Kaksplus.fi

7 päivän asuhaaste / 1. päivä

8. huhtikuuta 2013


Nyt on aika aloittaa 7 päivän asuhaaste, johon pyysin teiltä asuhaasteita/-ideoita tässä postauksessa (klik!). Yllä olevaan kollaasiin on siis koottuna seitsemään erilaiseen asuun kriteerit teidän kommenttienne pohjalta. En varmaankaan pysty toteuttamaan tätä haastetta viikossa, mutta yritän "tiputella" teille mahdollisimman tasaiseen tahtiin asuhaasteasuja. :)






Olkaapa hyvät, 1. päivän asu!










Paita / BikBok     Hame / Cubus     Pipo / Aleksi 13     Sukkahousut / Lindex     Kengät / Vagabond


Tämän asun kriteereinä olivat siis hame, punainen väri sekä pipo tai muu päähine. Asusta tuli musta yllättävän kiva! Laitoin paidan siistimmin ennen kuvienottoa, mutta olen ilmeisesti sen verran vauhdikas tyyppi, että se oli ehtinyt jo lössähtämään. No, mitäpä pienistä!

Mitäs tykkäätte ensimmäisestä asuhaasteen asusta? Onko "millamainen"? 

28 kommenttia :

  1. Oi kiva kiva! Ja mun mielestä tuo paita ei edes ole mitenkään huonosti! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :)) Omaan silmääni se ei näytä yhtä kivalta kuin aseteltuani sen ennen kuvia. :P

      Poista
  2. Mahtavaa että jaksat tehdä tämän :) Hyvältä näyttää ja hyvin millamaiselta. Tykkään varsinkin paidan ja pipon yhdistelmästä jotenkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon ihan innostunut tästä haasteesta. :>

      Kiitos mielipiteestäsi! Must asu näyttää pääosin mun näköiseltä, mut jotenkin toi hame tekee siitä omaan silmään vähemmän millamaisen. Tykkään kovasti kuitenkin asukokonaisuudesta! :)

      Poista
  3. Ihana haaste ja aivan ihana asu ! Oon iha intsinä täst haasteest ! :3

    VastaaPoista
  4. on hauskaa että haet tällä itsellesi asu inspiraatioita :) hyvältä näyttää ensimmäinen asukin!

    VastaaPoista
  5. Onpas ihana asu, kokonaisuus toimii hirmu hyvin! Muuten oon kuolannu noita sun kenkiä niin pitkään! Ne on aivan ihanat ja oonkin yrittäny ettiä samantyylisiä jo pitkään, mutta ei vaan löydy! Mistä ihmeestä sä omasi oot kaivanut?

    Aurinkoista kevättä sulle!

    - Neiti R

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Neiti R! Ne on siis Vagabondin Grace-mallia muistaakseni ja tekstiilipintaiset. Oon varmaankin tilannut ne Brandosilta muutama vuosi takaperin. Siellä näyttäis tällä hetkellä olevan samaa mallia ainakin vaaleampana (http://www.brandos.fi/vagabond/grace-3328-080-06-seed-white/a42912). Kannattaa vielä kurkkia tarkemmin! :)

      Poista
  6. ompa kiva idea toi asuhaaste! en osaa ite yhdistää ikinä hametta ja "rennompaa" paitaa, vaikka täytyis varmaan tänkin perusteella uskoa että se voi näyttää hyvältä... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö ookin? :) Mäkin oon ihan innostunut tästä haasteesta.

      Mä en taas osais yhdistää hametta mihinkään siistiimpään paitaan. :D Tykkään luoda pukeutumisessani kontrasteja ja kaksi "siistiä" vaatekappaletta ei tuntuis omalta ainakaan arkena.

      Poista
  7. Tosi kiva yhdistelmä, tykkään varsinkin tuosta paidasta kovasti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Paita on mun uus lempparini. :)

      Poista
  8. Munki mielest kans hauska asu, hyvällä tavalla ! :-)

    VastaaPoista
  9. Pääsit mun top-5 listalle linkitetyisä blogeista ;)♥

    http://trucollection.blogspot.fi/2013/04/top-5-blogit.html

    VastaaPoista
  10. Onpa kiva idea tuo haaste! Tosi kiva katsoa mitä keksit! :)
    xx J

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, että jäät odottamaan seuraavaa haasteasua. :) Mä oon ihan innostunut tästä haasteesta!

      Poista
  11. Heiii! Oot kaunis ja sulla on kiva tyyli. :) Tykkään!

    VastaaPoista
  12. Heii multa on mennyt jotenkin ihan kokonaan ohi tää asu! Tää taisi olla mun ideoiden mukainen :) Tosi kivan kokonaisuuden loit, paidan ja hameen yhdistelmä toimii hyvin! :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, tää oli tosiaankin sun ideoima asu. :) Kiitos! Mä tykkäsin asusta itse kovasti.

      Poista