Kaksplus.fi

7 päivän asuhaaste / 2. päivä

21. huhtikuuta 2013



Tänään olisi asuhaasteen 2. päivän vuoro. Asun kriteereinä oli siis rento kotiasu, joka ei saa liian mietitty tai kiristävä. Tämä oli mulle niiiiiiiin helppo! Mulla on aina samantyyppinen yhdistelmä, kun tulee esim. äkkilähtö kauppaan tai jonnekin muualle. Alla olevista kuvista näette millaisesta asusta oikein puhun! ;)

Edit:// Asuhaasteen 1. päivän asun löydät täältä! (klik!)





Paita / Lindex     Legginsit / H&M     Kengät / Dr. Martens

Eli mä vedän useimmiten päälleni kiireessä tai tilanteissa, joissa en jaksa miettiä asuani ollenkaan, tuon pitkän harmaan kollaripaidan joidenkin kivojen leggareiden kanssa. Asusta saa helposti ja nopeasti mielenkiintoisen! Paidan niittikoristeet tuovat särmää ja kun paidan yhdistää esim. noihin kuviollisiin leggareihin, on päällä helppo ja mukavalta tuntuva asu, joka silti näyttää mielenkiintoiselta.

Minkälaiseen asuun te tukeudutte, jos ei ole aikaa miettiä asua ja päälle pitäisi saada jotakin mukavaa ja ei-kiristävää?


P.S. Kuvat ovat vähän pönttöjä, mutta tänään ei tehnyt mieli poseerata. Koittakaa kestää mun tyhmännäköistä naamaani! ;)

8 kommenttia :

  1. Nuo on niin pähiät nuo kukkapöksyt ja tosi kivasti mätsää tuo kollariniittipaita! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Emma! Noi kukkapöksyt on tosiaankin ihanat! Ne on päässeet jo moooooooonta kertaa mun päälleni. :>

      Poista
  2. Oi kun näytät ihanalta. :)
    Ite vedän kiirees vaan rumat Hennesin collarit ja jonkun t-paidan + villatakin jotka sattuu nyt lähellä olemaan. Oon kyl välil miettiny millaselt pyryharalt mahdan näytää nois vaatteis, varsinki ku hiuksetki on huitaistu sotkunuttural josta roikkuu haivenia jokasee ilmansuuntaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)

      Mä en jostain syystä osaa käyttää kollareita enää kotonakaan. Mun lemppari kotihengailuhousut on superkulahtaneet ja -nukkaiset harmaat leggarit, joiden kanssa pidän jotain pitkää paitaa ja hupparia. Niissä on niin mukava röhnöttää sohvannurkassa hiukset sekaisin ja silmälasit nenällä! :D

      Poista
  3. I-ha-na asu jälleen kerran! Jaksan kyllä aina ihailla sun tapaa yhdistellä vaatteita! <3 Nuo leggingsit on ihan superkivat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, kiitos! :) Oon samaa mieltä leggareista. :>

      Poista
  4. Tää asu on tosi kiva! Kengät ja paita rakkautta <3
    Millonhan sitä itekki rohkaistus laittaa kukkalegginssit jalkaan.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Reippaasti vaan vetäiset sellaiset jalkaan! ;) Kukkaleggarit näyttää superihanilta jonkun yksinkertaisen yläosan kanssa. :)

      Poista