tänään peitto, sohva, tee ja kuumemittari. Mulla on ollut kovaa kurkkukipua ja eilen nousi lämpö. Kävin terveyskeskuksessa nielunviljelyssä, mutta angiinaa tai muuta bakteeriperäistä tautia ei löytynyt. Nyt on siis vaan sairastettava tauti.

Olin muuten eilen varmaan sairaanhoitajan unelmapotilas! Varmaan 6-7 kertaa hän joutui työntämään pumpulitikun kurkkuuni ja joka kerta mä revin hänen kätensä pois silmät vettä valuen. Yritysten välissä pyytelin vaan anteeksi, koska mua nolotti niin kovasti. :D Minkäs sitä reflekseilleen voi, mutta aika surkimus mä olin... Ens kerralla taidan istua käsieni päällä, etten niin helposti pääse keskeyttämään operaatiota. ;)

Onneksi mulla on säilössä asukuvat viikonlopulta, ettei jää postauksen sisältö pelkästään sairauskertomuksekseni. ;) Tykästyin alla olevaan asuun sen verran kovasti, että pukeuduin siihen sekä lauantaina että sunnuntaina, mikä on mun mittapuullani tosi harvinaista. Yleensä en käytä täysin samaa asua edes kahta kertaa saman viikon aikana. Veikkaanpa, että tästä asusta tuli yksi luottoasuistani eli sellainen asu, jonka voi vetää päälleen enempää miettimättä.












Neule / H&M     Paita / Veromoda     Legginsit / Seppälä     Laukku / Tiger of Sweden     
Kengät / Vagabond


Vaikka tuo paita itsessään on jo väripilkku, halusin lisäksi punata huuleni (kirjoitin ensin "punata itseni" :D) Rimmelin Coral Queen -huulipunalla, joka taitaa olla suosikkini tällä hetkellä. Olen alkanut haikailemaan jonkun vielä astetta oranssisemman punan perään, mutten oo varma sopisko sellainen mulle. Täytyy käydä kurkkimassa sävyjä, kunhan tästä ensin tervehdyn vaan. Mikä siinä muuten on, että kevään tullen alan aina hamstraamaan uusia huulituotteita? :D

Nyt ei irtoa enempää juttua, joten siirryn hakemaan juotavaa ja jatkan Netflixin tuijottamista. Palaillaan taas, ihanaiset!

24 kommenttia :

  1. Kaunis asu, ja ihan sun näköinen! Punahuulet on kuin kirsikka kakussa.
    Pikaista paranemista, Milla! <3 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Annika! Eiköhän tää tästä. :>

      Poista
  2. Voi miten ihana asu ja tukka ja kaikki! :)

    Pikaista paranemista! <3

    VastaaPoista
  3. Voi, sua on rääkätty, mutta kyllä olet kohtialias potilas :) Paranemisia! Ihana asu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Nonna! Oma vika, kun rääkättiin. :D Mulla on niin herkkä oksennusrefleksi, että nielunviljelyt on aina tuskaa.

      Poista
  4. Heippa,
    Sulle olisi haastetta osoitteessa http://melovedesigner.blogspot.fi/2013/04/challenge-accepted.html :))

    VastaaPoista
  5. Voi kurjuus :/

    Toivottavasti paranet pikaisesti Milla!

    VastaaPoista
  6. Pikaista paranemista!
    Kivasti raikastaa tuo punainen koko asun. Sulle myös sopii kirkkaatkin värit hyvin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, iduska! Mun pitäis tosiaankin muistaa käyttää värejä useammin. :) Ne näyttää niin pirtsakoilta ja saa olonkin pirtsakaksi.

      Poista
  7. Ompas pirtaä asu! Ja hei sun tukka on mielettömän ihana, on pitänyt monta kertaa jo sanoa :-) energiaa huomiselle!

    VastaaPoista
  8. Upea asu!:)

    http://sofiawilhelmiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :> Viihdyin asussa tosi hyvin.

      Poista
  9. Oletpa kaunis, punainen väri sopii sulle hyvin :) ja ihanat nuo kengät!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Noi kengät on mun lempparit. :>

      Poista
  10. vooi että hurjan hauska asu!! :) oot todella kaunis

    VastaaPoista
  11. Jännä, mä en yleensä diggaile kiiltonahkakengistä, mutta tuossa kokonaisuudessa ne ovat järjettömän hyvännäköiset.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkään en tykännyt kiiltonahkakengistä ennen kuin löysin noi mun. Ne on mun ehdottomat lempparikengät! :)

      Poista